Čo ma (za)chránilo na dovolenke

Takže v poslednom príspevku som sľúbila, že ten nasledujúci bude o mojich kozmetických pomocníkoch na Rhodose. Samozrejme ako každá žena som tam mala riadny balík kozmetickej výbavy, ale predstavím Vám len 3 produkty, ktoré sa mi maximálne osvedčili a ktoré si budem naisto brať aj na tohtoročnú dovolenku.

Bioderma Photoderm Apres-soleil

Ako prvé je Bioderma mlieko po opaľovaní. Výrobok, ktorý ma prekvapil najviac. Doteraz som totiž vždy používala klasický Panthenol spray ako asi väčšina z Vás. Priznám sa, že k mlieku som sa dopracovala len vďaka tomu, že bolo zdarma k veľkému opaľovaciemu krému. Inak by som sa s jeho účinkami zrejme nebola zoznámila. 


Musím však povedať, že som veľmi rada, že som spoznala jeho účinky. Pokožku krásne hydratuje, veľmi rýchlo sa vstrebe, ale pokožka ostane skutočne vyživená a ukľudnená z pobytu na slnku. Na pokožke tak nepociťujete pálenie, ale naopak máte pocit, že je akoby nasiaknutá vodou - proste zvláčnená. Najlepšie je po chladnej sprche sa natrieť mliečkom a pustiť na seba klimatizáciu. Aj keď asi nie veľmi zdravý spôsob, ale ja som sa tak skvelo schladila z pobytu na pláži.

Mlieko je naozaj objemné - 500 ml, takže by malo vystačiť pre celú rodinu, a to aj z dôvodu, že sa výborne rozotiera, a teda neubúda rýchlo. Ak Vám mliečko po dovolenke ostane, určite ho rady domíňate aj ako klasické telové mlieko. Mlieko je jemne parfumované a je bez parabénov. Pre mňa jeden z top kozmetických produktov celkovo! Upozorňujem, že mlieko má síce pumpičkové balenie, avšak na hrdlo pumpičky obsahuje "chránič" ktorý sa dá dať dole a znova nasadiť, takže sa nemusíte obávať, že by sa mlieko vylialo. Minulý rok bolo ešte v bielom obale, tento rok je oblečené v modrom.

Hydrabio Sérum

Hydrabio Sérum som používala už dávnejšie pred dovolenkou na Rhodose. Je určené na hydratáciu extrémne dehydratovanej pokožky. Na rozdiel od krému Hydrabio má gélovú konzistenciu, a práve asi tá konzistencia mi úplne nesadla, preto som ho vždy používala na noc, kedy som dopriala svojej pokožke relax. Kvality tohto séra som však plne ocenila až na dovolenke. 



Neviem, či to mohlo nejakým spôsobom produkty poškodiť, priznám sa však, že mlieko po opaľovaní aj spolu s týmto sérom som celý čas skladovala na Rhodose v chladničke. Gél teda ostal úplne chladný. A keď na tvár, doslova rozhorúčenú slnkom, natriete chladný gél, tak Vám garantujem, že nič lepšie si si v danej situácii neviete predstaviť  Pokožka bola krásne vyživená. Nešúpala sa, nepociťovala som pnutie, zároveň ani pocit mastnoty, keďže sérum je opätovne jeden z nemastných produktov, ktoré sa pomerne rýchlo vpijú do pokožky. Objem 40 ml a z gélu cítiť jemnú sviežu parfumáciu.

Photodem Max SPF 50+ Make up

Treťou vecou je kompaktný make up z rady Photoderm. Make up som mala doma taktiež už pred dovolenkou. Na bežné použitie som ho však úplne neocenila, pretože bol čiastočne tmavší ako moja pokožka a tiež aj to, že na bežný deň radšej zoberiem do ruky make up s matným finišom. Takže som ho zobrala na dovolenku s tým, aby som ho minula.


Make up som naniesla vždy ráno pred odchodom na pláž (tam sme vždy ostali tak 3 hodinky) a medzitým nebolo potrebné nanášať na tvár nič ďalšie. Poobede sa procedúra opakovala.  Dávala som si pozor, aby som sa nedotýkala tváre, aby som make up nezmazala a chránil ma naozaj výborne po celý čas. Po prvýkrát som nemala zhorené ani líčka ani nos. Hoci sa jedná oficiálne o make up, ja by som ho skôr označila za tónovaný krém, ktorý dodá pokožke trošku zdravší odtieň, ale nejako nekryje.

Na dovolenke som ho však plne využila, či už cez deň na pláž alebo večer na prechádzku alebo na koktail. Nanáša sa hubkou, ktorá má samostatnú "priehradku". Má 10g a hoci som ho na dovolenke používala 2-3krát do dňa, ubudla ani nie tretina.

Na záver mi neostáva dodať nič iné iba to, že hoci som mala k týmto veciam pred dovolenkou neutrálny alebo žiaden vzťah, v teplotách 40+ na Rhodose ich moja bledá pokožka neskutočne ocenila.

Tvár po poprvýkrát nemala spálenú,opálenie sa z nej neošúpalo, pokožka tela sa výborne regenerovala mlieko po opaľovaní. A aj to bol dôvod prečo mám nápad na tento článok už od augusta 2012, kedy sa na blogu objavil prvý článok, ale čakala som s ním, kedy bude konečne opätovne letná dovolenková sezóna:))

Ak máte s týmito výrobkami skúsenosti aj Vy budem rada, ak ich napíšte. Prípadne rada zodpoviem na Vaše otázky. Či prečítam si Vaše dovolenkové kozmetické rady:)






11 komentárov:

  1. výrobky od Biodermy jsou prostě nejlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mám ten kompaktný makeup, ocenila som ho minulý rok v horúčavách, keď mi trebalo ísť na skúšky.. tento rok mi zatiaľ vychádzajú termíny počas dažďov, ale snáď ho ešte využijem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))) ak ideš na dovolenku, tak ho určite pribaľ a využije sa isto;)

      Odstrániť
  3. Biodermu mám rada už roky. U týchto výrobkov to bol však úplný paradox, že sa nestali moje top hneď od začiatku ako väčšina ostatných výrobkov, ale naozaj až po tej dovolenke, kde sa naplno prejavili ich účinky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eli ako vonia to mliecko po opalovani? Rovnako ako to v bielom obale? To mam a pouzivam ho hocikedy pocas roka a je to riadna fajnovost! Kompakt som mala ten novy ar a poputoval k sestre strasne mi to bolo oranzove

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neli presne rovnako vonia. Ja som sa aj pýtala, či je nejaké zmenené a vraj len obal je nový. Som rada, že súhlasíš, lebo aj podľa mňa je neskutočné. No a kompaktný make up som mala dokonca ešte ten tmavší odtieň, takže aj mne bol tmavý a aj práve preto sa využil dokonale až na tej dofči;)

      Odstrániť
  5. Biodermu mám veľmi rada :) Ja som mala čistiacu vodu a bola výborná :)
    Na mojom blog je JuneBlog, ak nevieš o čo ide stačí klik na blog :)
    Andy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tu biodermu mám taky a je to moc fajn!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. sérum jsem měla ve vzorcích, docela dobré, mám ráda hydratační krémy, sice používám Vichy, ale ani tahle Bioderma nebyla špatná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne vo všeobecnosti vyhovoval viac hydrabio krém ako sérum, ale to chladené gélovité sérum na rozhorúčenú pokožku, to bola bomba...takže čisto v spojitosti s dovolenkou sérum vyhráva:)...my to máme doma rozdelené...ja iba bioderma a mama iba vichy:D...vichy mi proste nesadlo, aspon rada normaderm, ktorú som skúšala,ale skúšala som idealia vzorku a nevyzerala byť zlá:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...