Kefa z diviačích štetín a makadamiový olej

Prajem príjemný podvečer kočky!

Ženy sa o svoje vlásky rady starajú. Vidím to aj na počte zhliadnutí článkov, v ktorých sa venujem prípravkom na vlasy, či v počte zapojených súťažiacich v giveaway, kde sa rozdávajú prípravky na vlasy.

Dnes sa Vám budem snažiť predstaviť kefu vyrobenú z kombinácie diviačích a iónových štetín značky Macadamia a zároveň liečivý makadamiový olej v sprejovej forme.

Na kefu som bola veľmi zvedavá a musím povedať, že predčila moje očakávania. Ako vidíte na detailnejších fotografiách, kefu tvoria normálne zúbky s guľatým zakončením a okolo nich sú diviačie štetiny. Klasické zúbky vlasy rozčešú a štetiny ich dokážu krásne uhladiť a veľmi precízne zbaviť prachu. Rovnako štetiny dokážu krásne uhladiť vlasy pri robení si copu, vlasy neelektrizujú, sú veľmi jemné na dotyk. Zároveň sa mi zdá, že kefa je jemnejšia i ku končekom vlasov a aj tie dokáže uhladiť a nevyzerajú natoľko zničene a rozcuchane. Menšia nevýhoda nastáva pri snahe vybrať všetok ten prach zo štetín, čo je pravdu-povediac nereálne, ale ja som rada, že prach je na kefe a nie v mojich vlasoch!

Aby som bola presná, táto kefa je primárne určená na používanie pri sušení si vlasov fénom. Vďaka otvorom na kefe môže vzduch cirkulovať okolo korienkov vlasov, a tým môžete dosiahnuť rýchlejšie usušenie. Ja moc na to fénovanie nie som, ale skúšala vlasy fénovať za pomoci tejto kefy a spoluprácu fénu a kefy hodnotím kladne, dokonca reálne pripúšťam, že fénovanie bolo kratšie;)

Musím povedať, že kefa vo mne vyvolala príjemné spomienky na moje detstvo, keď sestra bola bábätko a ja som jej kradla takú tú detskú kefu pre bábätká a milionkrát som si prechádzala po vlasoch, až boli úplne jemné (ak neviete o čom hovorím, klik sem:)) Podobné pocity mám po prečesaní vlasov touto kefou.




 Sama som bola prekvapená koľko prachu som mala v pomerne čerstvo umytých vlasoch!!!


S kefou som testovala aj makadamiový olej v spreji. Značka Macadamia ponúka 2 druhy tohto liečivého oleja. Prvá verzia je klasická buď v skle, alebo v pumpičkových baleniach, mne osobne sa vidí aspoň vo fľaštičke hustejšia a potom je verzia v spreji, ktorá je podľa konzistencie vodovejšia, ale vďaka svojmu baleniu praktickejšia a vhodná na dennodenné používanie.

Sprejová forma je teda akási light verzia, takže sa nemusíte obávať, že by sa vlasy zbytočne priveľmi zamastili. Podľa mojich skúseností je ho najlepšie nastriekať ešte do vlhkých vlasov hneď po umytí. U mňa teda na spodné polovice až úplné končeky, ktoré mám veľmi suché. Vtedy je efekt najvýraznejší. Vlasy nezaťaží ani keď je nastriekaný na suchých vlasoch, ale pre istotu dodržte aspoň akú - takú vzdialenosť, aby ste nestrekli priveľa oleja na jedno miesto.

Makadamiový olej sa lisuje z jadra guľatých orechov a svojím zložením sa približuje zloženiu kožného tuku, preto sa veľmi dobre vstrebáva do vlasov i pokožky. Vlasy tak ostávajú vyživenejšie, zdravšie, hydratovanejšie a lepšie sa rozčesávajú. Ak máte záujem si o makadamiovom oleji prečítať viac, môžete tak urobiť TU alebo TU.

Celkovo oleje na vlasy som sa naučila používať pravidelne a som s ich účinkami spokojnejšia ako s účinkami masiek, kondicionérov a krémov. Používania olejov na vlasy sa vôbec netreba báť, vlasy naozaj zanechávajú pružnejšie, lesklejšie a menej dolámané. Liečivý olej v Macadamie do tejto mojej obľúbenej kategórie prípravkov na vlasy spadá. Špeciálne tento olej by som vyzdvihla za jeho praktickosť a ľahšiu konzistenciu ako u iných olejov. Pred každým ranným česaním mi tak stačia 2-3 streky a vlasy vyzerajú ihneď lepšie, pričom si nemusím olej najskôr nakvapkať do dlaní, zamastiť ním ruky a až následné votrieť do vlasov.

V zložení na prvých priečkach nájdeme cyclopentasiloxane - silikón čiastočne rozpustný vo vode, ktorý zabezpečuje najmä lesk vlasov, makadamiový olej, argánový olej, tocopheryl acetate, čo je forma vitamínu E.



Kombinácia týchto dvoch výrobkov je na používanie veľmi príjemná. Kefa ma naozaj veľmi veľmi prekvapila - na moje polohusté dlhé vlasy hotová paráda, od oleja som mala vysoké očakávania, vzhľadom na moje veľmi pozitívne skúsenosti s olejmi na vlasy a očakávania splnil. A na ilustráciu ešte jedno pred a po foto(použitie kefy a oleja). 


Oba výrobky i ďalšie z produktov Macadamia nájdete TU.


Aby som nezabudla, doma mám ešte jedno malé balenie liečivého makadamiového oleja a vzorku masky s makadamiovým olejom pre Vás, takže keď sa skončí súťaž s Biodermou, vytvorím nejaký balíček v ktorom bude zastúpená i značka Macadamia prostredníctvom tohto oleja a jedna z Vás ho bude mať možnosť vyskúšať;)

Používate oleje na výživu vláskov? Ktoré sa Vám osvedčili najviac?






16 komentárov:

  1. ooo parádne vlasy PO!
    vždy som sa snažila vytvoriť si takýto look jemných uhladených vlasov, ale mne to akosi nejde. aj keď si myslím, že moje vlasy už vyzerajú ok, prejde okolo mňa baba s totálne hebkými lesklými vlasmi a je koniec :D moje vlasy vždy boli a asi vždy budú také hnusné ako drôty. ibažeby som skúsila tieto dva zázraky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oleje vedia naozaj vlásky krásne zjemniť, v globále nech sú už hocaké, ale tie štetiny na kefe tomu veľmi dopomohli! Už vyše roka mám doma aj Tangle teezer a ako krásne vlasy rozčesáva aj príjemne masíruje pokožku hlavy, ale takéto zjemnenie a uhladenie nedokáže. Tá kefa je fakt dobrá!

      Odstrániť
  2. Páni, vypadá to super! :)
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow! Starostlivosť o vlasy, to je moje :) Tie tvoje sú nádherné! Už dlho ma pokúša vyskúšať niečo od Macadamia a ten Oil Spray vyzerá zaujímavo. Inak podobné kefy s dvojakými štetinami majú aj v DMke, vraj sú veľmi dobré. Ja sa takúto kefu trochu bojím skúsiť kvôli alergii na zvieracie chlpy, ale láka ma :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, tak to veru radšej žiadne takéto experimenty s diviačími chlpmi, nemuselo by to dobre dopadnúť. Mala by som začať viac snoriť po drogériách, lebo zväčša tam len narýchlo kúpim čo je treba a kozmetiku detailne obkukávam v eshopoch. Potom nemám prehľad!

      Odstrániť
    2. No veď to :/ Jj, niekedy sa v drogérke nájdu zaujímavé veci. Keď mám čas, rada sa tam motkám, prehľadávam police, študujem zloženia. A potom končím s plným košíkom :))

      Odstrániť
  4. podobný kartáč mám, ikdyž ne od této značky. Jsou to podle mě nejlepší kartáče n vlasy vůbec :) jediný zápor je to, že prach jde ze štětin špatně dostat...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že nemám tento názor sama! S tým dávaním prachu preč 100% súhlasím.

      Odstrániť
  5. aj ja mám zálusk práve na takú kefu z dmky,a po prečítaní tvojho článku ju chcem ešte viac :)
    krásne vlasy po,wow

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super :-)) Ty vlasy vypadají nádherně. http://kyrkys.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásné vlasy máš. já používám na vlasy kokosový olej

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám svoj prvý kokosák ešte len objednaný, tak sa teším, keď ho budem môcť aj ja jeho všetstranné využitie otestovať;)

      Odstrániť
  8. Nie je ta kefa taka tvrda? Inak vlasy pred a po su super :) eli prepac ze som este neposlala nazor na gliss kur chystam sa kazdy den a stale zabudenme :(( budem sa snazit co. Ajskor ti to uz poslat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neli, ono to na fotkách asi nie je dobre vidieť, ale tie klasické zúbky s guľatým ukončením vytŕčajú, takže na hlave vlastne cítiš iba tie-čiže ako klasická kefa, tie diviačie štetinky ti len uhladzujú a rozčesávajú vlásky, ale nedotýkajú sa pokožky. Ohľadom toho Schwarzkopfu stačí pár slov:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...