Áno, aj ja nepozerám telku a viem variť!:)

Na tento TAG ma nanominovali dokonca až dve, obe úžasne šikovné a kreatívne, blogerky Kesa a Monica. A keďže si označenie od nich skutočne vážim, tak sa do TAGu síce trošku oneskorene, ale predsa púšťam.

1. Pozeráš na televíziu? Aká je tvoja obľúbená relácia alebo seriál?
Televíziu s priateľom v byte nemáme a ani ju nechceme. Najmä ja som dosť proti tomu. Je to dosť veľký žrút času a viem, že keby sme ju doma mali, tak ju určite zapnem do pozadia ostala by zapnutá a my by sme trávili čas pri reklamách. Telku kukám občas s mamou, keď som na víkend doma. A to pozerám to čo mama, a teda dokumenty alebo nejakého Poirota, Funesa, ktorých mám rada i ja. Seriály však kukám rada, ale cez net a momentálne to je The Big Bang Theory a The Mentalist. Len už majú prázdniny, tak ich nahrádzame filmovými večermi.

2. Varíš? Aké je tvoje najobľúbenejšie jedlo a dezert?
Varím, lebo však čo by sme hladom umreli? Varím dokonca už asi od 12tich alebo tak nejak. Vážne. Mamina chodila vtedy externe na VŠ a keď sme chceli so sestrou v sobotu jesť a nepomrieť od hladu, tak sme si museli navariť. Sestra keďže je o 5 rokov mladšia mala na starosti zbehnúť nakúpiť a očistiť zemiaky, ja som už dokončila ostatné. Najčastejšie to bolo kura, ktoré sa mi hnusilo chytať ho surové rukami, tak som si na ruky navliekala sáčky:))) A rovnako je to aj s pečením. Také tie pohárkove koláče som piekla už hádam od 7 rokov, mamina len dávala do rúry plech. Najobľúbenejšie jedlá sú skôr také tie klasiky - segedín, bryndzové halušky a keď mám chuť na také nejaké zdravšie jedlá, tak tie si dám radšej v reštike, lebo v ich príprave mám medzery:)) Dezert asi každý. Sladké zbožňujem je jedno aké:))

3. Vysnívané povolanie?
Keď som bola malá, bola som presvedčená, že budem modelka. Nacvičovala som chôdzu a verila, že vyhrám Miss:)) Aktuálne verím a chcem, aby to bolo niečo v kultúrnej sfére. Kozmetika ma veľmi baví, ale nevyštudovala som nič, čo by k nej malo blízko, preto povolanie v tejto sfére by bolo asi totálne mimo:)

4. Ovládaš cudzí jazyk? Akým jazykom by si sa chcela vedieť dorozumieť?
Angličtinu v pohode celkom. Nemčinu som sa učila 6 rokov, ale neviem z nej nič:)) Pol roka som sa intenzívne učila  ruštinu, a to môžem aj nazvať jazykom, ktorý by som chcela vedieť niekedy dokonale. A aktuálne sa učím poľsky - druhý semester. A chcela by som v tom pokračovať aspoň nech si udržím takú základnú komunikáciu v tomto slovanskom jazyku.

5. Za čo míňaš v rámci kategórie "pre radosť", keď nie za make up?
Určite za knihy a na jedlo. Kedysi som za jedlo míňala fakt málinko peňazí, ale teraz si to užívam oveľa viac ako kúpenie nového lesku na pery alebo parfému. Práve preto, že som skôr v kuchyni zvyknutá na tú klasiku, rada si občas doprajem niečo úplne nové, nezvyčajné, čo som ešte nikdy nemala. 

 6.  Zoznamuješ sa ľahko s neznámymi ľuďmi?
Nie:)) Keď som už v dobrom kolektíve, tak sa bavím dobre, kecám odušu, ale kým niekoho nepoznám a je pre mňa nový sedím ticho ako päť peňazí:)

7. Čítaš knižky, alebo preferuješ internet?
Určite knihy. Cez počítač čítam fakt dosť nepozorne a nerada. Keď, tak len to ľahšie čítanie.

 8. Čo je tvoja najhoršia a najlepšia vlastnosť?
Pre mňa osobne je moja najhoršia vlastnosť to, že všetko si moc beriem k srdcu a mám pocit, že sa kvôli prkotine ide zrútiť svet. nenávidím to na sebe. Najlepšia asi, že sa nič nesnažím odfláknuť a dávam si na veciach, ktoré robím, záležať.

9. Chodíš sa večer baviť medzi ľudí, alebo máš radšej komornú spoločnosť?
Asi radšej komornejšiu. S kamarátmi pri pive, pri vínku. Môže nás byť kľudne aj plný dom, ale diskotékové časy sú už preč, hoc nie tak dávno:))

10. Keby si neblogovala, medzi aké činnosti by si si rozdelila voľný čas, ktorého by potom bolo asi veľmi veľa?
Určite by som viac čítala(tie knižky, čo tak rada kupujem:))Viac by som pozerala československé filmy, tie rada pozerám a potom si o nich čítam a študujem bližšie informácie a súvislosti. A asi viac dobrovoľníčila ako som to robila do minulého roku.

A keď už spomínam to dobrovoľníčenie, tak jedna fotka práve z takejto akcie: Ela ako ázijská gejša na Jašidielni - medzinárodný festival tvorivosti a fantázie pre ľudí s postihnutím, majstrov tvorivých dielní a študentov:) 





8 komentárov:

  1. Som rada, že si sa zapojila! Rusky by som chcela vedieť aj ja, ale asi začnem ako samouk :) S tou televíziou a reklamami je to u mňa tak, že niekedy keď si zapnem TV a zistím, že na každej stanici idú samé reklamy, tak ma to dokáže úplne rozhodiť a hneď to aj vypínam a ľutujem, že som ju vôbec zapla :D Už mám niekedy pocit, že oni vysielajú len reklamy, ktoré občas preložia nejakým programom :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kesa, to nie je pocit, oni fakt vysielajú len reklamy s občasnou krátkou vsuvkou nejakého filmu. VRRŔ. Kľudne začni ako samouk. Poradím ti knižku Ruština (nejen) pro samouky - my sme sa z nej učili normálne na seminároch a je fakt dobre napísaná a máš rovno k nej aj 3 cd-čka.

      Odstrániť
  2. nadpis ma dostal :D
    inak krásna fotka a teraz mi došlo, že som nenapísala, že míňam aj za tie knihy! hlavne odkedy som objavila gorilu a odkedy tam je každú chvíľu brutálny výpredaj :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja podlieham levným knihám, kde ma vždy zaujmú životopisy prevažne českých hercov, ale už iných významných filmových osobností zo sveta. Je to téma, ktorú fakt môžem a knižku sú za pár šupov.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...