Moje kozmetické objavy

Ahojte kočky!

Ozývam sa netradične - po týždni. Záplava seminárnych prác a podobných školských povinností zasiahla aj mňa a akosi celkom nepripravenú, takže som od písania blogu, dokonca aj návštev tých Vašich blogov musela aspoň na tých 7 dní upustiť, aby som zahasila aspoň to, čo už pálilo:D

Keďže dnes sa chystám trošku regenerovať sily a oddychovať, tak som chcela aspoň prispieť na blog pár vecami, ktoré ma v kozmetickom svete zaujali.

Ako prvými by som začala vatovými odličovacími tampónmi. Pôvodne som myslela, že je to novinka, pretože boli pribalené ako vzorky k časopisu Marianne, ale po kliknutí na stránky som zistila, že tieto tampóniky sú novinkou už asi iba pre mňa;) Jedná sa o Bel odličovacie tampóny s mikrovláknom. Práve mikrovlákno, ktoré je 100xtenšie ako ľudský vlas dokáže lepšie vyčistiť pri odličovaní aj nečistoty hlbšie v póroch. Keby som nevyskúšala, neverím. Ihneď som si zaobstarala plné balenie. Mám pocit, že pleť naozaj lepšie vyčistia. Čo sa týka očí, je to jedno či použijem kauflandový odličovací tampón alebo tento, ale na pleti aspoň ja cítim rozdiel. Cena 1,2e/30kč.





Som veľmi rada, že Essence prišlo na trh s touto zdobičkou na nechty. Ja viem, že ich bežne dostať najmä v eshopoch, kde je všetko príslušenstvo na nechty, ale nikdy mi to nestálo za to objednávanie. Takto keď bude takáto zdobička bežne dostupná v drogérii, sa pokúsim možno vytvoriť minimálne nejaký ten bodkovaný alebo kvietkovaný "nail art":)) Takže túto novinku(asi opäť len pre mňa) kvitujem.


Zaujímavou novinkou bolo pre mňa aj krémový sprchový gél od Biodermy - Atoderm Créme lavante. Je určený na hygienu suchej až veľmi suchej pokožky tela. Pôvodne som myslela, že sa bude jednať o klasický sprchový gél, ktorý bude len prosto viac výživný, ale Bioderma nesklamala. Sprcháč je neskutočne hutný. Mala som pocit, že z tuby tlačím skôr husté telové mlieko ako sprcháč. Výborne pokožku vyživí. Zatiaľ som len vo fáze testovania, takže neskôr sa s ním určite stretnete v recenzii. Ale opätovne vec o ktorú sa oplatí zaujímať.




A na záver najväčšia novinka a teraz už pevne verím, že nielen novinka pre mňa, ale i pre Vás. Je ním telové mlieko do sprchy od Nivei. Zatiaľ som ho v drogérii nevidela, ale čoskoro sa tam isto dostane, bolo totiž predstavené v ich najnovšom katalógu ako novinka. Takže som zvedavá či to naozaj bude také terno:))




Takže odo mňa nadnes toľko. A zajtra bude recenzia na výrobok ktorý som na sebe netestovala ja, ale môj priateľ:))

23 komentárov:

  1. Tak tamponky si koupím hned, jakmile si an ně v obchodě vzpomenu :) A tu zdobičku Essence jsem dnes držela v ruce a nakonec ji vrátila do regálu, že to nejdřív zkusím se špendlíkovou hlavičkou :D
    Jinak Nivea tělové mléko do sprchy mne dost láká, protože by to bylo skvělé řešení, když jsem večer unavená a nechce se mi mazat krémem (a to bohužel musím, mám suchou pleť).
    Jinak souhlasím, že ta škola má na blog vliv, taky mi učení na zkoušky zabírá času víc než bych chtěla :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak v Rossmanovi budú teraz tampóniky v akcii od pondelka za 20kč:) A s tou špendlíkovou hlavičkou by som asi urobila viac skazy ako úžitku:D...neviem si predstaviť ako by som to držala v ruke:)) No a s tým krémom sme na tom rovnako, najmä, keď s človek sprchuje už neskoro večer ako vravíš...

      Odstrániť
    2. Četla jsem fígl, že se ten špendlík zapíchne do gumy na konci tužky, a pak se s ním dobře pracuje :) A díky za info o ceně tampónků :)))

      Odstrániť
    3. aha...no jasné! veď tak som kedysi zdobila veľkonočné vajíčka s voskom...vôbec ma to nenapadlo použiť i na lak! super, ďakujem

      Odstrániť
  2. Z toho si nič nerob ja som tiež týždeň bola mimo... ale to sprchové telové mlieko vyzerá dosť dobre :-) tú zdobičku nemám a z vatových tampónikov mám najradšej Bellawu, lebo jemnejšie tampóniky som v živote nemala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám pocit, že aj tak v lete, keď bude každý deň krásne blogovanie upadne:)))inak tieto tampóniky práveže ani nemám pocit, že sú jemné, asi skôr drsnejšie od tých kauflandových a jednoťáckych a pod, čo som doteraz používala...a práve preto, že sú akoby trošku drsnejšie sa mi zdá, že lepšie vyčistia tú pleť.

      Odstrániť
  3. Tak tie tampóny ja už poznám a naozaj sú lepšie, omnoho jemnejšie ako iné :) Zdobička vyzerá super - prakticky kedže sú oba hroty sú na jednom aplikátore, ja mám doma len oddelene a tiež je táto zdobička pre mna novinka :)
    Teším sa na recenziu Atoderm, mám už nejaké produkty ale tento nie a kedže ma trápi suchá pokožka tak ma to zaujíma :)Nivea má v poslednej dobe samé dobré novinky, tak sa teším kedy bude dostupné toto mliečko v drogérkach :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru aj som bola spokojná aj s ich Suffle, teda ešte stále som...tak uvidíme

      Odstrániť
  4. To tělové mléko vypadá doost dobře!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie odličovacie tampóniky máám :D Sú lacné a celkom fajn, aj keď počujem samé negatívne ohlasy na ne, lebo neobsahujú 100% bavlny a tým pádom sú také tvrdšie..no dúfam že ma chápete :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno a práve preto sa mi zdá, že tú pleť lepšie vyčistím;)

      Odstrániť
  6. tak zdobička na nechty ma zaujala. Taktiež aj telové mlieko do sprchy je super novinka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som len strašne zvedavá, či bude to mliečko aj fungovať tak ako má

      Odstrániť
  7. Tak ak bude to telové mlieko vážne tak úžasne fungovať, tak by to bolo super, lebo ja sa po sprche nekrémujem snáď nikdy :) A na tvoje nechtové výtvory sa už teším :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No konečne vymysleli niečo aj pre lenivé žienky:)))...nemyslím to v zlom, lebo ani mne sa veľakrát nechce:))

      Odstrániť
  8. Tie odličovacie tampóny vyzerajú dobre :) Na to telové mlieko od Nivei sa potom pozriem, aj keď sa väčšinou po sprche natieram, tak niekedy sa mi nechce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super clanok! Zaujala ma bioderma ale najviac ta nivea, viem ze sa chysta nejaka novinka takze toto je asi ona :)) tesim sa na nu

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bel odličovací tampony používám roky, no dřív bývaly takové silnější, musím říct, že mi to vyhovovalo lépe, ale co už nadělám, naučila jsem se odličovat i s těmito tenkými :D jednou jsem zkoušela Sephorácké, ale nic moc. teda jen ta cena 30Kč se mi zdá moc, já je kupuji kolem dvacky, dost často jsou v akci, že je v balíčku za tu samou cenu ještě 30%(nevím přesně) navíc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ich kúpila aktuálne za 32kč, ale už som videla, že budú teraz v Rossmanovi za 20:)

      Odstrániť
    2. tak v Tesku je mají za 24Kč, já si říkala, že 30 bych za ně nedala :)

      Odstrániť
    3. :-Dsuper tak budem vediet! To som ich potom za 32 riadne predrazene kupila:/

      Odstrániť
  11. zdobičku na nechty si môžeš objednať aj v avone, tam je už celkom dlho :)
    A tie tampóny určite skúsim, myslím, že cenovo sú na tom rovnako, ako tie, čo používam ja a aj keby nie, asi nezbankrotujem :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...