Niečo na rozmaznávanie samej seba

Pekný deň prajem, moje milé čitateľky!

Dnes nebudem predstavovať výrobok, ktorý má zázračné účinky na telo, ale pre mňa osobne je to výrobok, ktorý skôr prejavuje skvelé účinky na mojej duši:)

Výrobok, ktorého použitie nie je nijak presne špecifikované, hodí sa asi na všetko, čo si zmyslíte a vždy budete spokojné. Reč nebude o kokosovom oleji, ktorý je v poslednej dobe veľmi často spomínaný ako označovaný za univerzálny, ale zároveň to bude výrobok, ktorý tiež spadá pod BIO sféru.

Výrobok, ktorý by som si predtým sama asi nekúpila, ale objavila som ho Ladyboxíku a aj to je dôvod prečo si LB rada kupujem, lebo často objavím produkt, či značku, ktorú si obľúbim. 

A teda reč bude o prírodnej Čokoládovej fantázii od Nobilis Tilia. Myslím, že názov produktu je viac než výstižný. Tuhý balzam, ktorý sa ukrýva v plastovej nádobke sa v kontakte s pokožkou mení na olej. Je ho možné použiť ako masážny prípravok, namiesto krému na ruky, namiesto telového mlieka alebo na vysušené pery. Je dokonca jedlý, hoc nemá žiadnu chuť. Všetko toto som s ním skúšala a musím povedať, že možno to nebol najvýživnejší krém aký som doteraz vyskúšala, či najlepší balzam na pery....ale ženy, tá vôňa!!! Ak máte rady sladké karamelové, vanilkové, či rovno čokoládové vône, tento výrobok by Vám nemal uniknúť. Vôňa pravého kakaa bude z Vašej pokožky cítiť ešte dlho po natretí. A nie je to taká bežná kakaová, či čoko vôňa na akú sme zvyknuté z rôznych drogériových produktov. Toto je proste luxusík, aspoň pre mňa čokomaniaka. Taká pravá vôňa kvalitnej čokolády až sa máte chuť zakusnúť. 

Ako vidíte na foto po dotyku s pokožkou mení konzistenciu na olejovitú. Veľmi rýchlo sa však vstrebe do pokožky, takže nie je nutné očakávať nejaké mastné olejovité nánosy na pokožke. Mám však pocit, že pokožku ako keby jemne sfarbí, tak trošičku, takže bielu blúzku by som si ihneď po natrení asi neobliekala. Pekne hydratuje všade, kde ho nanesiete.

Treba určite dodať, že balzam hoc nie je najlacnejší, vydrží dlho. Používala som asi 2 týždne denne namiesto krému na ruky, niekoľkokrát som s ním natrela celé telo a mizne naozaj veľmi pomaly, Ja mám z LB cestovné 50ml balenie. Normálne sa predáva 100, 250, 500 alebo 1000ml.







Zloženie: 
Theobroma Cacao Seed Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Corylus Avellana Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Theobroma Cacao Seed Powder, Cocos Nucifera Oil, Tocopheryl Acetate.

Pre mňa je každé jedno natretie týmto balzamom skutočným pohladením po duši. Myslím, že je nutné sa s ním zoznámiť osobne, aby ste pochopili. Je to proste taký výrobok na rozmaznávanie samej seba, ktorý zrejme nebudete používať každý deň, ale skôr ako taký luxus za odmenu. U mňa to teda tak je. 

Výrobok nájdete napríklad tu alebo tu.

Mali ste ho aj Vy v svojom februárovom boxíku? Poznáte ho? A akým výrobkom sa rozmaznávate najradšej Vy?

8 komentárov:

  1. Vyzerá úžasne, myslím že ja by som z neho odjedala, pretože čokoláde nikdy neodolám :D Nechcem si ani predstaviť ako strašne dobre to musí voňať o.o

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a myslis,ze som neochutnala?!:D keby chutil tak ako vonia, tak uz je davno minuty;)

      Odstrániť
  2. Byl v LB a ten jsem zrouvna objednanej neměla, škoda.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bože, čokoláda, to je moje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musi to byt mnamka :) posli mi kusok vone do spravy :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kebyy existovala taka moznost,tak je ti blogovanie hned na inej urovni;))

      Odstrániť
  5. Ja radšej čistý kokosový olej, ten aj chutí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som kokosák ešte nemala...ale chcela by som ho skúsiť:)takže verím, že sa postupne k nemu dopracujem

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...