Ladybox - jún (červen)

Dnes prišiel posledný Ladybox. Ďalšie vydanie bude už spojená krabička LB plus Senzabox. Za samotným LB mi bude ľúto, ponúkal podľa mňa exkluzívnejšie výrobky ako Senzabox, ktorý do krabičky umiestňoval skôr produkty dostupné v drogériách. Každopádne som na nové spoločné vydanie veľmi zvedavá a zrejme tam poputuje mojich 319kč(túto novú sumu, ktorú má balíček stáť, som sa dozvedela u Černej Moory).

Najskôr začnem negatívne, vôbec sa mi nepáčilo, že júnové LB meškalo. Vydanie sa stále a stále posúvalo, až nakoniec bolo doručené až v júli, a teda dnes. Ďalej sa mi nepáči, že v boxíku som našla až 4 značky, ktoré sa už opakovali. To je pre mňa najväčšie mínus na tejto krabičke.

Keď som zoberiem tak súhrne, tak vydanie je pekné. Obsahuje až 3 plné balenia, 3 cestovné balenia a 3 vzorky a jeden bonus, ktorý nie je ani na letáčiku, a to mini  krvavo červený Make up for ever rúž(rúž si nenájde každý, niekto môže nájsť zubnú pastu alebo kondiš plus šampón od Kiss my Face, všetko miniatury). Spája dekoratívnu kozmetiku so starostlivosťou o telo. Taktiež tu nájdete aj niečo z prírodnej kozmetiky, rovnako i tú komerčnú. Podľa mňa je to také pekné vyváženie i zaujímavé produkty, len keby sa tie značky neopakovali:D







Vybrala som práve túto nepodarenú foto,lebo farba lícenky je to podľa mňa totožná s realitou.






Zabudla som odfotiť vzorky dvoch šampónov Weleda, lebo boli naspodu krabičky s letákmi. 

Stačí na obrázok kliknúť a môžete čítať popis k produktom.






8 komentárov:

  1. Najít místo rtěnky zubní pastu, asi by mě kleplo:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D tak niekoho zas môže taká výrazná červená odrádzať:)mňa by neurazila ani jedna zo spomenutých vecí;)

      Odstrániť
  2. všechno to vypadá dost dobře, přemýšlela jsem,že po létě bych chtěla taky investovat do tadytěch krabiček :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja do LB investujem rada, uvidím ako to bude po spojení:/

      Odstrániť
  3. Ta rtěnka <3 Povedený LB :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ho radím k tým lepším, keď si odmyslím, tie dve moje pripoienky-meškanie a opakované značky:)

      Odstrániť
  4. Ahojte,
    pozyvam vas na giveaway :-)
    http://natalyburtonweb.blogspot.sk/2013/07/first-giveaway.html?showComment=1372786820182#!/2013/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tvářenka i rtěnka vypadají dobře

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...