Pobozkaná slnkom

Ahojte žienky!

Za normálnych okolností sa ja a bronzery obchádzame. Tým, že som pomerne bledá, som vždy siahala po ružových a broskyňových odtieňoch líceniek a bronzery som pokladala za vhodnejšie skôr pre snedšie slečny.

Vďaka spolupráci s Gosh som však zistila, že moje domnienky neboli celkom správne. Testovať som mala príležitosť bronzingový púder, ktorý je vhodný na celoročné používanie na tvár i celé telo. Čo bolo pre mňa celkom dôležité, bronzer sa dá veľmi dobre vrstviť, a tak je možné naniesť rôzne intenzity bronzového opálenia. V mojom prípade som ho používala len na zvýraznenie lícnych kostí, hoci by sa sním dalo podľa mňa krásne kontúrovať tvár. Ja v kontúrovaní moc zbehlá nie som a výsledný efekt by v mojom prípade podľa mňa skôr pripomínal indiána vystrojeného do boja. Každopádne použitím na líčka sa nedá nič pokaziť a tvár sa naozaj rozžiari a pokožka získa jemné opálenie. Všetko v decentnej miere, resp. v takej miere ako si vyberiete a navrstvíte na tvár.

Obal i 9 gramový obsah sú klasikou. Bronzer nepráši s použitím hocakého štetca. Výdrž je zas raz podľa mňa super, aj v týchto teplách. Použila som ho aj práve na cestu do Prahy, kde prežil naozaj výnimočné teploty a aj po 6tich hodinách bol na tvári stále jasne zreteľný. Upozornila by som jedine, že výdrž naozaj veľmi závisí od podkladu, ktorý použijete. Samé uvidíte jasný rozdiel, keď použijete bronzer alebo lícenku na make up, ktorý aj po 8 hodinách vyzerá na tvári rovnako alebo  nanášate na BB, ktoré na tvári po 2 hodinách už prosto nie je.

Bronzer je dobre pigmentovaný, preto odporúčam skôr naniesť na štetec iba malé množstvo a dokonale zapracovať do pokožky. Skutočnú farbu najlepšie vystihuje druhá fotka v poradí. 









Jasné, že lepšie je vždy raz vidieť ako miliokrát o niečom čítať, preto dávam do pozornosti určite líčiace akcie Gosh. Šikovné vizážistky chodia skutočne po celom Slovensku(aspoň teda mňa menšie mestá ako Bánovce nad Bebravou, Čadca...prekvapili), čo je naozaj super. Dievčatá sú naozaj šikovné a myslím, že je to možno i najvhodnejší spôsob ako zistiť ako sa nanáša lícenka, ktorý odtieň je pre Vás najvhodnejší a podobne. Zoznam akcií z ktorých môžete prísť krásne nalíčená nájdete TU.

Bronzingový púder síce neobsahuje žiadne konzervačné látky a ani nie je parfumovaný i tak pre milovníčky prírodnej kozmetiky by som doporučila skôr GIANT SUN POWDER(na obrázku ten najväčší so zrkadielkom), pretože práve jeho zloženie tvoria len minerály, neobsahuje žiadny olej, vosk, parfum ani iné nežiadúce zložky. 

Všetky tri bronzery sú aktuálne až do konca júla v akcii - 30%. Čiže konkrétne mnou recenzovaný produkt by mal stáť namiesto 10,5e iba cca 7,2e:)


Krásny deň želá




17 komentárov:

  1. pekná recenzia :-) a veľmi ti pristane

    OdpovedaťOdstrániť
  2. velmi pekne cele, vratane oci aj pier :) vypada to velmi prirodzene a bronzerov sa rozhodne bat nemusis!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Bashi, môj výraz, keď je je človek donútený fotiť sa sám ťažkou zrkadlovkou, je "trošku" divný:)), ale bronzer sa mi podarilo aj na tvári zachytiť, tak ako som chcela a tak ako v skutočnosti vyzeral

      Odstrániť
  3. Je vynikajuci!!! Ja si neviem ani licenku naniest no s tymto som si od prvej chvile vedela dat rady takze sa z neho vytesujem ako sa len da :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi Ti pristane aj bronzer, aj celý ten look... pôsobí étericky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo Dzejn dakujem za tolke lichotky:)

      Odstrániť
  5. Krásne ti sadol a pekne ťa prežiaril :) Ja som s ním tiež spokojná a už pomaly chystám recenziu. Páči sa mi, že nevytvára fľaky a má prirodzený odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ten odtien je fakt vhodny pre vsetkych a ked sa navrstvi,tak zas kludne aj pre snedsie typy

      Odstrániť
  6. Já se teda taky bronzerům vyhýbám z důvodů, že jsem bledule a k tomu tmavovlasá, no možná dělám chybu :-), ale radši vždy sáhnu po růžové a po něčem "namodralém"... Ale Tobě krásně sluší a rozjasňuje, myslím, že Ti celkově ladí k pleti i k nádherným vlasům....:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. eM pokial by si bola nahodou na nejakej liciacej akcii tak skus aj bronzer a uvidis.ja kupujem len najbledsie odtiene make upov a toto mi aspon trosku pridalo farbicky.na zimne mesiace ostanem verna nadalej len licenkam,ale teraz cez leto budem po bronzeroch siahat

      Odstrániť
  7. Eli, tenhle bronzer dělali přímo pro Tebe, že. Naprosto Ti sedne a jde Ti k té nádherné barvě vlasů:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Po tolkych peknych komentaroch ho bufem pouzivat este radsej.Dakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento zázrak jsem objevila cca před měsícem. Zkoušela jsem růžové a červené tvářenky, ale ke mně se prostě nehodí. Tak jsem jednou zkusila použít bronzer a nestačila jsem se divit :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...