Prírodný BB krém od Lavery

Ahojte!

Dnes bude článok opätovne podľa Vašeho hlasovania, a to o jednom z BBčiek, avšak nie len takom tuctovom, ale trošku výnimočnom, a to v tom, že sa jedná o prírodný BB.

Na tomto BB nájdeme dokonca dva názvy, a to BB krém a tónovací hydratačný krém. Ja skôr súhlasím práve s tým druhým.

Čo BB sľubuje?

Zjednotenie pleti: Ja si myslím, že nie celkom, ale skôr čiastočne.
Hydratuje pleť 24 hodín: 100% splnené. 
Zakrýva nedostatky pleti: Nie. Maximálne tak čiastočne zamaskuje nejaké jemné červené žilky.
Zjemňuje viditeľné póry: K pórom viem povedať toľko, že sa v nich neusádza. A áno póry sú čiastočne zjemnené, keďže pleť je jemne tónovaná a póry nie sú tak viditeľné.
Zanecháva pleť matnú: Áno
Chráni proti voľným radikálom: Keďže je BBčo prírodné, tak predpokladám, že obsahuje samé dobré veci, ktoré sú len prospešné pre pleť. Navyše obsahuje bio plody acai, ktoré sú bohaté na vitamíny a minerály a majú antioxidačné vlastnosti.

V čom je BB výnimočný?

BB je skutočne prírodný. Neobsahuje: silikóny, minerálne oleje, parabény. Vôňa je rovnako taká proste prírodná, pre mňa veľmi príjemná:))

Popravde, keď som uvidela  farbu tohto BBčka povedala som si, že toto proste nie. Absolútne nenositeľné. Avšak už len rozotrením na ruku som videla, že farba, resp. oranžovosť produktu rýchlo pominie s rozotretím. Odtieň je totiž len jeden a ak chcete naozaj ešte bledší odtieň výrobca odporúča zmiešať ho s Vaším denným krémom (aj to som skúšala, bolo to fakt fajn, ale mám pocit, že zmiešať BBčko ani nie je potreba,lebo sa fakt rozotrie). BB je ako som už písala skôr ten tonovací krém, a teda pokožku prežiari, fakt skvelo hydratuje, ale na kruhy pod očami alebo výražky si budete musieť dopomôcť s korektorom. Krém treba veľmi rýchlo rozotrieť, pretože sa rýchlejšie do pokožky vsakuje a ak si na to nedáte pozor, mohli by ste ostať fľakatá. Ja to riešim tak, že proste vytlačím trošku viac krému, riadne sa "namažem", tým pádom krém tak rýchlo nevsiakne a nehrozia fľaky. Tento krémik používam už vyše mesiaca alebo aj dvoch a naozaj veľmi rada, ale skôr na také tie nenáročné dni, kedy mi stačí vyzerať prirodzene. Na náročné dni potrebujem "hrubšiu omietku", nie kvôli výdrži, ale kvôli krytiu:)) Finiš je akoby matný, ale zároveň cítite, že pokožka je vyživená. Púder nepoužívam, hoci mám zmiešanú pleť a pokožka sa mi začne lesknúť tak po cca 4 hodinkách, čo je u BBčiek, ktoré používam taký priemer, klasika.

Pre koho BB áno:
V prvom rade určite pre bio a prírodné maniačky:) V druhom rada pre žienky, ktoré nepotrebujú krytie, iba pleť rozžiariť a hlavne hydratovať!!! Naozaj hydratáciu dávam u tohto BB na prvé miesto - preto sa ním natieram namiesto denného krému aj práve cez dni kedy som celý deň doma a make up nepoužívam.

Pre koho nie: 
Asi by som ho nedoporučila úplne mastnej pleti. Pleť sa síce po ňom neleskne, ale osobne by som pri mastnej pleti nanášala skôr čisto zmatňujúce make upy a BBčka, aby ostala čo najdlhšiu dobu bezchybná. A rovnako spokojné by asi neboli ani dámy a slečny, ktoré požadujú  krytie nedostatkov na tvári. 






Myslím, že v konečnom dôsledku lepšie vidieť na porovnaní rúk ako na tvári ako BB pôsobí. Pokožku jemne sfarbí, mojej namodralej pokožke dodá proste o niečo tmavší odtieň.


Ešte dodávam, že tá farba na ruke je podľa mňa totožná s realitou, čiže také niečo čakajte po rozotretí. Takže zas odtieň pre porcelánovú pleť nie, ale mne osobne sa to po rozoretí nezdá tmavé.


Zloženie: 

Water (Aqua), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Alcohol*, Glycerin, Titanium Dioxide (CI 77891), Glyceryl Stearate Citrate, Lauryl Laurate, Myristyl Myristate, Glycine Soja (Soybean) Oil*, Cetearyl Alcohol, Lactobacillus/ Salix Alba Bark Ferment Filtrate, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Xylitylglucoside, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Euterpe Oleracea Fruit Extract*, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Anhydroxylitol, Sodium Lactate, Sodium Hyaluronate, Tricaprylin, Glucose Glutamate, Dehydroxanthan Gum, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Hydrogenated Palm Glycerides, Hydrogenated Lecithin, Lysolecithin, Lecithin, Bisabolol, Iron Oxides (CI 77491), Iron Oxides (CI 77492), Iron Oxides (CI 77499), Silica, Magnesium Silicate, Mica, Xylitol, Microcrystalline Cellulose, Algin, Tocopherol, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Tin Oxide, Fragrance (Parfum)**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**, Benzyl Benzoate**.



* ingredients from certified organic agriculture, ** natural essential oils




Obsah je 30 ml, balenie v klasickej tube. Vyrobené v Nemecku. Hľadajte v bio obchodíkoch, či už kamených alebo internetových alebo aj v českom DM(priznám sa, že neviem či ho nájdete aj v slovenskom DM). Cena 300kč.

Kočky, potrpíte sa na prírodné výrobky? Rady ich vkladáte do nákupných košíkov alebo ani nie?

4 komentáre:

  1. moc mě nezaujal, přijde mi takový nijaký...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono pokiaľ človek nehľadá práve prírodnú kozmetiku a možno fakt dobrú hydratáciu pleti, tak musím povedať, že jasné sú lepšie BBčka. Toto BB bolo však pred nejakými 2 mesiacmi, kedy prišlo na trh prvé prírodné BB a myslím, že je fajn, že na trhu si nájdu svoje aj prírodní nadšenci;)

      Odstrániť
  2. Tak to jsem ráda, že Tobě krém vyhovuje, zaujalo mě to smíchání s denním krémem - to bych určitě mohla ještě vyzkoušet, ať dám téhle přírodě ještě šanci :-). To "ne"krytí mi u BB nevadí,a jak píšeš: větší nedostatky zakrýt korektorem - pleť tak vypadá přirozeněji :) Jinak ano, ráda dávám do košíku spíše ty přírodní věci, ale i mezi nimi si holt člověk musí najít to, co mu vyhovuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V mojom pripade uz bb kremom odzvonilo a snad uz nijaky na trh ani nepride je ich az az

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...