Prírodný samoopaľovák od Lavery

Som čisto mestské dievča. Neviem si predstaviť život bez tohto, aby som mohla ísť hoc aj o polnoci na nákup, pretože aspoň jeden hypermarket je v meste vždy otvorený. Žijem v meste odjakživa a zvykla som si naň, aj na život v bytovke. Každý rok však na istú chvíľu nastane obdobie, kedy iným kočkám život v rodinnom domčeku, kdesi v dedinke naozaj závidím. To obdobie nastáva vtedy, keď začína byť vonku už poriadne teplo a my ženy, si začíname obliekať sukne bez siloniek. Pohľad na moje bledo-mŕtvolne nohy je doslova katastrofálny:)) Avšak ja vôbec nemám príležitosť si ich niekde opáliť. Jedine ak prídeme od mora nemusím sa nad farbou svojich nožiek zamýšľať.

Keď som dostala možnosť od Lavery vyskúšať samoopaľovák, úplne nadšená som nebola,lebo nikdy som so samoopaľovacími krémikmi a mliekami nejako neskamarátila. Nakoniec som však rada, že som skúšala a prinášam svoje poznatky.

Keď si k Lavera samoopaľováku pričuchnem cítim najvýraznejšie nechtík lekársky, ktorý krém aj obsahuje. Konzistencia je o niečo hustejšia ako klasické telové mlieko. Po natretí na pokožku začnete jemne cítiť ten taký klasický samoopaľovácky puch. Ak samoopaľováky používate viete o čom hovorím. Bol to naozaj skôr iba taký jemný závan a cítite ho iba hneď po nanesení. Čo som rada, lebo túto arómu veru nemusím. Musím povedať, že samoopaľovací krém sa veľmi rýchlo vstrebáva a pokožka ostáva zároveň aj skvelo vyživená, no nemastná. Po približne 3 hodinách som videla jemné zhnednutie. No 100% účinok som uvidela až na druhý deň. Farba opálenia je hneď na druhý deň samozrejme naintenzívnješia a pokožka bude sfarbená jemne do brondzova. Naozaj veľmi pekný odtieň ako od mora. Intenzita farby sa samozrejme odvíja od toho koľko krému na seba nanesiete. Pekný odtieň ostáva tak 3 dni, potom už farba bledne.

Ja som sa natieram tak dvakrát do týždňa, aby som si "opálenie" udržala. Čo je taká zaujímavosť, s týmto samoopaľovákom bola moja pokožka stále vláčna aj po sprche, hoc som sa nenatrela telovým mliekom. Čiže v takomto zložení by som brala aj klasické telové mlieko, naozaj veľmi výživné a bez mastného filmu.

Nie som síce samoopaľovákový preborník, ale musím povedať, že tie čo som mala doteraz mi nikdy nevyhovovali. Zväčša dosť výrazne smrdeli alebo zanechávali škvrny na oblečení. U Lavery môžem za nevýhodu považovať fakt, že pokožka 100% zhnedne za dlhší čas a teda počítam tak 7-10 hodín. Takže Vaše opálenie si musíte naplánovať:) Inak som naozaj spokojná. Páči sa mi, že moje nohy nevyzerajú tak mŕtvolne bledo, sú hydratované a majú prirodzené jemné opálenie. Navyše  keďže je Lavera prírodná kozmetika čakala som cenu niekde úplne inde. Ale doporučená cena 297kč ma milo prekvapila, na internete nájdete samoopaľovák dokonca lacnejšie , okolo 230kč/8,3eur.









Nájdete na krabičke: Prirodzený bronz na čisto prírodnej báze. S BIO aloe vera a ružovou vodou. Pre zamatovo čokoládovú pokožku bez máp a škvŕn. Prirodzený bronz získate vďaka účinným látkam z repkového oleja, ktoré reagujú s aminokyselinami vo vrchnej vrstve pokožky. Upokojujúci výťažok z nechtíka a jojobového oleja pokožku intenzívne hydratujú. Extrakty zo zeleného čaju s vitamínom C pôsobí ako antioxidant a naviac pokožku chráni. Prvé samoopaľovacie mlieko, ktoré stopercentne vyhovuje požiadavkám kontrolovanej prírodnej kozmetiky (BDIH). Ku sfarbenie pokožky dôjde približne po 4-5 hodinách, ale proces môže podľa typu pleti trvať až 24 hodín. Zhnednutie je individuálna a vydrží 3-7 dní.

Zloženie: Aqua, Glycine Soja Oil*, Dihydroxyacetone, Alcohol*, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Erythrulose, Myristyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Helianthus Annuus Seed Oil*, Simmondsia Chinensis Oil*, Aloe Barbadensis Gel*, Caprylic /Capric Triglyceride, Macadamia Ternifolia Oil*, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Rosa Damascena Distillate*, Camellia Oleifera Extract*, Lavandula Angustifolia Water*, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Limonene**, Geraniol**, Linalool**, Citronellol**, Citral**, Coumarin**, Benzyl Benzoate**, Eugenol**.

Pár rád k používaniu samoopaľovacích mliek a krémov: Pred použitím samoopaľováku si urobte kvalitný peeling tela. Fľaky môžete mať podľa mňa s každým jedným samoopaľovákom. Všetko záleží od rozotretia krému. Krízové sú vždy všetky záhyby a ohyby ako okolie členka, lakťa, zápästia. No pre mňa je najkritickejši bod medziprstový priestor na rukách. Tam zvykne krém ostávať a potom sa to nepekne sfarbí, preto si nezabudnite dobre umyť ruky po natretí tela. Ak sa Vám už nejaký fľak urobí, ide dole zväčša nejakou micelárkou alebo pleťovou vodou, aspoň z mojich skúseností. A nezabudnite naniesť krém aj na nárt nohy ako ja minule:)) 

Ako ste na tom Vy? Používate samoopaľováky, či máte možnosť sa "osmahnúť" niekde na vonku na slniečku priamo na záhradke? 

9 komentárov:

  1. vyzerá fakt super. už som naň čítala viacero kladných recenzii tak učite na tom niečo bude:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) Ako fakt veľké pozitívum je to, že nesmrdí intenzívne ako všetky a pre mňa osobne ešte tá super hydratácia.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ten smrad uz aj mne id ehore krkom co sa opalovakov tyka takze davam palec hore :)) tentokrat ma vsak laka od dermacolu tak mozno si kupim ten

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no pri poslednom samoopalovaku som ho práve kvoli tomu zápachu vyhodila, aj keď v ňom bola ešte viac ako polovica

      Odstrániť
  4. Celkem hodně velký rozdíl. Já se opaluji dobře takže nemám problém)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dobrý rozdiel! ja som už celkom opálená takže ho už nepotrebujem, ale ak by som si kupovala, tak určite takýto prírodný, pretože z inými mám tiež zlé skúsenosti

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já se taky se samoopalováky nekamarádím a raději jsem bledule a městská holka k tomu :-D. Ale byla jsem zvědavá na tu přírodní Laveru. Vypadá to dobře i na Tvých nožkách a ty tipy na používání samoopalováků oceňuju - kdybych to jednou vyzkoušela. Nesamoopalovací mléko od Lavery bych si taky nechala líbit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne vetsinou vsechny smrdi, ale tenhle vypada dobre!
    rada bych te ke mne na blog pozvala na giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...