Marmeláda na telo z Lotyšska - Kivvi

Keď prišla na trh ruská kozmetická značka Natura Siberica, myslím, že všetky kozmetické fanúšičky boli trošku v napätí ako to dopadne. Zväčša sme skôr zvyknuté nakupovať kozmetiku pochádzajúcu z Francúzska, Švajčiarska, Ameriky. No musíte uznať, že koniec koncov to Rusko so značkou Natura Siberica zvládlo dobre a ja osobne som na ich výrobky ešte zlú recenziu nečítala. Aby som však prešla k veci, prezradím, že by som Vám v dnešnom príspevku chcela aspoň trošku priblížiť ďalšiu menej známu a prírodnú značku, ktorá sa na slovenský a český trh ešte len dostáva.

Je ňou lotyšská značka Kivvi. Všetky výrobky tejto prírodnej značky obsahujú olej zo semienok kiwi, ktorý pokožku hydratuje, pôsobí antioxidačne a obnovuje kožné bunky. Výrobky značky Kivvi nájdete v luxusných baleniach a samotná kozmetika je ručne vyrábaná v limitovaných množstvách, aby si zachovala svoju čerstvosť a originalitu. Okrem toho, že všetky výrobky sú vegánske, žiaden z výrobkov neobsahuje: etanoly, glykoly, minerálny olej, PABA (kyselina para-aminobenzoová), EDTA (kyselina etylendiamintetraoctová), parabény, PEG (polyetylen glykol), vazelínu, ftaláty, konzervačné látky, silikóny (kremík), sulfáty, umelé arómy, farbivá ani karbamid (močovina).

V sortimente značky Kivvi môžete nájsť pleťovú kozmetiku (krémy, peelingy, čistiace emulzie), telovú kozmetiku (peelingy, telové marmelády, krémy na ruky, produkty na intímnu hygienu).

Ja Vám mám možnosť predstaviť telovú marmeládu s vôňou cintrónu s mätou. Vôňu som si vyberala schválne kvôli blížiacemu sa letu. Vtedy totiž osviežujúco voňavé produkty padnú najlepšie. Ihneď po otvorení je vôňa dosť intenzívna. Po takých dvoch použitiach sa vôňa citróna (vôňa citróna je dominantná) zjemní a osobne mi je príjemnejšia. Konzistencia je maslovitá - veľmi jemná, mastnejšia, akoby trošku našľahaná, po dotyku s pokožkou sa trošku topí. Musím podotknúť, že marmelády stačí naozaj minimum a natriete pomerne veľkú časť tela. Takže nenačierajte prsty hlboko:) Výrobca dokonca odporúča nanášať marmeládu na ešte vlhkú pokožku. Vtedy sa Vám bude marmeláda rozotierať ľahšie, rozvnomernejšie a bude jej stačiť ešte menej - skúšala som to.

Po prvom použití bola pokožka príjemné hydratovaná, vyživená, ale ostala mastnejšia ako som zvyknutá. Takže som na prvé použitie nebola úplne 100% presvedčená o tomto výrobku. Musím však povedať, že čím som ho používala ďalej, tým viac sa mi marmeláda začala viac a viac pozdávať. Po niekoľkých dňoch som si totiž všimla prvé zmeny - pokožka na lakťoch, ktoré som poctivo mazala, bola zrazu hladká, marmeláda dokáže vykúzliť i oveľa hladšie päty a zjemniť každé miesto na tele, kde je pokožka drsnejšia. Po dlhodobejšom používaní nevadí, ak aj raz marmeládovanie vynecháte. Hydratácia preniká skutočne hlboko do pokožky a pretrváva dlho. Práve tento fakt ma presvedčil, že marmeláda naozaj stojí za to. Vôňa po rozotrení je už skutočne iba decentná, takže nenarušuje Váš parfém i tak sa najradšej marmeládujem až na večer, po dobrej sprche a zaspávam v citrónovom sade:)

U Bebe som čítala , že marmeládu používa na tvár, tak samozrejme som to chcela skúsiť aj ja. Poviem Vám ako majiteľka zmiešanej pleti som sa síce po natretí leskla ako vianočná guľa, ale predsa len išla som spať.  Stálo to zato, pleť bola ráno hladká ako detská prdelka, ten rozdiel skutočne uvidíte a ucítite, a preto aj keď aj na zmiešanú a mastnú pleť isto nie každý večer, z času na čas pleť takouto kúrou neskutočne potešíte.

Čo dodať na záver, nebola to síce totálna láska na prvý pohľad a dotyk, ale Kivvi sa nevzdala a získala si ma postupne. To, že pokožka neostáva hneď úplne suchá (ako som zvyknutá s obyč. mliekami) som si zvykla, pretože viem,  že sa to oplatí pre dlhodobejšie účinky!

Objem je 120ml. Marmeládka sa odporúča používať i na opálenú pokožku a mala by zvýrazňovať prirodzené opálenie (ktoré ja zatiaľ stále nemám a moje telo je mliečnej farby až pokým sa nenatriem samoopaľovákom). 

Marmelády, ale i celý sortiment Kivvi kozmetiky nájdete v obchodíku Naturals v Prahe alebo cez internet na naturals.cz. Dodávam, že posielajú i na Slovensko, za nejaké 4 eurá myslím, čo je ako z bežného slovenského eshopu. A nedá mi nedodať, že celkovo prírodnú kozmetiku majú za dobré ceny (napr. nedávno recenzovanú cukrovú pastu som tam našla za 60kč lacnejšie ako obyčajne).

Ak potrebujete hĺbkovo a intenzívne hydratovať, rozmaznávať a vyživovať pokožku, vrelo odporúčam!

Aby som bola recenzia úplná, na internete o nej nájdete: "Obsahuje rakytníkový a kokosový olej, které zvýrazňují přirozenou barvu pokožky. Olej ze semínek kiwi stimuluje tvorbu kolagenu a obnovu kožních buněk. Olej z hroznových jader a avokádový olej jsou známé svými anti-aging benefity. Oleje z makadamiových ořechů a ze semínek černého rybízu změkčují a vyživují. Olej z pšeničných klíčků působí jako přírodní antioxidant a šípkový olej pomáhá vyhladit vrásky a další známky předčasného stárnutí. Pocity suchosti a napětí se promění v jemnost a novou vitalitu."


100% prírodná
 89% BIO


Marmeládu nájdete aj s vôňou sladkého pomaranča alebo žltých ruží.



Zloženie: INCI: Cocos nucifera oil*, Butyrospermum parkii*, Copernicia cerifera wax, Vitis vinifera oil*, Prunus cerasus oil*, Prunus armeniaca oil*, Macadamia integrifolia oil*, Triticum vulgare oil*, Hippophae rhamnoides oil*, Oenothera biennis oil*, Simmondsia chinensisoil*, Essentialoil of Rosa damascena*, Persea gratissimaoil*, Ribes nigrum oil*, Rosa rubiginosa oil*, Actinidia chinensisoil*, Rubus idaeus oil*, Vitamin E. 
* certified organic ingredient

Poznáte už značku Kivvi ?


9 komentárov:

  1. Marmeláda na tělo...zajímavé :) ještě nikde jsem o tom nečetla, ale za vyzkoušení to určitě stojí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak som rada, že som predstavila niečo nové:)

      Odstrániť
  2. Toto som už na pár blogoch videla a dosť ma láka, mám rada vôňu citrón+mäta, hlavne v tomto teple určite padne vhod.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tak minulý rok na dovolenke pri mori mala krém s mätovo-citrónovou vôňou a každé natretie bolo príjemné osvieženie:)

      Odstrániť
  3. vaau. to vyzerá krásne a luxusne. a to zloženie je jedna báseň. ako zvyknem písať u lučiaka, je to, akoby som čítala herbár :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, keď mi to aj ty potvrdíš! A áno, ten obal je ako na výstavku:))

      Odstrániť
  4. něco takového vidím poprvé a dost mě to láká:D vypadá fakt dobře :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzerá to zaujímavo !

    pozývam ťa ku mne na GA :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/06/giveaway-alebo-velka-letna-sutaz.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...