Lícenkový prehľad:)

Ahojte kočky!

Používate lícenku? Pre mňa sa stala v posledných rokoch veľmi nenahraditeľným pomocníkom. Pleť mám totiž veľmi bledučkú a bez nej vyzerám ako mŕtvolka. Trošku farby na líčkach dokáže tvár krásne rozžiariť, dodá jej zdravý nádych a človek hneď vyzerá veselšie a krajšie. 

Vo všeobecnosti poznáme 3 druhy líceniek, a to krémové, púdrové alebo penové. Ja som skôr zástancom tých púdrových. Svoj make up tak v oblasti líčok mierne zafixujem, pretože nepoužívam púder. Naopak krémové sa nanášajú ľahšie, avšak majú kratšiu výdrž a vhodné sú skôr pre pleť bez nedokonalostí a hlavne suchšie typy pletí. Penové naopak zvyknú jemne vysušovať, čo však nemám sama otestované.

Farbu by sme si mali vyberať podľa toho ako sa naša pokožka sfarbí po krátkom behu alebo keď sa jednoducho štipneme do líca. Vo všeobecnosti však platí, že broskyňovým odtieňom nič nepokazíte a hodí sa každej. 

Oficiálne by ste sa však mali riadiť približne takto:

bledá pokožka: jemne ružová
stredne tmavá pleťbroskyňová, brondzové odtiene s nádychom do oražova
olivová, tmavá pleťzemité odtiene s nádychom korálovej červene, vínová 

Čo sa týka nanášania, ja sa vždy pri líčení usmejem a farbu nanesiem štetcom od stredu líčka po smere lícnej kosti dozadu.  Ak si nie ste isté ako lícenku presne naniesť, môžete použiť túto malú nápovedu:


Štetec na nanášanie lícenky by mal byť vo všeobecnosti veľký, aby sa lícenka čo najlepšie nanášala a efekt bol čo najprirodzenejší. Ja mám na lícenku svoj starý "noname" štetec, no už dlhšie sa obzerám po takýchto skosených s ktorými sa, podľa mňa, musí lícenka nanášať priam rozprávkovo. Štetce Hakuro sú v poslednej dobe veľmi spomínané, navyše cena 185kč je viac než priaznivá, takže dlho už asi rozmýšľať nebudem. Takýto skosený štetec na lícenku však iste nájdete u každej značky štetcov.

Penové či krémové lícenky by ste mali nanášať bruškom prostredníka a následne pomocou dvoch prstov rozotrieť dostratena. Niektorí vizážisti ich odporúčajú nanášať ešte pred make upom, pre prirodzenejší vzhľad. Ak ich dávate však na make up, je dobré na záver ich ešte jemne prepudrovať, aby sa predĺžila ich "životnosť" na tvári.

No a na záver pár aktuálnych lícenkových inšpirácií. Do lícenky by ste sa nemuseli báť investovať. Je to produkt, ktorý vydrží vždy dlho. Množstvo ktoré spotrebujete na jedno nanesenie je naozaj minimálne. Investovať stále do nových, nás budú nabádať akurát všetky tie nové krásne kolekcie. Teda aspoň u mňa je lícenka snáď jediným produktom, kde ma zaujíma viac obal ako kvalita samotného produktu:P


PHYSICIANS FORMULA HAPPY BOOSTER


Estée Lauder Mad Men Collection


Artdeco Bronzing Glow Blusher


A jedna krémová od PUPY - LIKE A DOLL CREAM BLUSH



Túto princeznovskú som objavila vďaka Eme. Reálne fotky si môžete kuknúť u nej na blogu. Heart Blusher od Etude & House



A túto som poprvýkrát videla u Rendy. Too Faced  Sweethearts Perfect Flush Blush

No najradšej by som ich mala doma všetky:) Zatiaľ sa uspokojujem len s jednou od Esteé Lauder a jednou od Bourjois, ktorej recenziu nájdete tu.

Ktorá je Vaša obľúbená? Budem rada ak pripojíte aj link na recenziu tej Vašej naj:)










12 komentárov:

  1. Moc dobrý čláhnek, s tvářenkou pořád neumím nejlépe nanášet.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juuj vsetky vyzeraju tak krasne ze by mi ich aj bolo luto rozpouzivat :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď to:D Najkrajšie sú také novučké:)

      Odstrániť
  3. Ja som lícenkový maniak! Milujem ich a celkom fajn článok:) Všetky z nich by som chcela najviac tú too faced!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný a poučný článek. Tvářenku moc nepoužívám, ale ta poslední je krásná!
    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem:)) určite to skús...naozaj krásne rozžiaria tvár

      Odstrániť
  5. Pekný článok :) Tie obaly sú úžasné, brala by som všetky :D Ja používam už dlhšie najradšej lícenku od smashbox, ale často to striedam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak sme na tom rovnako, keď chceme všetky.))

      Odstrániť
  6. ahoj, ja som pisala o svojich oblubenych u mna na blogu http://thebeautycouloir.blogspot.sk/2013/05/blushing.html

    z tych v Tvojom clanku sa mi paci licenka od Lauder, vyzera ako sperk ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Ela, skus pozriet na recenziu PUPA Like a Doll Cream Blush, ktoru som prave napisala..
    Ta Artdeco vyzera skvele!
    Mima,
    http://aboutthatjazz.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...