Cukrová epilačná pasta!

Dnes  budeme epilovať s cukrovou pastou:) Jedná sa o prírodný produkt, ktorý Vašu pokožku zbaví chĺpkov bez podráždenia. V prvom rade určite doporučujem pre použitím odlakovať nechty;) Myslím, že i na obale by to pokojne mohlo byť ako prvý krok:) Keď to neurobíte, tak sa Vám lak tak či tak poodliepa a navyše kúsky laku budete mať v paste. Pastu je veľmi tvrdá, a preto ju treba dať roztopiť, či už do mikrovlny alebo len ponoriť celú nádobu do teplej vody. A teraz nastáva ten kameň úrazu. Konzistencia pasty je kľúčom k úspechu. Keď použijete pastu veľmi riedku, akurát sa celé dolepíte a žiadne chĺpky neodstránite(viď foto), ak je pasta príliš tvrdá zas nepriľne k pokožke a chĺpky neodstráni. Priznám sa, že mne môj pokus vyšiel až na druhýkrát. Prvý raz som bola dolepená akoby som ruky strčila do medu. Som však rada, že som sa odhodlala to skúsiť znova (po zhliadnutí asi 15tich videí mi to nedalo, keď som videla, že iným ženám  to ide, naštartovalo ma to k tomu, že to jednoducho musí ísť aj mne)  Správna konzistencia by mala vyzerať ako tvrdší med a nesmie sa príliš lepiť na prsty-prípadne keď sa lepí tak sa dá aj ľahko odstrániť). Mala by sa z nej dať ušúľať gulička, trošku sa dať tvarovať:)) Nedá sa to vysvetliť, myslím, že si to proste musíte vyskúšať samé, aby ste pochopili. V čom Vám však poradiť môžem je množstvo. Určite začnite s menším. Stačí ako maličký vlašský orech. S menším množstvom sa lepšie pracuje a aspoň otestujete, či je konzistencia taká ako má byť. Aj ja som sa s ňou naučila pracovať práve s úplne minimálnym množstvom. Tlakom pritlačíte a rozotriete pastu k pokožke a strhnete. Pozor pastu treba naniesť v proti smeru rastu chĺpkov a strhnúť v smere rastu chĺpkov. A ďalšie pozor, pokožka musí byť maximálne suchá!!! Najlepšie bude pozrieť si video

Čím sú chĺpky tvrdšie, tým idú lepšie preč. Minimálna dĺžka by mala byť 5mm (priznám sa, že je som mala chĺpky kratšie a išlo to). Problém však je práve s tenučkými chĺpkami. Preto hoci som BioEpil skúšala na nohy i na podpazušie, momentálne ho používam iba na podpazušie, kde funguje 100%. Na nohách efekt nie je 100%. Resp. ak chcete aby výsledok bol 100% trvá to dlhšie:/

Čo je výhoda tejto pasty:

Nehučí ako epilátor a menej to bolí ako s epilátorom. Kým u epilátoru som trpela ako blázon keď som vytrhávala chĺpky v podpazuší, toto bolo ok. Pokožka je po epilácii rozhorúčená, niekedy mierne začervenaná, ale nič nejak extra nepríjemné. Dokonca som po chvíli použila i deo. Efekt aj celé epilovanie je podobné ako s voskom, ale tu je práve to, čo sa mi na paste páči. Nezanecháva zapálené miesta na pokožke, odkiaľ ste chĺpok vytrhli. Je to teda viditeľne jemnejší spôsob epilácie.


Pasta nádherne vonia a poviem stojí to celkom dosť premáhania neochutnať:))





 Takto by zmes mala vyzerať, aby fungovala tak, ako má.


Keď zmes vyzerá takto nejak myslím, že nie je inej pomoci ako cukrovú pastu zmyť. Našťastie sa odstraňuje úplne super. Či už z pokožky alebo aj z oblečenia, stačí trochu teplej vody a ide to pohodlne.



Koniec koncov, ak sa s pastou naučíte pracovať, odhadnúť správnu konzistenciu, kedy pastu nanášať, je to fakt super! Hlavne teraz cez leto mať podpazušie týždeň bez starostí je oproti  dennodenému holeniu žiletkou nenahraditeľné a s touto pastou aj šetrné.


Čo Vám dávam za povinnosť predtým než by ste pastu použili určite si prečítať všetky rady na stránke www.bioepil.cz . Nájdete tam video i množstvo písaných rád ako pastu použiť, aby účinkovala čo najlepšie. Pokladala som za zbytočné všetko prepisovať sem. kto bude mať záujem všetky informácie tam nájde. Ja som Vám chcela skôr priniesť môj subjektívny názor na tuto pastu a moje vlastné skúsenosti. Rady, ktoré sú tam písané skutočne pomohli aj mne, akurát, že moja pasta pri používaní nevyzerá tak ako na videu(moja je čírejšia a taký mliečny odtieň má až keď ju už pomaly vyhadzujem po použití) a určite jej nepoužívam také veľké množstvo ako na videu.

 Ešte zopár informácií k zloženiu: 
  • má 100% prírodné zloženie
  • neobsahuje syntetické parfémy, ropné deriváty, SLS ani silikónové oleje
  • certifikát BDIH je zárukou 100% čistoty a kvalita
  • je vhodná aj na citlivé partie
  • obsahuje ružovú vodu, harmanček a čajovníkem
  • nie je testovaná na zvieratách
Zloženie cukrovej depilačnej pasty BioEpil:
  • cukor
  • ružová voda – harmonizuje a upokojuje poožku
  • čajovníkový olej Tea tree – má dezinfekčné účinky a pomáha predchádzať nadmernému sčervenaniu
  • harmančekový olej – hojí a regeneruje, pôsobí protizápalovo a dezinfekčne
  • pramenitá voda z himalájí – obsahuje množstvo minerálov a silu nádhernej neporušenej prírody


Pastu asi najjednoduchšie zoženiete za 299kč v DM alebo za cca 13 eur v slovenskej DM. Najlacnejšiu som ju videla v bioobchodíku naturals.cz (eshop, ale majú aj predajňu v Prahe), a to za 242kč. Oproti tomu koľko stojí takáto procedúra v kozmetických salónoch sa to určite oplatí. Najmä ak ju budete používať len na určite partie. Mne taká malá gulička ako vidíte na foto, vystačí na obe podpazušia.


Mám pocit, že táto recenzia mi zabrala pol dňa:)) A asi to nie je len pocit. Tak ja bežím konečne robiť už niečo iné a Vám kočky prajem krásny deň!


Ak ste sa už s cukrovou pastou stretli napíšte mi Vaše skúsenosti! Alebo pripíšte Vaše najlepšie skúsenosti s odstraňovaním chĺpkov. Budem rada!







23 komentárov:

  1. Ja osobne mám asi kožu zo železa, lebo mne epilátor nejako extra neprekáža (teda na nohách, v podpazuší ho nepoužívam kvoli častému zarastaniu chĺpkov), a to nemám žiaden super truper model, ale len taký úplne základný bez akýchkoľvek "zmierňovačov bolesti" :) Takže hoci to vyzerá zaujímavo, asi by sa mi s tým nechcelo babrať.
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) Nemáš nohy zo železa:)) Podľa mňa keď sa nohy pravidelne epilujú strojčekom, tak sa to dá. To podpazušie je však iné, vždy keď som sa to odhodlala pretrpieť, 2 dni ma ešte bolelo a bolo napuchnuté a neviem čo ešte a toto keď už aspoň ako tak viem s tým robiť, tak som za 5 minút hotová(asi ani toľko).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O tomto som teraz niekedy počula aj čítala a rozmýšlala som, kde sa to dá zohnať, alebo či sa to musí vyrobiť :D Som rada, že sa to dá zohnať no :D Vyzerá to veľmi zaujímavo, hlave teda tie pazuchy týždeň bez holenia, bože to by bol luxus :D Len som si nie istá či by som to vedela dostať na tú správnu konzistenciu, ja som totiž v tomto strašné nemehlo :D Inak verím, že ťa tá recenzia vyčerpala, je vážne dosť dlhá, ale mne sa teraz hodila takže ďakujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj! No ono sa to dá aj uvariť doma! Ale ja osobne keď som videla ako veľmi záleží na tej konzistencii, tak by som sa do toho nepúšťala, lebo by som akurát tak zašpinila hrnce a stratila všetku trpezlivosť a ešte aj nič neuvarila:D

      Odstrániť
  4. vždycky jsem chtěla cukrovou pastu vyzkoušet, ale já si prostě radši chloupky oholím strojkem, než aby mě to bolelo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mati takmer vôbec nebolí, to sa nemusíš báť. Pretože tým, že pracujem s menším množstvom pasty aj na takú citlivú oblasť akou je podpazušie nanesiem vždy pastu len po kúskoch a rýchlo strhnem, takže to nie je bolesť naraz...neťahá to chĺpky ako niekedy zvykne epilátor, takže čo sa týka bolesti je to fakt pohoda....a ja som citlivka:D

      Odstrániť
  5. ja mám epilátor, ale už sa mi s tým nechce babrať, hlavne na nohách... radšej siaham po žiletke. raz som si uvarila aj túto pastu, ale asi som nepochopila recept, vtedy dostupný len v angličtine :D akože nejaké chlpy mi to odstránilo, ale nebolo to ono. tak som to vzdala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ťa obdivujem, že si sa na to vôbec dala:)) Ale však ty ako farmaceut... Táto pasta obsahuje aj ten tea tree oil a tú ružovú voda a vidím, že to tú pokožku trošku vyživí a dosť upokojí, takže ešte aj to by mi v tej samouvarenej verzii asi chýbalo....lebo aktuálne nemám doma:/

      Odstrániť
  6. Ja mám cukrovú pastu MOOM a nie je zlá, ale nejak neodstraňuje všetky chĺpky, alebo s tým neviem robiť.. a vždy to treba dávať znova do mikrovlnky, lebo rýchlo tuhne. Ale tá sa používa s takými látkovými pásmi, ktoré na sa ňu priložia a potom sa strhne. A teraz nedávno som si ešte kúpila Braun Silk Epil 7 7681, asi za 120 €, ako je to dobré v tom, že sa dá použiť vo vode, ja ho inak ani nepoužívam už, ale teda, či stojí za tie peniaze neviem, ale to je individuálne, pretože ja mám problém pri epilácii, že mi zarastajú chĺpky potom..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj. Ja tuto pastu pouzivam uz asi rok, vyrobila som si ju sama podla tohto navodu ( http://pussy-na.blog.cz/1008/depilacni-cukrova-pasta-recept ) Nanášala som ju najprv prstami guličkovanim, ale to sa mi nie vzdy chce takze som skusila jednoducho nejakou lopatkou alebo len prilozit latku (rozstrihane tricko) a strhnut. Po roku mi to tak zjemnilo chlpky ze aj ked vyrastu vobec nepichaju, a pouzivam ju raz za mesiac. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. O nicom podobnom som zatialnepocula takze dakujem pekne za nove info ;)) ale asi by som nemala na to nervy sa s tym hrat :/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pre mňa to je novinka, nepočula ani nevidela som to myslím naživo, ale vyzerá to zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nad cukrovou pastou taky uvažuji, ale pořád mě odrazuje to, že se s ní naučím pracovat až po delší době, že budu ze začátku celá upatlaná atd :D uvidíme, možná jednou :) zatím to nechám na depilaci voskem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super! Přemýšlím o ní už dlouho a teď jsem náhodně objevila tenhle tvůj článek. Díky a asi to zkusím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tie pazuchy je to fakt super! Budem držať palce v nájdení správnej konzistencie!

      Odstrániť
  12. Ja mám túto pastu doma asi pol roka. Môj prvý pokus dopadol tak, že všetky chĺpky ostali tam kde boli, akurát celá kúpeľňa, spodné prádlo, vlasy - na kompletku dolepené :) Tak som si povedala, že na toto nemám nervy :D A odložila...Po VEĽMI zlej skúsenosti s epilátorom a podpazuším (boli aj slzy a krv) a po prečítaní tohto tvojho článku, som to skúsila ešte raz..A dobre :) Jasné, že dolepené bolo kadečo :D a aj celý proces mi trval asi hodinu :D ale nevzdala som to :) a som spokojná celkom..viem už ako na to..Trošku mi je ľúto, že som si neprečítala tvoj článok skôr, mohla som sa vyhnúť strašnému zážitku s epilátorom :D juj, ďakujem Ti Eli za takéto príspevky :)) Pekný dník, Baška

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Chcem sa opýtať ako dlho by sa mala cukrová pasta ohrievať vo vodnom kúpeli, aby som dosiahla požadovanú konzistenciu a nezbabrala to?? vďaka za odpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Sylvia, myslím, že je to tých cca 10 min. No problém je v tom, že pasta je roztopená hlavne po okrajoch a v strede zas o nieco menej. Takže ja to zvyknem nechať roztopiť viac(napr aj 15min)...aby malo všetko rovnakú konzistenciu....nechám zas trošku vychladnúť....naberiem trošku...a keď vidím, že konzistencia je lepivá....dobre sa naťahuje ako napríklad dobrá žuvačka, tak ju použijem...keď vidím, že ešte steká z prstov, nedrží, nie je kompaktná, tak je obtriem o nádobku a nechám ešte chladnúť....viem, že som ti veľmi nepomohla...no priznávam, že toto je vec, kde fakt záleží na vlastnej skúsenosti....hlavne si naberaj vždy malé množstvá, nech sa zvytočne nepolepíš, to by som povedala, že je nadôležitejšie....pekný deň a držím palce!

      Odstrániť
    2. plus som ešte chcela, že ono je lepšie keď je celá prehriata, lebo vtedy akoby lepšie "chytá" chĺpky:)

      Odstrániť
    3. Ďakujem pekne za radu. Uvidíme ako to pôjde, ale po mnohých prečítaných recenziach dievčat, na to treba asi pevne nervíky :D Ešte raz ďakujem a prajem tiež pekný dník :)

      Odstrániť
  14. ahojte:) chcela by som sa opýtať ako dlho vám vydrží hladká pokožka ? a či po tejto procedure sa môže ísť na slniečko, či sa nevytvoria nejaké fľaky? vdaka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. AHoj Sima, čo sa týka slnka a fľakov, nie som si istá, či to mám vyskúšané, avšak tam sa tie fľaky podľa mňa nemajú z čoho vytvoriť..keďže ide o prírodné zloženie cukor, čajovníkový olej, ružová voda,atď...ako píšem, ja som si ju obľúbila skôr na podpazušie, a to človek ihneď po epilovaní nevystavuje slnečnému žiareniu:))) A hladká pokožka, bude to asi individuálne, u mňa je to cca ten týždeň, tak ako píšem vyššie, problém je, že potom je však potrebné, aby chĺpky dorástli, aby sa mohli epilovať znovu....hladkú pokožku očakávajte presne hladkú presne takú dlhú dobu ako pri epilovaní voskom č epilátorom...rozdiel je len v tom, že cukrová pasta nezanechá pokožka natoľko podráždenú a v oblasti podpazušia to menej bolí....

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...