Aj Vy sa (ne)potíte?

Moje milé baby,

pôvodne som mala dnes nachystaný iný príspevok, ale po dnešnom nakupovaní po meste, v teplotách podľa mňa 100°C:), som usúdila, že uprednostním práve článok o antiperspirantoch po ktorých siahame v dnešných dňoch častejšie ako inokedy.

Oficiálne priznávam, že najradšej siaham po prírodných deodorantoch, ale sú proste situácie, kedy príroda jednoducho nestačí - skúšky, konferencie a teploty nad 30. Vtedy mám prichystanú vždy po ruke Rexonu - klasický deo stick, vždy buď strieborný clear alebo zelený aloe vera. A to už dlhé roky.  A s Rexonou mám vždy istotu, že (ne)potenie bude OK.

Nedávno však Rexona prišla na trh s novinkou Maximum protection, ktorá má byť dvakrát silnejšia ako najpredávanejší antiperspirant na trhu - Dove Original antiperspirant dezodorant sprej.


V ponuke je celkovo 5 nových antiperspirantov. Tri pre ženy, dva pre mužov.

Pri Rexone ako som spomínala som zvyknutá na super vôňu, tieto novinky, nech som ňuchala ako som chcela, tak voňali tak nijako, tak mydlovo-práškovo, pokým neboli na pokožke. Ihneď však dodávam, vôňa neskalamala, stačilo len krém naniesť na pokožku a po pár minútach som už cítila krásnu vôňu na akú som pri týchto antiperspirantoch zvyknutá. Píšem to preto, aby Vás náhodou počiatočná zvláštna vôňa nezarazila, rovnako ako mňa.

Táto novinka sa odporúča aplikovať na podpazušie už večer, keď sú potné kanáliky najviac v kľude a antiperspirant Vám bude pôsobiť celý následujúci deň i keď si dáte ráno sprchu. Z mojich skúseností vyplýva --> poslúchnite túto radu. Na mne osobne pôsobil antiperspirant lepšie, keď som ho naniesla večer. Podpazušie na druhý deň poobede už takmer nevoňalo, ale bolo totálne suché (to som mala za sebou už aj sprchu). Ak som nanášala antiperspirant iba ráno, celý deň Vás síce sprevádza krásna vôňa, ale v tých najväčších horúčavách som cítila, že nie je podpazušie úplne suchučké. Teda nie, že by som mala mokré fľaky, len som mala pocit, akoby sa krém nestačil dostatočne vstrebať, podpazušie bolo na dotyk vlhké, hoc tričko bolo suché. Navyše ak nanesiete tento krémový antiperspirant už večer, ráno je podpazušie suché, môžete si ihneď obliekať čo chcete. 

Čo pre mňa znamená najväčšie pozitívum oproti klasickej Rexone stick, že táto verzia sa do podpazušia vstrebe a večer nenájdete na čiernych tričkách žiadne biele žmolky ako z klasického sticku, ak ste ho naniesli priveľa. A sprchovanie. Áno vydrží aj jedno sprchovanie bez problémov. S dvomi sprchami mal už problém a síce po sprche bolo podpazušie svieže, do 2 hodiniek  už bolo jasné, že 2. sprchu neprežil:)

Táto Rexona stojí plus-mínus o dve eurá viac ako tá klasická. Myslím, že to nie je taký extra rozdiel, aby nestál za vyskúšanie, ak Vám súčasný antiperspirant proste nestačí. Navyše je v súčasnosti všade v akcii ako novinka.

V čom je teda podľa mňa lepšia od klasickej verzie:

Nezanecháva žmolky, vonia výraznejšie, má dlhšiu výdrž i po sprche, ak ju aplikujete večer podpazušie je ráno suché, môžete obliekať čokoľvek bez zašpinilo. Čo sa týka samotného antipespiračného účinku vždy mi takmer rovnako dobre poslúžila i staršia verzia, len nie na takú dlhú dobu, nie aj po sprche a nie bez zašpinenia čiernych tričiek. Táto verzia je teda pre mňa pohodlnejšia. 


 

Tak ako sa mi vôňa z dámskych uzavretých antiperspirantov spočiatku nepozdávala, tak tieto pánske voňajú krásne hoc ešte nemáte ani krabičku otvorenú. Priateľ rovnako ako ja doteraz používal klasickú Rexonu antiperspirant len nie stick, ale v spreji a hoc svieža vôňa vždy držala, moje chúdaťko, keď musí nosiť aj v týchto teplách oblek do práce, proste neprišiel so suchou košeľou v podpazuší. A tramtarará, tu naozaj vidieť značný rozdiel oproti klasickej Rexone. Veľmi si ju chváli, chválim ju aj ja ako dozorca nad testovaním. Myslím, že za všetko hovorí hláška: "Toto je nenormálne teplo, som prepotený všade okrem podpazušia...fakt funguje, je dobrá"...aj keď spočiatku ohŕňal nosom, lebo je zvyknutý na spreje. Na otázku, či chce niečo dodať k recenzii mi povedal: "dezodoračný účinok je výraznejší - výraznejšie vonia a rovnako aj antiperspirančný účinok je lepší, potím sa menej"

Obaja odporúčame hlavne modrú, vonia oveľa krajšie a mám pocit, že aj výraznejšie. Pánskej novinke dávame obaja 100%. Myslím, že v tomto prípade dokázal priateľ testovať ešte lepšie ako ja, keďže ja som tá, čo sa z nás dvoch potí menej.

Mimochodom, určite dobrá vec práve na festivaly, stanovačky a podobne, kedy je problém sprchovať sa každý deň.










A vďaka čomu sú antiperspiranty novinkou?

"Antiperspiračný krém Rexona Maximum Protection obsahuje jedinečnú technológiu TRIsolidako najpredávanejšie*  antiperspiranty na trhu. Technológia TRIsolid aktívnu antiperspiračnú zložku, mikrokapsule, ktoré účinne bojujú proti nepríjemnému zápachu a zložku na hydratáciu pokožky. Aktívna antiperspiračná zložka vo výrobkoch Rexona Maximum Protection reaguje s potom a vytvára na pokožke ochrannú vrstvu, ktorá zabraňuje poteniu. Mikrokapsule uvoľňujú vôňu a počas celého dňa udržiavajú pocit sviežosti a čistoty, a to aj v momentoch stresu či rozrušenia. Hydratačná zložka zabezpečuje starostlivosť o pokožku a vďaka nej sú antiperspiranty Maximum Protection šetrné k pokožke podpazušia."

Objem 45ml, čiže o 5ml viac ako klasická Rexona, odporúčaná cena je 5,5eura, niečo okolo 150kč. V súčasnosti je však napríklad v českej Tete s ich Teta kartou, ktorú dostanete k hocakému nákupu, za 99kč.

Snažila som sa všetko opísať čo najdetailnejšie, každú situáciu:D Ak máte ešte nejaké otázky, budem rada, ak ich napíšete do komentu;)

Nech sa Vám dnes darí, kočky a prajem príjemný deň bez potenia!;)




10 komentárov:

  1. Skvělý aktuální článek, Ty horka jsou tak velká, že mám pocit, že nefunguje proti pocení už vůbec nic :), ale Tvůj článek mě moc zaujal, poslední dobou se o Rexoně hodně mluví, většinou mám problém právě s tím zamazáním černého oblečení a kolikrát i mapy na bílém - takže hodně přemýšlím, že bych Rexonu zkusila. Ještě by mě zajímalo složení, ale na to když tak mrknu v drogérii :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky moc za složení, jsi zlatá :-)

      Odstrániť
    2. Neni zač, ja sa snažím zloženia dávať,len tu som ho nenašla na nete a nafotiť som ho úplne zabudla.Dobre, že si pripomenula;)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. myslím, že sa to fakt oplatí, ak súčasný nestačí:)

      Odstrániť
  3. Je tam neskutečně horko..děsný -_- :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni, o tom už jsem četla, musím to vyzkoušet!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. musím sa priznať, že ja som bola z tohto výrobku práveže sklamaná ...viac ludi mi povedalo, že zo mna citit vonu ako po pracom prachu -....teda hlavne priatel ... cele to vsak bolo mienene skor lahko kriticky - akoze co to mam za ,,lacnu" vonu ... urcite si ju viackrat nekupim ,a to aj vzhladom na cenu a objem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ako pisem v uvode,tak ked pricuchcem k samotnemu vyrobku,tak aj mne vonia tak mydlovo-praskovo,ked ho dam na seba tak mi zacne vonat ako klasicka aloe vera rexona akurat silnejsie...zvacsq si ho dam vecer a rano je uz vona velmi jemna...ale myslim,ze je to skutocne individualne..ako aj intenzita potenia ...sranda inak s tym objemom,lebo na to som citala vela negativnych reakcii a potom sa zas nasli kocky ako ja co im vydrzal antiperspirant strasne dlho..ja hadam ani raz neotocim tym kolieckom naspodu a naozaj mi staci malo a som svieza cely den..pre mna to bol na leto,zvlast toto horuce,super pomocnik..teraz na zimu prechdzam zas a tie prirodnejsie verzie

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...