COLORS OF RAINBOW TAG

Peťka z Petush-book ma ešte cez víkend označila v tomto farebnom TAG-u, takže sa do neho púšťam.

ČERVENÁ

Vybrať jeden produkt z červenej farby bolo pre mňa snáď najťažšie. Rada by som tu dala micelárku od Biodermy, či množstvo červených lakov, ktoré mám rada. Rozhodla som sa vybrať práve rúž o ktorom sa na blogoch až tak priveľmi nehovorí, hoc ja som o ňom už písala, ale pomerne dávno. La Roche-Posay rúž v červenom odtieni 191. Skvelo pigmentovaný, krásny, dlhotrváci. Podľa mojich skúseností na úrovni fakt luxusných značiek ako Dior a spol.




ORANŽOVÁ

Z mojej aktuálnej výbavy je v oranžovej farbe asi najlepší výrobok práve táto lícenka. Má super výdrž, pekne rozžiari tvár, práve vďaka svojej svetlej farbe.




ŽLTÁ

Je pravda, že tých žltých produktov nemám veľa, ale táto maska si svoje umiestenie medzi naj produktami zaslúži. Predstavuje spojenie nízkej ceny a skvelého účinku . Písala som o nej už TU.


ZELENÁ

Nebránim sa tomu a budem musieť Laveru spomenúť dvakrát. Ich kondicionér na vlasy už istý čas proste milujem. Je prírodný, šetrný, vlasy vyživí a stojí niečo vyše stovky(kč). Proste parádka. Má síce taký zeleno-modrý obal, takže som si nebola istá kam ho zradiť:) Pri zelenej farbe by som mala však spomenúť i Sébium radu od Biodermy, písala som o nej TU a mám ju rada takmer celú:)) No a v posledných dňoch sa celkom zamilovávam do zeleného skleneného téglika s telovou marmeládou od značky Kivvi. Viac si o nej už čoskoro prečítate na blogu.



MODRÁ

Najobľúbenejší balzam, ktorý kupujem stále dookola. Na extra popraskané pery zatiaľ fakt najlepšie čo som mala - Bioderma Atoderm tyčinka na pery. Opätovne, už som o ňom písala TU.


ČIERNA

Tu by som mala dať asi nejakú špirálku, ale priznám sa, že momentálne som dosť na vážkach, aby som vybrala jednu takú úplne naj, takže dávam zas produkt, ktorý používam denne a mám ho veľmi rada. Set na úpravu obočia - GOSH EYE BROW KIT. Najsvetlejšie farba je presne to čo sadne na moje obočie, dokonca set obsahuje ešte aj vosk na zafixovanie a praktický aplikátor. Viac nepotrebujem.


FIALOVÁ

Z fialovej som rozmýšľala nad viacerými produktami, ale najlepšia je asi švajčiarska značka Artemis a jej denný hydratačný fluid, ktorý som od nich mala. Momentálne mám už pripravený, pre zmenu, nočný krém, len som ho ešte neotvárala, lebo je potreba čo to domínať. Tak uvidíme ako obstojí. S denným som maximálne spokojná a keby sa jeho cena nepohybovala okolo 30eur mala by som ho ešte radšej:D



RUŽOVÁ

Moja aktuálna vychytávka BOURJOIS 1 SECOND nail remover Keď som pridala k recenzii i video, tak ste mi viaceré potvrdili, že ste prekvapené. Rovnako som bola aj ja po prvom použití.


VIACFAREBNÁ

Na záver jedna výborná báza URBAN DECAY eyeshadow primer, ktorú snáď pozná každá blogerka. Cenovo sa pohybuje síce vyššie, ale naozaj líčenie s ňou drží a drží a drží....



Poviem Vám, tento TAG mi dal celkom zabrať. Rozhodnúť sa čo považujem za naj v daných farbách bol niekedy oriešok a pri niektorých farbách som zas mala problém niečo z danej farby vôbec v kozmetickej výbave nájsť:)) Ale snažila som sa vyberať naozaj to, čo mám najradšej a používam často.

Viem, že momentálne je celý blogger akýsi pretagovaný:) Ale ak by sa náhodou chcelo urobiť tento tag Dade z http://everythingabout-cosmetics.blogspot.cz/ alebo eM z http://emeverydaylife.blogspot.cz/ budem len rada:))

Pekný deň!

13 komentárov:

  1. skvělý výběr, tenhle tag se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mati, tak pokiaľ si ho ešte nerobila, budem rada, keď sa pripojíš aj ty!

      Odstrániť
  2. Jéé tenhle tag se mi moc líbí - barvy ty já můžu. Moc se mi Tvoje barvičky líbí. Děkuji za nominaci, určitě zpracuju, jen musím sehnat ty správné barvy :-D. Moc mě zaujala ta maska Lavera, zrovna budu psát o jiné masce od Lavery a ta Tvoje mě taky zaujala - takže si jdu číst...Měj se krásně Elo!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne je to jasné, že ty a farbičky ste najlepšie kamarátky, takže sa naozaj na tvoje spracovanie budem tešiť;) Určite to bude pestré a príjemné nielen na čítanie, ale aj pozeranie obrázkov:) A recenzia o maske? Výborne, to sa teším rovnako! Lebo ja som zatiaľ skúšala iba túto, hoci sa na mňa minule už usmievala z regála v DM aj ich čistiaca zelená maska:)

      Odstrániť
  3. Ďakujem za označenie Ela :) Tento TAG som už čítala na mnohých blogoch a veru ma zaujal :) Popravde značka Artemis mi nič nehovorí, takže sa to sa kuknem bližšie a Bioderma balzam s tým úplne súhlasím je najlepší! ...hmm tak uvidím kedy sa do TAG-u zapojím, ale dlho mi to určite trvať nebude :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem veľmi rada, keď sa na to podujmeš a rada si článoček prečítam:)

      Odstrániť
    2. A ešte nečudujem sa, že Artemis nepoznáš, na Slovensku túto značku myslím nezoženieme:/ Kupujem ju v tu v ČR v parfumerke Douglas

      Odstrániť
  4. Pekne spracovanie sice som o produktoch u teba citala no s viacerymi skusenost nemam jedine co mame spolocne je tusim licenka a balzam bioderma

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak Neli, bolo to len také zhrnutie, lebo čo narobím, malo to byť o naj produkte z danej farby, tak som zas dookola len spomínala veci, ktoré som Vám už raz predstavila:)) Akurát Lavera kondiš som ešte nespomínala:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jééé tento farebný tag sa mi páči. Musím taký urobiť aj ja.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi, potom si tvoje spracovanie rada precitam;)

      Odstrániť
  7. ta licenka je nadherna! Ani som si ju doteraz nevsimla!


    Inak ak sa ti nechce kremovat, dnes som pisala o super novinke Nivea sprchovom kreme!Tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/06/nechce-sa-vam-kremovat-nevadi-s-nivea.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super! Tento tag taky plánuju na sobotu nejspíš :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...