Život bez lupín

Ahojte baby!

Dlšie som rozmýšľala, či písať na blog aj o prípravku, ktorý som netestovala priamo na sebe. Na druhej strane si myslím, že lupiny sú problém, ktorý trápi rovnako ženy aj mužov, takže nakoniec recenzia na šampón proti lupinám, ktoré netrápili mňa, ale môjho priateľa, predsa len pribudla. 

S lupinami alebo možno ani lupinami, ale skôr šupinkovitou pokožkou na hlave mal priateľ problém ešte ako malé bábo. Vtedy lekárka nariadila: "Mamička potierajte to maslom." Šupinky však neustupovali ani vo vyššom veku, ani po návšteve kožnej lekárky, po vykúpení všemožných prípravkov z lekární a drogérií. Priateľ postupne rezignoval a už to ani neriešil. Ten, kto to samozrejme začal riešiť, som bola ja. A moje nákupy rôznych šampónov a podobných výrobkov neboli tiež veľmi dlhú dobu úspešné. Skúšali sme naozaj všeličo, ale prípravky zaberali skôr tak polovične. Zmiernili problém, ale nevyriešili ho úplne.

Tesne pred týmito Vianocami som narazila na dvojbalenie Bioderma Nodé DS+ šampónu proti lupinám v lekárni a dlho som neváhala. Predsa len sme ho ešte neskúšali a Bioderme verím, takže nebolo o čom. Na výsledok som bola zvedavá. Po dvoch troch umytiach bolo vidieť výsledky, ale nie 100%, tak som ostala trošku sklamaná, avšak po dlhodobejšej liečbe sú výsledky jasne viditeľné. Momentálne po 5tich mesiacoch vernosti tomuto šampónu je pokožka krásne čistá. Keď sa sem tam objaví šupinka, tak je jedna a nie je to sneženie. Prosto zázrak. Aspoň tak to vnímam ja. Konečne!

Musím však povedať, že moja polovička však šampón používa poctivo, a teda pri každom použití nechá šampón pôsobiť 5 minút a hlavu našampónuje dvakrát a dokonale zmyje vodou. Prvé tri týždne sa má šampón používať každé umytie a nasledujúcu dobu už len 1 až 2krát za týždeň. Šampón, ktorý budete používať na medzi umytia by mal byť čo najľahší, a teda najlepšie nejaký prírodný bez silikónov, parabénov a podobne, aby vlasy zbytočne nezaťažoval.

A preto ak máte podobný problém Vy alebo Vaša polovička a nejedná sa o zopár lupín, ktoré vyriešite Head&Shoulderom z drogerky, investovať do tohto šampónu 100% odporúčam. Som rada, že sme našli niečo čo funguje a dúfam, že to fungovať bude stále. 

Čo nájdete na krabičke:


Šampón zabraňujúci recidívam, určený pre závažný stav šupinatej pokožky s intenzívnym svrbením.
 Exkluzívna formula šampónu Nodé DS+ Anti-récidive ho robí vysoko efektívnym v boji s pretrvávajúcimi lupinami.


• Patentovaný komplex DSactiv® zaručuje dojnásobný účinok priamo proti pôvodcom lupinatej pokožky:
- obmedzuje množenie kvasiniek Malassezia, ktoré spôsobujú lupiny.
- napomáha zníženiu tvorby mazu, podporujúceho rozvoj kvasiniek Malassezia.

• Výkonné aktívne keratoregulatórne zložky pomáhajú vyčisťiť pretrvávajúce lupiny a znížiť ich rozširovanie.

• Nodé DS+ Anti-récidive obohatený o ukľudňujúce zložky, okamžite a trvalo zmierňuje svrbenie pokožky hlavy.


Zloženie: WATER (AQUA), SODIUM LAURETH SULFATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, DISODIUM LAURYL SULFOSUCCINATE, SODIUM COCOYL ISETHIONATE, PEG-60 ALMOND GLYCERIDES, CETEARYL ALCOHOL, ZEA MAYS (CORN) STARCH, PEG-200 HYDROGENATED GLYCERYL PALMATE, SODIUM SHALE OIL SULFONATE, CLIMBAZOLE, SALICYLIC ACID, PIROCTONE OLAMINE, JUNIPERUS OXYCEDRUS WOOD OIL, ZINC PYRITHIONE, LACTIC ACID, PEG-12 DIMETHICONE, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, HYDROGENATED CASTOR OIL, GLYCERIN, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, DISODIUM EDTA, POLYQUATERNIUM-10, ACRYLATES/STEARETH-20 METHACRYLATE COPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, TITANIUM DIOXIDE, SODIUM HYDROXIDE





Objem balenia je 125ml.

Šampón takej krémovej hustejšej konzistencie a žltšej farby. Výrobok je parfemovaný, ale skôr z neho cítiť akési liečivo. Určite to nie je voňačka ku ktorej budete počas dňa stále pričuchovať, ale na to predsa tento šampón nie je ani určený. Šampón o niečo menej pení ako ostatné šampóny, tak sa nezľaknite, i tak pri zvyčajnom množstve odmastí pokožku a pekne umyje vlásky. Šampón zakúpite v lekárni alebo na internete. Cena je cca 13 eur.

Verím, že ak máte rovnaký problém ako sme mali my, tak Vám tento, dovolím si povedať, zázračný výrobok pomôže rovnako ako nám.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...