Zdravé líčka s Gosh

Ahojte kočky, 

všeobecne o lícenkách bol článok na blogu nedávno. Dnes to bude recenzia na jednu, ktorá sa v regáloch parfumérií ešte len zabývava.

GOSH MULTICOLOUR BLUSH - 51 BRONZE PIE

Poprvýkrát som mala možnosť vidieť túto krásnu lícenku naživo už niekedy v októbri a bola to láska na prvý pohľad. Ale viete aké sú tieto lásky založené čisto na fyzickej príťažlivosti zradné, a preto prináša i pár postrehov z nášho spoločného dvojtýždňového nažívania.

Lícenku používam denne, takže som ju testovala poctivo. Lícenky krásne oživia celkový vzhľad. Tvár vyzerá zdravšie a podľa mňa i krajšie;) Konkrétne táto povedzme, že s  broskyňovým odtieňom, pôsobí na tvári veľmi prirodzene, a tak trochu dievčensky. Aspoň ja som ju tak vnímala. Lícenka je výborne pigmentová, to môžete vidieť i na fotke na ruke. Stačí sa štetcom naozaj len jemne dotknúť lícenky a naniesť na tvár. Tu však nesmiem opomenúť jednu dôležitú vec. Lícenka je naozaj veľmi jemne namletá, krehká alebo ako to mám povedať. Keď použijete nekvalitný štetec, a teda s hrubými štetinami lícenka začne prášiť. Pokiaľ som lícenku nanášala jemným štetčekom Estée Lauder žiaden problém s prášením nebol. 

Pre mňa je najpríjemnejším prekvapením výdrž tejto lícenky. I keď už tvár sa mi začína lesknúť a od ranného líčenia uplynulo už niekoľko hodín, lícenka krásne drží ako pribitá. A teda takých 6 hodín. Samozrejme záleží aj od toho ako často sa budete dotýkať tváre:)) 

Lícenka sa svojím dizajnom pekne dopĺňa Goshácky sortiment, ja osobne by som však privítala na vrchnáčiku aj malé zrkadielko;) Ale to už je skôr taká moja malá poznámka.

Lícenku nájdete v dvoch variantách 50 pink pie alebo 51 bronze pie po 10g vo Fann parfumériách. Farebne je myslím totožná s druhou fotografiou.









P.S. Skúste k nej korálový rúž či lesk, vyzerá to super!!!

P.S.2:Do konca mája nájdete lícenku v 20% zľave alebo ak si k nej zakúpite i lesk Light´n Shine Lip Glaze dostanete zľavu 30% . Iba vo Fann!


A dnes dodatočne pripájam i fotky, kedy mám ako podklad make up a nie BB. Líčka intezívnejšie vyniknú a aj dlhšie a lepšie držia, keďže make up je v úplne bledučkom odtieni ako moja pleť a zároveň krajšie zjednotí pleť. Plus na týchto fotkách mám ten korálový rúž, ktorý som spomínla, že sa k tejto lícenke hodí!






Aký odtieň líceniek preferujete Vy?

Pekný deň!



9 komentárov:

  1. Ja preferujem taký ten oranžovo-ružový :) Taký ten prírodný :D No rada by som si kúpila aj bronzer :) Na skúšku a vždy je lepšie mať dve takéto vecičky a striedať to :)

    GIVEAWAY on my blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja až tak na bronzery nie som prídu mi na tvári až moc výrazne...alebo je to skôr tým, že som taká bledá, tak radšej ostávam pri ružových a oranžových odtieňoch ako ty teraz:)

      Odstrániť
  2. Ja mám túto lícenku v ružovej a tiež si ju moc chválim, lebo má lepšiu výdrž ako tá od Bourjois. Na druhej strane tá od Bourjois sa zase vôbec nemíňa..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no aj ja mám Bourjois a práve na nej ma hnevá, že ju musím dlhšie nanášať...lebo je zapečená teda kvalitne...čiže tieto dve lícenky sú totálne protiklady v nanášaní:)))

      Odstrániť
  3. Krásna je a tebe to veľmi svedčí! Pekne ti oživila tvár :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem!;)No líčka celkovo som si fakt obľúbila a aj keď si dám len BB a špirálu, tak líčka nesmú chýbať, práve preto, že to tak oživí:)

      Odstrániť
  4. ako sa ti hodí :-) ja si budem musieť zadovážiť tento odtieň, veru. to s tým prášením je pravda, včera som použila iný štetec ako obvykle a musela som "naberať" opatrne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som hneď poprvýkrát použila sestrin obyč. štetec a zrazu šok!Ale tak potom som sa upokojila, keď som videla, že s tým EL to ide dobre a bez prášenia

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...