Schwarzkopf posielam...

Takže mám tu konečne výsledok giveaway od Schwarzkopf. Poviem Vám vyhlasovať víťaza sa mi akosi vôbec nechcelo. Jeden výherca je strašne málo málo na to koľko sa Vás zapojilo:/ Takže mi to bolo trochu ľúto, no nedá sa nič robiť a hoci by som rada poslala balíček naozaj každému, tak jasné, že to nie je možné.

Keďže som chcela, aby naozaj vyskúšal niekto koho táto silikónová téma aspoň trošku zaujala, rozhodla som  kočkám , ktoré mali komentár pod mojím článkom o silikónoch a zároveň sa zúčastnili GA dať do osudia ich lístoček s menom dvakrát. Čo však pri počte 84 lístkov i tak nebola veľká výhra, ale nevadí.


No a keďže sa Vám minule video so žrebovaním páčilo, tak som ho natočila aj dnes, hoc som už nemala svoje skvelé osudie, ale musela som použiť sklenený stojan na štetce, ktorý bol už o čosi menší:) Plus až po vypísaní mien na papier som všimla, že papier bol z druhej strany čiastočne zapísaný, preto sú niektoré lístočky s menami po druhej strane popísané. To len, aby ste sa nečudovali.




Výherkyni gratulujem a sľubujem, že čoskoro zas nejaká tá súťaž pribudne, hoci tam by som už chcela vymyslieť nejaké kreatívnejšie podmienky, tak uvidíme, či sa mi to podarí.


8 komentárov:

  1. Nelke gratulujem :)

    PS: Keď už som nevyhrala, tak je aspoň moje meno vidno na fotke s papierikmi.. SOM SLÁVNA :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) Najradšej by som Vás vyžrebovala všetky:/

      Odstrániť
  2. Keby som nedostala echo tak ani neviem lebo video mi vobec neukazuje :(( ale aj tak dakujem mam radost !:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj, veď by som sa ti ozvala, len som točila ešte jedno videiko...

      Odstrániť
  3. Tak já momoc výherkyní gratluju =)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...