Ako jedna z Vás testovala namiesto mňa....

Ahojte kočky moje!

Mám za sebou celkom ťažký týždeň. Na nič nejako nebol čas, a tak sa teším ako zajtra budem mať konečne voľnejšie a budem si môcť prečítať všetko, čo som na Vašich blogoch zameškala pekne v kľude... pri kávičke a čajíku. A snáď sa mi podarí aj niečím prispieť na blog. Dnes Vám však rovnako môžem priniesť jednu kratšiu recenziu, a to práve vďaka výherkyni BB o ktorý sa tu nedávno krátko súťažilo, a to konkrétne Peťkinej maminy, ktorá testovala BB Garnier pre pleť 30+

"BB krém Miracle Skin Perfector od Garnier jsem ráda vyzkoušela, bohužel odstín medium je na mne až příliš tmavý a tak mi bez pudru absolutně nesedí. Je určen pro věkovou kategorii 30+ a tak by měl, kromě jemného zakrytí nedostatků, také zpevňovat a rozjasňovat pokožku a redukovat vrásky. 

Jako velké plus hned po prvním použití vidím příjemnou vůni, lehce krémovou, jako tělové mléko. Samotný krém je poměrně hodně tuhý, ale dobře se roztírá a nezanechává žádné hrudky ani stopy. Po rozetření je vidět onen "rozjasňující efekt", pleť se malinko zlatavě třpytí. Kryje spíše lehce, ale o to přirozeněji pak pleť vypadá.

Co se redukce vrásek týče a zpevňování pleti, to od BB krému nečekám a ani jsem nic podobného nepozorovala. Je možné, že při výraznějších vráskách se nějaký efekt ukáže, ale nemohu to tedy úplně objektivně posoudit. 

Celkově jsem byla s krémem spokojena, slabší krytí vypadá přirozeně, pleť je zlatavě rozzářená a na sluníčku vypadá zdravě. Splňuje tedy vše, co od BB krému očekávám. Za sebe ho mohu určitě všem starším ročníkům doporučit. A děkuji za možnost jej vyzkoušet."

BB Garnier mi bol poskytnutý spoločnosťou Garnier, ale keďže bol určený pokožke 30+, testovanie som prenechala na jednu dobrovoľníčku z Vás, ktorou sa stala teda Peťkina mamina. Ja som naozaj rada, že mi sama od seba recenziu poskytla, za čo jej veľmi pekne ďakujem:)

Dodávam snáď len toľko, že BB má objem 50ml. Cena na internete tých 9-10eur, v drogériách narazíte určite na rôzne akcie.


 Aktívne látky:
  • Pre -Xylane - podporuje syntézu vlákien kolagénu pre korekciu vrások a spevnenie pleti,
  • minerálne pigmenty - zjednocujú tón pleti,
  • UVA / UVB filter - po celý deň chráni pleť pred UV žiarením.
Vyrába sa v dvoch odtieňoch, a to svetlá a medium. Testovaný produkt bol v odtieni medium.




A fotky od Peťky:



 po čiastočnom rozotretí


 a po úplnom rozotretí


Verím, že ste tento týždeň prežili trošku lepšie ako ja, hoci teda ešte nekončí:))

Zatiaľ prajem krásny zvyšok večera!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...