Na mini výlete za kozmetickými novinkami

Ahojte kočky,

predsa som Vám len sľúbila na Facebooku fotky z Lancome show, tak sľub dodržujem, aj keď si myslím, že ste fotky videli už na iných blogoch. Akcia sa konala v Prahe a čo bolo pre mňa osobne prekvapujúce bolo pozvaných i niekoľko slovenských blogeriek. Keďže ja to z Brna až tak ďaleko nemám, rozhodla som sa ponuku prijať. 

Išlo o predstavenie relatívne nových produktov, ktoré však boli v nových bláznivých prebaloch od Alber Elabaza. Niekomu sa páčia, iné kočky na ne nadávajú. Za mňa hovorím áno, páči sa mi, že to nie sú tie typicky fádne čierne obaly na ktoré som v svojej kozmetickej taštičke zvyknutá. Samozrejme obal ma zas nedonúti zaplatiť za tieniky 1250kč:) Po špirálke som však dosť pokukovala, nie však iba z dôvodu obalu, ale i z toho, že Lancome riasenku chcem vyskúšať už dávno. Nakoniec ma však chuť nakupovať prešla so zvyšujúcim počtom zákazníčiek v Sephore.





Produkty nám v skratke predstavila Lucia Gibodová, make up artistka Lancome pre Českú a Slovenskú republiku. Priznám sa, že by som si rada toho vypočula aj viac (ja rada počúvam), ale uznávam, že na zdĺhavú prednášku to asi nebol vhodný čas a priestor:) Preto Vám veľa písaného textu neprinášam.




Nové obaly riaseniek




Odtiene myslím fajn pigmentované. Najmä čierna, tá nechcela ísť poriadne ani z ruky. Snažila  som sa veľa fotiť, aby som Vám výrobky mohla aspoň prostredníctvom fotiek priblížiť. Tieto tiene majú dokonca jednu vychytávku, a to, že v rúčke je magnet, a tak rúčka pokiaľ ju nevezmete do ruky v obale od tieňov proste drží a drží.






Ak by som mala akciu zhodnotiť očami zákazníka, ktorý práve navštívil Sephoru, tak musím hodnotiť kladne. V tom teple pohár studenej vody, či dokonca šampanského, nemohol uškodiť. DJ,  milé malé pralinky, veľmi veľmi šikovné vizážistky a ku všetkému akcia -20% na Lancome.








Takmer všetky kočky blogerky si vystáli frontu na nalíčenie sa u Lucie Gibondovej, ja som sa "uspokojila" Lancome vizážistkou a myslím, že ľutovať nemusím. Bola milá, líčenie sa mi páčilo a nálíčená som bola raz dva bez čakania:)


Čo však považujem za obrovský nedostatok akcie boli priestory. Sephora v Palladiu už tak či tak nemá veľa voľného priestoru a keď si tam domyslíte 3 vizážistické pulty, DJ s pultom, fotografa i s tlačiarňou na okamžité vytlačenie fotiek na ktorých ste mohli akože zapózovať na obálke Harper´s Bazaar, a to stále nebolo všetko. Navyše bolo v Sephore ešte asi tak 20 blogeriek s maxi fotákmi snažiace sa zachytiť každú jednu novinku z rôznych uhlov. To mi trošku ubralo z nálady a myslím, že nielen mne, ale aj každej reálnej zákazníčke, keď ľudia do seba naozaj, že narážali. Toto bolo také trošku nedomyslené.

Koniec koncov som bola spokojná, lebo som ešte pred akciou stihla navštíviť výstavu Muchových plagátov v Obecnom dome. Takže srdiečko mi zaplesalo, dušička sa kultúrne vyžila. Škoda, že sa fotiť nedalo aj tam. To by mi asi potom batéria vo foťáku na nejakú tú Lancome show ani nestačila:)))

Čo hovoríte na nové obaly Vy? Páčia sa Vám? Chystáte sa nejaký ten kúsok si zadovážiť?



8 komentárov:

  1. Páni! Ty obaly jsou dokonalý!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. obaly su krasne! som velkym fanusikom tejto kozmetiky. hypnose spirala je pre mna naj, inu si ani nekupujem ;o) mam aj tiene, tiez spokojnost, dokonca som isty cas pouzivala aj puder tejto znacky, tiez velka spokojnost. Dufam,ze "nadabim" na tieto krasne obaly aj u nas, zatial som ich tu este nevidela ;o(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kolekcia vyzera uzasne :) a aj si krasne nalicena, tiez som dostala pozvanku no je to dost daleko... Ozaj aj si nieco dostala? Lebo v maily spominali nejake darceky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. predplatne casopisu plus 4 vzorky od lancome

      Odstrániť
  4. tie obaly sú fakt super :) určite by som si niečo rada kúpila, aj keď mi netreba ale len kvôli obalu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lancome mám jako značku kosmetiky už kvůli ambassadorce Emmě Watson moc ráda, používám řasenku Hypnose Star a nemůžu si ji vynachválit :) Na tuhle akci mi taky v mailu přistála pozvánka, ale vzhledem k předpokládanému množství účastnic jsem se rozhodla nejet, a koukám, že jsem dobře udělala. Do Sephory si můžu zajít kdykoliv, nová kolekce snad taky doufám dorazí a líčící koutky tam mají dokonce dva a velké, takže žádné tlačenice :) A dárečky v podobě předplatného a 4 vzorečků? To mě zrovna dvakrát nevytrhne :) Každopádně si brousím zoubky na nějakou paletku očních stínů, nějakou rtěnku a laky na nehty :) V tomto případě dám ale přednost originálním obalům, než těmto kýčovitým.. Ne, že by nebyly pěkné, to ano, ale jak je kolem toho takový humbuk a každý je vychvaluje do nebes.. No, moc mě nezaujaly :) Radši klasickou černou eleganci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za taký obsiahly komentár:) máš pravdu, niekedy je humbuk obrovský, a to je aj v prípade týchto obalov. A presne ako si napísala v Sephore sa dá táto kolekcia pozrieť i v pokoji, síce bez šampanského v ruke, ale i bez tlačeníc s ostatnými zákazníčkami:))

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...