Sekundové odlakovanie - Bourjois Magic nail polish remover

Moje milé dievčatá!

Dnes Vám chcel predstaviť jednu vecičku, ktorá ma v posledných týždňoch dosť uchvátila. Je ním síce tak praobyčajná vec ako odlakovač, ale predsa nie taký odlakovač ako denne používame. Aby som bola presná je to kúzelný odlakovač ako ho sami výrobcovia nazvali:)) Možno ho poznáte,lebo na trhu už niekoľko mesiacov je, ale možno Vás doteraz odrádzala cena a priznám sa, že dlho aj mňa. Čo preboha môže stáť na odlakovači 10eur??? Moja otázka je však zodpovedaná mojim prvým použitím. Nechtík som vsunula do mäkkej výstelky(špongie s dierkou), vysunula a voilá lak bol preč. Pre mňa naozaj zázrak. Odlakovanie mi tak trvalo neviem dokopy 15 sekúnd? Obal som zatvorila  mohla lakovať nanovo. Proste rozprávka. 

Ako som však skúšala viaceré laky musím povedať, že každý ide dole inak, kým nové Rimmel Salon Pro stačí naozaj len vložiť a vybrať, také laky od Astoru treba vložiť pootočiť a vybrať. Takže to trvá dokopy možno raz toľko.

Ak si nechtíky lakujete raz do týždňa, tak asi veľmi takúto vychytávku neoceníte, avšak ak ste na tom ako ja, že nechty musím lakovať obdeň, pretože na druhý deň mám lak zväčša už v hroznom stave, či je to Essence alebo Illmasqua, tak by sa Vám táto vecička mohla zapáčiť,lebo je praktická.

Bonusové body tomuto odlakovaču pridáva fakt, že krásne, ale naozaj krásne vonia. Teda nie, keď budete čuchať k nemu, ale keď odlakujete nechty, tak do dvoch troch sekúnd ucítite z nechtov sladkú vôňu vanilky a esenciálnych olejov. A ďalší bonusový bod je výživa. Odlakovač a výživa síce dokopy moc k sebe nepasujú, ale...Keď nechty vyberiete z nádoby, sú nechty akoby trošku naolejované, stačí si olejček rozotrieť akoby po celých rukách - prstoch a také pnutie, ktoré pociťujete na nechtoch a celkovo končekoch prstov z toho, že boli tú sekundu alebo dve namočené v odlakovači ihneď prestane a nechty aj ruky máte naozaj vyživené. Odlakovač totiž obsahuje mandľový olej, aby som bola presná.

Musela som sa pousmiať, keď som videla názory na tento odlakovač na internete. Takmer všetky slečny a dámy naň nadávali. Práve kvôli jeho cene, ale takmer žiadna ho nevyskúšala. Tie ktoré sa s ním naozaj stretli a vyskúšali ho, naozaj súhlasili s jeho výnimočnosťou a využívali ho najmä na cesty.

Tak či tak, tá cena je naozaj vysoká, preto sa chcem opýtať Vás kočky, či náhodou nepoznáte nejakú lacnejšiu alternatívu takéhoto systému s mokrou špongiou, ktorá by stála za zmienku? Keď nie, tak po domíňaní tohto do neho určite znova pôjdem.(P.S. už viem, že existujú aj lacnejšie alternatívy, ale aktuálne ich nemám ani chuť skúšať, Bourjois odkalovač som si fakt zamilovala)

A áno, som naozaj uchvátená odlakovačom za 10 eur, nie je to žiadna platená reklama:))) Je prosto veľmi praktický a odlakovanie je oveľa rýchlejšie ako s jeho klasickými kolegami, a to mi veľmi vyhovuje. Otázne už len je, koľko vydrží. Zatiaľ ho mám iba pár týždňov. Ak máte skúsenosti s jeho životnosťou, dajte mi prosím vedieť v komentoch:)

Odlakovač nájdete vo Fann za cenu 10,7e(momentálne v akcii za 8,5e. V internetových parfumériách je to okolo 9 eur/230kč. Bez parabénov a acetónu.
Objem je 75 ml.

Poznáte tento odlakovač? Boli ste spokojné ako ja?







A keďže ste mali záujem aj o odlakovač priamo v akcii prikladám kratučké videiko:) Môžete na ňom vidieť, že nechty ostávajú lesklé, a teda to vidíte ten mandľový olejček, ktorý pokožku v okolí nechtov, ako som už písala, aj vyživí.


P.S.1:Už som skúšala odlakovať aj laky s trblietkami, a teda tak ľahko ako na videu to nešlo, čo je zas pochopiteľné, lebo trblietky idú vždy horšie. Len som to chcela pre úplnosť spomenúť;)

Aktualizácia: Ako som sľúbila, prikladám približné časové ohraničenie, koľko odlakovač vydržal. Na moje prekvapenie vôbec nebol problém s náplňou. Tá stále ja po pol roku v odlakovači je. Problém však nastal so špongiou, ktorá sa začala droliť (predpokladám, že aj z toho dôvodu, že som často odlakovala trblietavé laky). Životnosť laku tak bola u mňa tých 4-5 mesiacov. Prvý mesiac je odlakovanie najpríjemnejšie a najrýchlejšie a prebieha presne tak ako na videu. Postupom času to ide o niečo horšie, ale aj tak pri odlakovaní nechtov nestrávite viac ako 2 minúty. Čiže pre mňa je tento výrobok stále číslo jedna. Mám už druhé balenie, ktoré som začala naplno používať až teraz od začiatku decembra. Obyčajný odlakovač držím doma už len kvôli odlakovaniu nechtov na nohách.






33 komentárov:

  1. tak toto je naozaj šupa! :))) ešte som o tom nepočula, ale je to až neuveriteľné ako to rýchlo odlakuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som o ňom vedela už veľmi dlho, ale nechelo sa mi veriť, že by za tých 10eur fakt stál:))

      Odstrániť
  2. O tomto odlakovači vím, jen jsem ho dosud zatím míjela - přesně jako většina ,za ty peníze se mi nechtělo zkoušet, jestli funguje, ale je pravda, že ten "dokonalý" odlakovač stále hledám, tak se možná nechám zlákat :). Tvůj článek se mi moc líbí - názorné fotky, skvělé:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pokiaľ chceš niečo čo čím odlakuješ nechtíky rýchlo a navyše voňavo, tak určite odporúčam...tým, že ja musím odlakúvavať fakt často, tak mi neskutočne vyhovuje

      Odstrániť
  3. Takový odlakovač jsem měla kdysi na střední, tady s tou houbičkou... já věřím, že je super, ale ta cena..mě stejnou službu udělá odlakovač za 50 Kč, ale komfortní to je určitě více, to jo:o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, že ten istý účinok ako 50korunový odlakovač, ale ten istý účinok ako 20korunový odlakovač:))(keď si odmyslím tú peknú vôňu a výživu, ktorú som spomínala)...toto je proste čisto o komforte a rýchlosti...za ktorý si musí človek priplatiť...skôr som chcela túto recenziu dať do tej pozície, že ak o ňom uvažujete a ste ochotné do neho toľko investovať, tak môžem potvrdiť, že funguje:)viem, že je to veľa peniažkov:)

      Odstrániť
  4. Už som o ňom počula, ale ešte som ho neskúšala. Ale vyzerá to prakticky, a ešte keď aj vonia tak paráda....bežne ma hlava rozbalí pri klasických odlakovačoch... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to presne aj moju maminu, preto som celé svoje detstvo mala zakázané lakovať si nechty a tobôž ich odlakovavať:D....jedine, keď nebola doma, aj to som musela na balkóne:))...ak dám nos priamo do krabičky, tak pach odlakovaču cítim, keď pričucháš k nechtom, tak tie len krásne sladučko voňajú

      Odstrániť
  5. pocujem o nom prvy krat a vacsinou som si kupovala lacnaky, takze velky prehlad v odlakovacoch nemam, no od kedy som narazila na flormar s olejom z jadier tmaveho hrozna, odlakovavanie je pozitok. ma strasne dobru vonu, ze ma to nuti prinuchavat k odlakovanym nechtom:)sekundove odlakovavanie to sice nie je, ale odlakovava sa s nim velmi dobre. tie lacne smrady nechcem uz ani vidiet:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. píšem si do zoznamu...niekedy je proste fajn dopriať si taký komfort, že?;)

      Odstrániť
    2. Ja tiez musim povedat, ze flormar odlakovace su super, naozaj krasne vonaju :) Inak, tusim sa vidime na Bioderma vikende, tak sa tesim az sa spozname :)
      Nikavero

      Odstrániť
  6. Odlakovac na takyto sposob som vyskusala uz pradavno, fakt pred X rokmi, bol skvely, ziadne vatove tampony a sprostosti, ale rychle kvalitne odlakovanie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Páni, nikdy jsem o tom neslyšela, ale to si hned na internetu najdu a objednám!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Už dávno po tomto odlakovači pokukujem a naozaj ma doteraz odrádzala cena. Recenziu som nikde do teraz nenašla, takže ti za ňu dakujem. Zrejme si túto kozmetickú pomôcku kúpim.

    Mrkni sa na môj blog, možno tam aj ty nájdeš nejakú recenziu čo ťa zaujme:

    momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moni tvoj blog poznám a občas si tam veru čítavam článočky;)

      Odstrániť
  9. O magickom odlakovači som ešte nikdy nepočula. Ani ma nenapadlo, že by to mohlo fungovať. Je iba škoda, že si to nezachytila na kratučké video, ja by som si to teda rozhodne pozrela! :D Vyzerám to na veľmi zaujímavú vec, no tá cena je vážne pecka. Ale verím, že za ten výsledok by sa to vyplatilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak až taká mágia to zas nie je, ale je to rýchlejšie ako obyčajne:))S tým videom máš úplnú pravdu...momentálne som na víkend doma u maminy, ale cez týždeň sa do toho možno pustím a pripojím k recenzii ak sa mi to podarí;)

      Odstrániť
  10. Aha! Já na něj koukala a říkala si, jestli je na něm magická ta cena a nebo co :D A teď už to vím , hodil by se, nehty odlakovávám až moc často... :) M.
    Can't stop

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sedim si na gauci papam popcorn a pri tom zo zvedavostou citam vet po vete :) wau! Kedysi davno davno som mala podobny system odlakovania bol to vsak uplnye obycajny neznackovy odlakovac ake fungoval na princip ze prst bolo treba niekolkokrat otacat no teda super musi byt

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. So zvedavostou :)) neviem kde sa tam vzalo to Z

      Odstrániť
    2. No ja som strašne ešte zvedavá ako to bude odlakovávať laky s trblietkami...musím sa ešte do toho pustiť....ale zázraky nečakám:D

      Odstrániť
  12. Ty vole, keby si nespravila video, tak tomu asi ani neuverím!!! :-O
    Som fakt prekvapená, je to super vecička, ale nie som si istá, či by som toľké peniaze dala za odlakovač. Možno skutočne až začnem robiť viac líčenia a nechty pre blog, tak si ho kúpim, ale takto pre seba a svoje momentálne potreby asi skôr nie. Ale keby mi ho chcel niekto dať na narodeniny, tak určite neodmietnem :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď aj ja som na takéto veci proste lakomá:)) Ale tu som fakt milo prekvapená aj kvôli tomu, že nechty nie sú vysušené aj to ,že to ide rýchlo:)

      Odstrániť
  13. Wow- tak o tomto počujem 1. krát, ale fakt ma to zaujalo, aj keď 10 eur by som za to určite nedala. Zaujímala by ma ale výdrž takéhoto odlakovača, pretože ak je to len nejaká špongia napustená odlakovačom a niečim kúzelným ( :D ), asi to celkom skoro vyschne- normálny odlakovač vydrží dovtedy, kým sa neminie- a tento? Nevieš náhodou? A možno som si to nevšimla v poste, ale kde si ho prosím kúpila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veronika no teraz je to asi taký mesiac čo ho používam a video som točila dnes, takže ešte to ide úplne v pohode, aj keď už cítim, že je to vnútri už nie je také "vodnaté" ako keď som ho použila prvýkrát. Použiť som ho stihla asi Tak max. 15krát, čiže má už za sebou takých 150 odlakovaných prstov:))Ja mu osobne dávam také 3 mesiace? Ale uvidíme. Inak objem samého odlakovaču je 75ml. Zoženieš ho normálne vo Fannku alebo na internete, kde je vždy o nejaké to euríčko lacnejší.

      Odstrániť
  14. To video je super! By som nikdy neverila, že to môže takto fungovať!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dôkaz, že môžete veriť mojim slovám:))))))))))))

      Odstrániť
  15. Pri tom videu som zabudla zavrieť ústa. Akože nemám slov. Normálne som ostala nahlodaná zainvestovať lebo pri odlakovaní miniem vždy dosť vatových tampónikov, aj odlakovaču a ako bonus ma vždy bolí hlava z toho smradu. Ešte by bolo zaujímavé vedieť koľko asi tak vydrží. Keď ho spotrebuješ bolo by fajn doplniť recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som už písala Veronike...asi taký mesiac čo ho používam, takže ešte to ide úplne v pohode, aj keď už cítim, že je to vnútri už nie je také "vodnaté" ako keď som ho použila prvýkrát. Použiť som ho stihla asi Tak max. 15krát, čiže má už za sebou takých 150 odlakovaných prstov:))Ja mu osobne dávam také 3 mesiace?...to je môj osobný odhad, ale recenziu samozrejme po domíňaní doplním:)

      Odstrániť
  16. takyto odlakovac v mensej verzii som si kupila vcera v Kauflande za 1,19€ :) Odlakoval super :) Vola sa EZEL odlakovac s vonou mentolu. Obsahuje ricinovy olej. Za man fakt spokojnost. Len som donho skusila strcit aj palec na nohe ale ak si ho kupite,nerobte to, polka mi vysplechla na podlahu..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj Kati.Super moc za info,ked mi tento dojde urciteEzel vyskusam!

      Odstrániť
    2. Nie je za co, po dlhsom pouzivani kupu odporucam, Pekne vonia, cena super, trblietky idu dolu tazsie a ta hubka sa kvoli tommu trosku zacala drobit,lebo do tlacim a krutim, ale stale je to lepsie ako davat dole trblietky s pouzitim vatovych tamponkov.
      ah skoda ze ma to nejak neupozorni, ze niekto reagoval na moj komentar, lebo ja aj zabudam kolkokrat co som kde pisala :)

      Odstrániť
    3. Myslím, že už teraz to funguje tak, že keď človek odklikne to upozorniť ma vpravo dole pod okienkom s komentárom, tak by ťa to malo upozorniť:) Objavilo sa mi to tu len pred pár dňami, takže je to asi novinka:) No toto drolenie sa akurát deje už aj mne s týmto Bourjois. Používam to prvé balenie doteraz. Odlakovač je ešte dosť vlhký, avšak problém je trošku v tom drolení, že už to nie je ono.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...