Limitka Balea Passionfruit

Dnes Vám chcem predstaviť sprcháč, ktorý za zmienku určite stojí. A zároveň to bol článok, za ktorý ste najviac hlasovali;) V prvom rade zaujme určite jeho cena, a to 25kč/0,99eura. A práve vzhliadnuc na jeho cenu som od neho veľa nečakala. Nepatrím totiž k tým ženám, ktoré sú Baleou zásobené a tento sprcháč je snáď môj prvý kúsok tejto značky. 

Balea Fiji Passionfruit patrí do trojky limitovanej edície sprcháčov, ktoré boli na trh uvedené len túto jar. Všetky tri sprcháče krásne kvetinovo - ovocne voňajú a práve svojou arómou sa hodia na jarné a letné dni. Pripomenula by som, že vôňa je naozaj celkom intenzívna a prevonia Vám minimálne celú kúpeľňu, ak nie celý byt. Dokonca je ho jemne cítiť z pokožky pár hodín po osprchovaní sa.



Tento sprchový gél naozaj dobre pení, v hydratácii pokožky je to taký stred. Celkovo by som ho porovnala asi s účinkami sprcháčov ako Bourjois, Fa, Adidas a podobne. Čiže taká stredná dobrá trieda. Balea však stojí tak polovicu, v niektorých prípadoch tretinu ako iné značky! 

Na záver ešte uvádzam, že som sprchové gély sú vyrábané v Švajčiarsku. V zložení nenájdete parabény a nenašla som tam ani silikóny. Balenie je dokonca o čosi väčšie ako u klasických sprcháčov, a teda nie 250ml, ale 300ml.

A preto, keď budete najbližšie v DMke, zastavte sa pri stojanoch so sprcháčmi, myslím, že stoja zato. Ja som zatiaľ voňala iba tie z limitky, ale som zvedavá aj na to množstvo ďalších, ktoré majú v ponuke a je ich naozaj veľa.

Nehovorím, že je to zázrak, aký inde nenádejte, je to len podľa mňa dobrý rodinný sprcháč za pár korún, navyše s príjemnou vôňou;)




Jediné, čo sa mi na sprcháči nepozdáva, je jeho modrá jedovatá farba:))


Používate Baleu? Čo by ste mi z nej odporučili?

25 komentárov:

  1. Ha tak ta modrá barva se mi zrovna líbí :D Ale vypadá trochu jako gely do WC... Jinak jsem sprcháče od Baley měla hrozně ráda, ale začali mne dost vysušovat a některé parfemace jsou hrozně uměléc :( To radši Dove nebo YR :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono určite záleží od toho čo komu vonia. Treba oňuchať pred kúpou:) A mne táto limitka vonia fakt super:)Niekomu zas nemusí...a používam ho pravidelne a vysušovať mňa osobne nevysušoval...ja zas moc nemusím moc YR, ale Dove hydratuje lepšie, to áno!

      Odstrániť
    2. Mně na očuchání voní, ale jak se to smísí s horkou vodou a rozline, tak mi něco nevoní... ale z téhle limitky mám ten oranžový a zatím se mi neomrzel, tka uvidíme :) Ale jejich vanilkový s modrýma perličkama byl super :)

      Odstrániť
  2. ja som mala rada vianočné čokoládové sprcháče alebo čoko-figa...lenže ich necítiť po osprchovaní. z baley mám ešte púder, ale nyc je predsa lepší a potom ešte čistiaci gél a peeling
    píše sa o nich aj tu
    http://estrella-2012.blogspot.sk/2012/09/balea-vyrobky.html

    a úplne najsamsuper sú ich balzamy na vlasy, hnedý- oilspulung bol báječný, úžasne ich zjemnil. teraz mám s kofeínom- ružový, síce mi až tak nevonia a vlasy nezjemňuje, ale robí skvelý objem, ktorý sa hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ešte by som zabudla na ich lacné peny na holenie, ktoré urobia dobrú službu, ale už som ich vymenila za nivea sprcháč a holenie 2v1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som neodolala a kúpila som si malý šampón na výživu vlasov, navyše bez silikónov, tak som strašne zvedavá...ale teda objem by sa hodil aj mne...zapisujem ružový kofeinový kondiš do zápisníku:)

      Odstrániť
  4. Z téhle limitky mám ten prostřední, voní jako mangová zmrzlina :-) ten vpravo mi šíleně smrdí, ale to je asi tím, že nesnáším kokos :-) za 25Kč, úplně super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zrejme kvôli tomu kokosu, lebo mne voňal v pohode:))

      Odstrániť
    2. ja by som si z tej trojky vybrala prave ten kokos! kokos milujem:)

      Odstrániť
  5. sprchac som si nekupila sama snad aj rok, podostavala som ich vela, dva mam otvorene a este tri flasky do zasoby:)baleacky som sice nemala este nikdy, no musi mi stacit iba cez monitor:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám otvorených minimálne sedem:/

      Odstrániť
    2. coze?? tak to uz hej..mne by sa uz nezmestili na vanu a policku tiez nemam az taku velku:)

      Odstrániť
  6. Já mám ten oranžový a mám ho moc ráda. Je celkem levný, takže asi vyzkouším ještě ten zelený :-). Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to, že za tú cenu sa oplatí vyskúšať...aj ja sa určite ešte na nejaký chystám:)

      Odstrániť
  7. Já mám zelený a oranžový a vyhovují mi moc!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, s Baleou nemám žádné větší zkušenosti - ale za sebe můžu doporučit Radox, neznám voňavější a příjemnější produkty na sprchování :) Teď je mají do konce května (zítra!) ve slevě v Rosmannovi a tuším, že jsem je viděla levnější i v Albertu :) Pokud znáš jejich pěny, tak určitě budeš chápat :)

    Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu, Radox je tiež príjemný, aj keď som mala asi iba 2 sprcháče bola som spokojná. A tu v ČR bývajú často za super ceny, myslím, že som ho kupovala, cena bola okolo 40kč. Na Slovensku však len málokedy narazím na ne v akcii.

      Odstrániť
    2. Ahoj Ela, ja som teraz videla Radox v Košiciach s 25% zľavou v DM aj v Carrefouri a aj v menších obchodoch som si všimla stojany s Radoxom s akčnými cenami. Minule som tak nakúpila sprchovacie gély, Eastern Spirit a Milk&Berries. Som s nimi veľmi spokojná! Súhlasím s Katkou, voňajú super :)

      Lenka

      Odstrániť
  9. Ja som od baley este nikdy nic nemala mozno raz prijde ta spravna chvila...;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. už len ten obal vyzerá lákavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a tak pekne ako vyzerá, tak tak pekne aj vonia:)

      Odstrániť
  11. Taky jsem si tyto sprcháče očuchávala v drogérii :)...voní intenzivně, já moc na tyhle vůně nejsem, ale třeba moje dcery na to letí, takže za tu cenu si myslím, že to je pěkná a osvěžující limitka :-) a ten obal navíc je krásně barevný....a to vždycky potěší oko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja mám z tejto limitky Brazil Mango a som velmi spokojna, užasne vonia a už niekolký krát mám od Balei penu na holenie myslím že je to vôňa broskyňa teraz neviem naisto, ale je užasna, vyhovuje mi :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Z této limitky mám ten zelený a víc než kokos z toho cítím ten ananas a voní mi to, určitě si koupím i ty další dva :) Jinak dobrou zkušenost mám s šampony a balzámy na vlasy od Baley :) Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak od Baley som ešte sprcháč veru nemala, ale cena je super však to pre študenta je priam zázračná cena :D Ja moc nemám rada keď sa farba vymyká z klasiky -s tou jedovatou modrou si to vystihla!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...