Zeleno - medené líčenie

Ahojte!

Recenzie na prírodne produkty na blogu nejaké nájsť môžete. Dnes pridávam aj prírodné líčenie. Aspoň toto prídavné meno ma pri tomto zeleno-medenom líčení napadá, aj keď použité produkty nie sú ani zďaleka prírodné:))

Líčenie je veľmi jednoduché, použité sú len 4 tieniky. V kútiku oka zelená z noname líčiacej paletky, medená Max Factor 108 inca bronze, na vonkajšom záhybe výrazná tmavozelené od Lancome, presný názov tieniku Vám už nepoviem, lebo všetky písmenká sú už na tieňoch zotrené, namiesto spodnej linky som použila hnedý Lavera tieň z duo tienikov caramel coffee, vrchná linka Fleur de Sante - automatic eyeliner brown, podklad pod očné tiene od Essence, obočie Gosh brow kit, riasenka Maybelline Rocket volume.

Make up Max Factor Facefinity 45 warm almond, bronzer Gosh 02 natural glow, korektor Maybelline Affinitone 02, lesk Maybelline My gloss.







Ja som tĺk, úplne som zabudla k líčeniu pripojiť použité produkty, ktoré som nafotila, takže tu sú:



Majte sa krásne!




6 komentárov:

  1. Super, moc pěkné a zelená ti samozřejmě sluší, takže paráda:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já osobně mám ze zelené strach mě by neslušela, ale Tobě neskutečně sluší :-), inspirující jsou i produkty, které používáš - Laveru a Affinitone korektor používáme stejně, na Lancome stíny se teprve chystám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa zdá, že som videla kdesi na tvjom blogu fotku dekoratívky, čo používaš a spoločného sme mali viac ako len tieto dva produkty:) Inak dnes som bola na krátky skok v Novom Jičíne, tak som si na teba spomenula:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...