Hravý letný lak

Ak by som mala nový lak od Gosh popísať jedným slovom bolo by to určite hravý. Hodí sa totiž k rôznym farbám a je takmer jedno s čím ho skombinujete. Ja prinášam aspoň dve alternatívy. Odlakovanie síce nejde úplne po masle, na čo sme pri trbličoch zvyknuté, ale dá sa to. Určite o dosť lepšie ako s nadlakmi od Essence. Lak totiž obsahuje väčšie trblietky, takže to ide ľahšie. Veľmi pozitívna vec tohto laku je, že dokáže tak o deň predĺžiť výdrž laku a čím hrubšia vrstva laku, tým lepšie zafixuje i podkladový lak. Objem laku je 5ml

Štetček je klasický úzky. Lak obsahuje 2 veľkosti zelených a modrých šesťhranov. Trblietky sú v priesvitnom laku. A ešte možno dodám, že po zaschnutí je lak hladký, takže žiadne zatrhávanie o silonky, svetríky a podobne. Nie som nechtová blogerka, takže sa mi nepodarilo zachytiť presne tie pekné odlesky, ktoré lak ponúka, ale snažila som sa:))

OH MY GOSH 037 OCEAN CLUB










POZOR! V ponuke je 24 odtieňov lakov Oh my Gosh (nájdete ich tu) a teraz môžete využiť akciu, kedy pri nákupe mini laku + veľkého laku vo Fann parfumérii dostanete odlakovač  Gosh zadarmo. Odporúčam obzrieť si hlavne 549 Holographic hero, recenziu naň nájdete napríklad aj tu.

Pekný deň!


8 komentárov:

  1. Obidve kombinácia sú super, ani neviem povedať, ktorá sa mi páči viac :) A máš krásne upravené nechty!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Á vidím Elo, že i Ty si hezky hraješ s laky :). Hodně mě zaujala ta kombinace červeného laku a modravých glitrů - moc hezké, stejně tak i druhá celá modrá kombinace..Pěkné nehty!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadá pěkně, ale více se mi líbí ta první varianta a přijde mi, že ty fotky jsou dobré ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Kristýnka, ja keď to tak porovnám, že sa pozriem na nechty a na fotku, tak sa mi viac páčia naživo, tak preto viem, že do budúcnosti ej ešte na čom zapracovať vo fotení:)

      Odstrániť
  4. Víc se mi líbí to druhé... s červenou je to na mě až moc kontrastní...

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, moc hezký ) Líbí se mi moc)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...