Prírodní obľúbenci na vlasy

Ahojte dievčatá!

Práve som si urobila kafíčko a chcem Vám predstaviť dva produkty, ktoré som používala s láskou a veľmi rada Vám o nich napíšem.

Lavera citrónový šampón pre mastné vlasy a časté umývanie

Tento šampón ma lákalo vyskúšať práve kvôli faktu, že šampón bol určený na mastné vlasy, ale zároveň obsahuje extrakt z bio arniky na ukľudnenie pokožky. Tento fakt sa mi veľmi pozdával, pretože ako som už veľakrát písala niektoré šampóny na mastné vlasy zvyknú moju pokožku hlavy až príliš vysušovať. Pokožka potom svrbí a mám pocit, že absolútne vysušená a nevyživená. To bol teda dôvod prečo ma šampón zaujal.

Ale poďme k testovaniu. Prvé čo nás zaujme ešte bez reálneho vyskúšania je vždy vôňa. Pri tomto šampóne je vôňa naozaj nezvyčajná a zaujímavá a v konečnom dôsledku veľmi veľmi príjemná. Predstavte si koktail namiešaný z citrónu, mlieka a trstinového cukru, taká proste sladká citónovo-mliečna mňamka. Z vláskov však už príliš nevonia. Šampón výborne pení, má mliečnu farbu. Počas prvých troch použití som bola trošku v šoku. Vlasy sa totiž mastili viac. Nechápala som to. Nakoniec som sa s podobnými zážitkami stretla v rôznych diskusiách u slečien, ktoré prechádzali podobne ako ja z klasických šampónov práve na tie prírodné. Neviem, čím je to spôsobené. Každopádne po tých 3 použitiach sa už vlasy dostali do normálu a mastili sa  zas tak ako som bola zvyknutá.

A tak postupne s používaním tohto šampónu všetky ostatné dostali v kúpeľni stopku a tento šampón som vypoužívala až do skutočného dna (posledné kvapky som si nechala práve na nafotenie fotiek do recenzie. Mojím vlasom proste sadol. Tým, že je bez silikónov vlasy nie sú nalepené na hlave a získali na objeme. Vlasy si zvyknem umývať každé dva dni. S týmto šampónom ostali pekné nielen prvý deň po umytí, ale rozpustené som ich mohla mať aj na druhý deň, čo sa nie vždy stáva. Moja pokožka hlavy je vyživenejšia, z toho si odvodzujem i fakt, že vlasy menej padali. V minulosti sa mi totiž osvedčilo používať na pokožku hlavy olej, čo je však nesmierne nepraktické, aby sa pokožka hlavy vyživila a vlasy padali menej. A samozrejme nebola vyživená len pokožka hlavy, ale i samotné vlasy.

Šampón sa dá použiť i bez kondicionéru, nemusíte sa báť, že by boli vlasy suché alebo nerozčesateľné. S kondišom je však to rozčesávanie pochopiteľne lepšie. Mínusový bod by som mu dala jedine za to, že som tak čiastočne očakávala, že sa snáď stane zázrak a budem môcť predĺžiť intervaly medzi jednotlivými umývaniami vlasov, čo sa nestalo:/

To ako dobre robil tento šampón mojim vlasom som si uvedomovala hneď od začiatku, ale to, že si ho musím znova čo najskôr zaobstarať znova, som si povedala až pár týždňov po jeho dopoužívaní, keď som videla, že vlasy začali zas o niečo viac padať, chýbala mi tá zaujímavá citrónová vôňa a vlastne všetko opísané o pár riadkov vyššie.



Odporúčaná cena je 195kč. Ale napr. TU ho nájdete momentálne v akcii. Objem klasických 250ml.

  • Zloženie INCI (CFTA): Water (Aqua), Sodium Coco Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lauroyl Sarcosine, Coco Glucoside, Glycerin, Citrus Limonum (Lemon) Fruit Extract*, Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extrakt*, Sucrose*, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Water*, Arnica Montana Flower Extract*, Vitis Vinifera Fruit Extract*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrogenated Lecithin, Glycol Distearate, Alcohol*, Fragrance (Parfum)**, Limonene**, Linalool**
  • *Suroviny z kontrolovaného ekologického zemědělství; **Přírodní esenciální oleje.

Lavera kondicionér

Kým u šampónu som našla jedno mínus, u tohto kondicionéru nebadám žiadne. Kondiš krásne vonia: med a mandle. Veľmi podobne ako Laverácky krém na ruky o ktorom som písala práve tu. Je žltšej farby. Najlepšie je ho nechať na vláskoch aspoň dve minútky. Ja keďže mám vlasy mastnejšie, ale konce suché, dávam ho vždy iba na spodné polovice vlasov.

Moje vlasy boli po ňom krásne vyhladené, lesklé, naozaj krajšie, výborne sa rozčesávajú. Až mi to nešlo do hlavy, že som v ňom nenašla silikóny. Našla som v zložení však strearamidopropyl dimethylamine, čo je  náhrada  silikónov v prírodných kondicionéroch. Je zmývateľná vodou, takže vlasy nezaťažuje, ale práve vďaka tejto látke sú vlasy hebkejšie, lesklejšie a majú vyrovnaný povrch(aspoň toľko mi našepkal ujo gúgl). Ja som však vlasy naozaj vyživenejšie a lesklejšie mala, to či je to vďaka tejto látke alebo inej s určitosťou potvrdiť neviem:))

Každopádne tento kondicióner určite áno! Pre mňa momentálna kondicionérová jednotka. To spojenie výborného účinku s príjemnou cenou a prírodnou kozmetikou na mňa zapôsobilo. Určite aj na veľmi vysušené vlasy, len proste nechajte kondicionér o čosi dlhšie pôsobiť a budete sa pýšiť vyživenou a lesklou hrivou od prvého použitia. Dokonca tým suchším vlasom by som ho odporučila ešte viac, lebo naozaj krásne vyživuje. Na to, že patrí do prírodnej kozmetiky je veľmi príťažlivá i jeho cena, ktorá sa pohybuje okolo 130kč. Objem je 150ml. Kozmetiku Lavera nájdete aj slovenských i českých DMkach, čo je podľa mňa fajn, že sú poruke:))

Zloženie: Water (Aqua), Alcohol*, Glycine Soja (Soybean) Oil*, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Stearamidopropyl Dimethylamine, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Honey (Mel)*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Tocopherol, Daucus Carota Sativa (Root) Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Extract*, Hydrogenated Lecithin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Fragrance (Parfum)**, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citral**, Citronellol** * suroviny z kontrolovaného ekologického zemědělství ** přírodní esenciální oleje








Tak, kávu som stihla vypiť, článok dopísať. Dúfam, že sa Vám bude dobre čítať. Pozdravujem do tohto upršaného dňa.



5 komentárov:

  1. ja mám tiež mastné vlasy a k tomu, paradoxne, svrbiacu pokožku hlavy (podobne to mám s pleťou)... to by ma zaujímalo, či by sa aj to svrbenie zredukovalo pri tomto šampóne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ninuš po tomto šampóne žiadne svrbenie ani nebolo. Fakt som si to odvodila tým, že sa pokožka hlavy podľa mňa vyživila, a tak je spokojná:) tak lepšie aj drží vlásky a vôbec nesvrbí.

      Odstrániť
  2. Pekný článok, ja mám veľmi rada Laveru, tieto šampóny som ešte neskúšala, ale verím, že sú dobré :) btw je to často tak ako si písala, že sa vlasy zo začiatku pri používaní prírodných šampónov zhoršia, a preto na nich veľa ľudí nadáva a vracia sa k chémii. Ale chce to len vydržať tú počiatočnú fázu a potom sa to zlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to videla aj keď do Ladyboxu dali miniatury prírodného šampónu a kondicionéru Kiss my face, tak im veľa zákazníčiek písalo na stenu fb, že šampóny vlasy ani neumyjú, nechajú vlasy mastné a že sú proste zlé. Pričom ja som vzorkové balenia otestovala a bola som spokojná. Čo si teda odvodzujem od toho, že moje vlasy na prírodné produkty už boli zvyknuté a prípravky ich dobre umyli aj vyživili.

      Odstrániť
  3. Ahoj Eli, tak tímto článek ses mi úplně trefila do myšlenek, dochází mi šampon a přemýšlím, že si koupím od Lavery na barvené vlasy a teď vidím Tvoji recenzi - která je skvělá! Hodně mě zaujalo, jak píšeš, že se vlasy trochu zhorší ze začátku, asi to bude tou absencí silikonů, které dělají ten pěkný efekt. Ráda bych taky nějaký šampon, který by byl schopný troch regulovat to padání vlasů - takže určitě vyzkouším :-D. Díky za skvělou recenzi i zamyšlení ke složení, ještě že máme ujo gúgla :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...