Aj Vy rady výhodne nakupujete?;)

Ahojte, tak ako ste na tom s letnými výpredajmi? Odolávate?:))

V dnešnom príspevku by som sa Vám však chcela pochváliť svojím nákupom na naturals.cz. Dlho som totiž hľadala nejaký eshop s prírodnou kozmetikou, ktorý by nebol predražený a mal by slušné poštovné( áno, keď človek vysolí peniažky za drahšiu prírodnú kozmetiku, moc sa mu už do poštovného investovať nechce).

Naturals.cz som spoznala iba vďaka Kivvi kozmetike a hneď od začiatku ma prekvapili nízkymi cenami. Najlepší bonus bola potom už len cena poštovného, ktorá cez uloženku vyšla na 33kč. Krása, nie? Pritom uloženku mám ešte bližšie ako poštu, takže bez problémov.

Milé prekvapenie je aj vzorka, ktorú dostanete ku každému nákupu, dokonca v objednávke môžete pripísať o akú vzorku by ste mali záujem a eshop sa Vám bude snažiť čo najviac vyhovieť.

Balíček Vám príde bezpečne zabalený, do nejakých dvoch dní od pripísania peňazí na ich účet, aspoň u mňa to tak bolo. Obchod ponúka rôzne prírodné značky, vrátane mojej obľúbenej Lavery, či Purity Vission, chýbala mi tam ešte značka Saloos, tak uvidíme, možno v budúcnosti pribudne.

A tu je už môj malý nákup.

Deo kryštál používam nielen ja, ale aj moja mamina. Tento je práve pre ňu. Keďže sa nám osvedčil, tak si u mňa jeden objednala na chatu, aby ho nemusela prenášať. Vydrží Vám roky a je účinnejší ako všetky mnou doteraz vyskúšané prírodné deodoranty. Čoskoro chystám recenziu, takže viac sa dočítate neskôr. 


Odporúčaná cena: 95kč, v naturals.cz 85kč

Lavera citrónový šampón na mastné vlasy. O šampóne ste na blogu už čítali TU. Jeho účinky ma presvedčili o tom, že súrne potrebujem ďalší:))


Odporúčaná cena: 195kč, v naturals.cz 167kč

Kokosák som ešte nemala, všade sa o ňom píše a každý ho vychvaľuje. Ja kokosovú vôňu až tak moc nemusím, ale tá cena ma presvedčila, že otestovať sa predsa len oplatí. A som rada, že som si ho objednala. Mám ho len dva dni, no už som ho stihla vyskúšať ako zubnú pastu, na natretie tela i na odličovanie.


Odporúčaná cena: 75kč, v naturals.cz 69kč

Na ružovú vodu ma prehovorili recenzie od eM:)) Pleť by mala hydratovať, ukľudňovať, regenerovať a veľa iného. Po prvých použitiach mám pocit, že recenzia na tento výrobok bude veľmi pozitívna...uvidíme:) Farebne i čuchovo mi bude sedieť k môjmu ružovému oleju na tvár:)


Odporúčaná cena: 187kč, v naturals.cz 159kč


Keď som tot ak čekovala na heureke, tak mi ceny vychádzali fakt najlacnejšie, čiže som veľmi spokojná. Z "odporúčaných" 552kč som zaplatila o 72kč menej.

Inak objednávať sa dá aj zo Slovenska, poštovné tak činí 119kč alebo 33kč pri dodaní cez uloženku v Bratislave.

Poznáte naturals.cz/? Alebo mi poradíte Váš obľúbený eshop s prírodnou kozmetikou? Beriem len podobne výhodne tipy:D


10 komentárov:

  1. ďakujem za tip :) keďže všade hľadam kokosový olej :)
    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento od Purity vision patrí k tým najlacnejším, ale pozdáva sa mi:)

      Odstrániť
  2. o tom deo krištali som už čítala normálne o ňom uvažujem keby sa tak dal zohnať v drogerii aspoň

    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skús Dmko, tam by si ho mohla nájsť

      Odstrániť
  3. Kokosák mám ten istý a určite neobanuješ.. skúsila si ho aj v kuchyni? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kdeže, zatiaľ nebol čas...ale to jeho využitie nemá fakt hraníc...aby človek začal po nociach študovať, kde všade sa dá použiť...toho toľko je.

      Odstrániť
  4. Moje obľúbené sú http://www.naturisimo.com/, http://www.ecco-verde.com/ (poštovné nad 39 € je zdarma, čo sa mne vždy podarí :D), veľa nakupujem aj cez feelunique (ale teraz sa mi stratila zásielka :( ) a lookfantastic, z SK jvnatur.sk, CZ biooo.cz. Tento som už zahliadla, ale ešte som neprelúskala čo všetko majú, vďaka za tip Eli :) A pekný nákup :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No teda, to je ale tipov, Naozaj vďaka! Poznala som len bioo.cz ostatné musím prelúskať!

      Odstrániť
  5. Šampony od Lavery mám hrozně ráda, hlavně ten růžový na suché vlasy :) A Růžovou vodu si kupuji pravidelně, strašně krásně mi voní a navíc mi nevysušuje pleť. V létě navíc skvěle osvěží:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aj ja si chce kúpiť kokosový olej, majú ho v dm za nejaké 2,70€ tak ai pon skočím. pozývam ťa na giveaway. :) http://dommie-world.blogspot.sk/2013/07/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...