Krásna aj k vode

Kedy inokedy ako práve v lete písať príspevky o vodeodolných prípravkov, všakže?:) Zastávam názor, že líčiť sa na kúpalisko nemusím, no viem si predstaviť, že nebyť niekoľko rokov zadaná, tak vyzerať dobre, na miestach s vysokou frekvenciou výskytu fešných chlapov, a teda na kúpalisku, chcem;)

Každopádne reč bude o dvoch vodeodolných novinkách od dánskej značky Gosh. 

Waterprof Volume Maskara

Vodeodolná špirálka s gumou kefkou, ktorá riasy pekne zvýrazní a opticky ich predĺži. Vzhľadom na to, že kefka je gumová, riasy veľmi dobre rozčeše, osobne mi výsledný efekt s touto špirálou pripomína efekt vytvorený s Catchy eyes riasenkou. Kefka nanáša menej farby, takže môžete s ňou prejsť po riasách raz-dvakrát pre prirodzený efekt, ale sa s ňou chvíľu vyhrať pre výraznejší efekt. Aspoň taký pocit som mala zo začiatku. Teraz už mám pocit, že je dostatočne rozpoužívaná a nalíčenie ide rovnako rýchlo ako s každou inou. Riasenka drží naozaj výborne, nedrolí sa. Je to však prvý výrobok, ktorý som neodlíčila Sensibio micelárkou. Bez problémov si však s ňou poradí olej, úspešne dopadlo aj odličovanie klasickým dvojfázovým odličovačom. 

Riasenka má na kefke dlhšie a kratšie zúbky. Kratšími sa dobre nanáša farba a dlhými sa lepšie rozčesáva.

Čo sa týka samotnej vodeodolnosti, špirála dopadla dobre. Dokazuje i samotný fakt, že na odlíčenie som potrebovala olej. Čiže ak chcete byť pekná vo vode, v daždi, či na veľkonočný pondelok:) tak odporúčam. Po nanesení ju však treba nechať na oku akoby chvíľu zaschnúť a nezačať sa hneď potápať:))

Cena normálne cca 10eur, momentálne vo Fann v akcii za 7,2e.
Objem: 10ml

Aktualizácia 29.7.2013
Počas víkendu sa mi podarilo ísť na kúpalisko, takže som testovala o 106:) Špirálka vydržala plávanie, celkom intenzívne skákanie do vody i napriek tomu, že na tvári som mala mastnejší krém na opaľovanie. Takže spokojnosť:)



krátke zúbky na kefke


dlhé zúbky





A jedna na celkový dojem.

Velvet Touch Eye Liner Waterproof

Vodeodolné ceruzky v sortimente od Gosh nie sú novinkou, tento rok však pribudli nové odtiene. Dokopy tak vo Fann nájdete až 32 odtieňov!!! A každý jeden je krásny.

Ceruzky sú mäkšie, i tak sa však pomaly míňajú, čo ma dosť prekvapuje. Ceruzka kreslí ihneď pri jemnom kontakte s pokožkou, netreba tlačiť. Svojou mäkkou konzistenciou je vhodná i na jemné roztieranie, tónovanie pomocou štetcov. Vhodná je i na sliznicu oka, pretože oko nedráždi a je neparfumovaná. Príjemným bonusom je absencia živočíšnych a minerálnych olejov. 

Odtieň 018 I see you turquotoise with glitter obsahuje množstvo zlatých trblietok. Výsledný efekt je hravý a vhodný najmä na letné party. Vodeodolnosť ceruzky je dobrá, ako vidíte na fotkách. Oteruodolnosť je na tom už o niečo horšie, najmä v týchto teplách. Ak však pod ceruzku použijete podkladovú bázu pod očné tiene predĺžite nielen trvácnosť farby na oku na celý deň, ale i jej odolnosť voči oterom. Samotná výdrž je však i bez bázy veľmi dobrá.

1,2g, obsahuje jojóbový olej a vitamín E, momentálne v akcii za 5,2e vo Fann.

Na záver dodám len jedno upozornenie. Nech máte akýkoľvek vodeodolný prípravok po kontakte s niektorými veľmi mastnými opaľovákmi nemajú šancu, takže si treba na to dávať pozor, čo všetko na tvár nakombinujete, aby človek nechodil po kúpalisku ako panda:)))

Myslím, že farba úplne zodpovedá realite.




Test s vodou bez použitia podkladovej bázy.


Na test som vlastne použila všetky moje 3 ceruzky, ktoré vlastním:D



Ceruzky po "vodnom zásahu" a intenzívnejšom pretieraní vatovým tampónom a rukou. 





P.S. Ospravedlňujem sa,že kvalita fotiek je nanič, ale zrkadlovka bude musieť putovať do opravy, bez upozornenia na dovolenke prestala fungovať:((


Inak ako ste na tom Vy, líčite sa aj k vode?





11 komentárov:

  1. teda, riasenka aj ceruzka vyzeraju super. urcite vyskusam, lebo goshacke riasenky su moje oblubene. ceruzku od nich zatial nevlastnim ani jednu, no ako vidim oplati sa investovat:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ceruzky moc nemusím, ale keď som si postupne googlila všetky tie farby...tak je to proste krása!

      Odstrániť
  2. Uf, tak s tou zrcadlovkou je to nemilé:o/
    Já bych nenalíčená určitě nešla a prostě plavu tak, abych si nenamočila obličej. Každopádně jediné co použiju je nějaká krémová tužka světlá na projasnění očí a vnitřní černá linka v oku, to mi stačí, k chození mezi lidi..:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No aj mňa to strašne mrzelo...tešila som, že naša prvá dovolenka, kde máme zrkadlovku, že krásne nafotíme aj Alpy a nakoniec nič z toho:/...Čo sa týka "nenalíčenia", tak bez problémov idem aj do mesta bez líčenia, takže k vode ma to ani nenapadne, aby som sa maľovala. Je však aj pravda, že zväčša moje pokusy kúpiť si vodeodolnú špirálu dopadli zle a kebyže si dám normálnu, tak som pri mojom plávaní ihneď celá čierna, takže som si nejako v priebehu rokov zvykla na to chodiť proste k vode bez ničoho:D

      Odstrániť
  3. Maskara vyzerá výborne, občas sa vodeodolná veru zíde. Ceruzky vlastne vôbec nepoužívam, musí ma výnimočne zaujať farba alebo konzistencia, tieto sú pekné :) A Eli, toto ti musím napísať, si neuveriteľne krásna a sympatická baba, vyzeráš ako slniečko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))ďakujem Lenka veľmi pekne za taký milý kompliment, ale myslím, že keby si ma videla teraz strapatú, nenalíčenú a olejom na tvári, tak zmeníš názor:D Ale vždy sa snažím si zachovať aspoň ten úsmev na tvári:)

      Odstrániť
    2. Ja len pravdu :) haha, viem si to dobre predstaviť, ja tu akurát odfukujem po cvičení, pot sa zo mňa leje aj z miest, o ktorých som si myslela, že sa potiť nedokážu, trochu sa schladím a utekám do sprchy. Samozrejme na seba nacapkám nejaké tie kozmetické zázraky, takže vo finále budeme dve strapaté a mastné :))

      Odstrániť
  4. ja sa k vode vôbec nelíčim. keď idem na dovolenku, tak sa v podstate týždeň nemaľujem a potom keď sa namalujem tak si pripadám náramne upravená :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá ceruzka má dokonalú farbu, už som ju obdivovala na GOSH webovkách :D Ja ju mám v zlatom a tiež je krásna, recenziu už chystám :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...