Ukončené



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Súťaž ukončená!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ako som včera sľúbila, tak dnes vyhlasujem menšiu rozdávačku. Povedala som si, že možno by bolo zaujímavejšie, keby som netestovala iba ja, ale testovala by som rovnaké výrobky s jednou z Vás. A práve vďaka firme  Schwarzkopf som to mohla uskutočniť. Na testovanie som vybrala práve vlasové výrobky BEZ SILIKÓNOV. Čo to o silikónoch vo vlasových výrobkoch a prečo som sa rozhodla používať výrobky bez nich, si môžete prečítať vo včerajšom článku.

Konkrétne sa jedná o vlasový šampón a kondicionér Gliss Kur bez silikónov, ale s tekutým morským kolagénom, ktorý dodáva vláskom objem a regeneruje ich. 

Páči sa mi, že narozdiel od prírodných produktov sú tieto výrobky ľahko dostupné v každej drogérii, či hypermarkete, takže som veľmi zvedavá ako budú účinkovať. Zatiaľ Vám viem povedať iba toľko, že šampón i kondicionér naozaj krásne voňajú;)



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Súťaž ukončená!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dnes budú výsledky

Stačí ak mi do komentu pod článok napíšete meno pod ktorým ma sledujete cez GFC (google friend connect - vpravo na lište - pridať sa k tejto lokalite) a Váš email.
Platí to pre celú ČR a SR.

Súťaž trvá do 6.6. 2013 do polnoci. Na druhý deň vyhlásim víťaza, odošlem produkty(1xšampón a 1xkondicionér) a výherkyňa môže začať testovať. Ak by mi potom poslala výherkyňa pár riadkov ako je so šampónom a kondicionérom spokojná, budem veľmi vďačná, pretože by som ich rada pripojila k mojej recenzii na oba výrobky, ktorá sa v priebehu mesiaca objaví na blogu.

Keďže včerajší článok zožal celkom úspech, verím, že možnosť vyskúšať výrobky bez silikónov  a zistiť ako budú pôsobiť na Vaše vlásky, sa Vám bude páčiť tiež;)



85 komentárov:

  1. 26nikolka26@seznam.cz
    sleduji pod jménem nikola nikolová

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduji jako Veronika Pospíchalová :)
    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sleduji jako Lonnie eL.
    lucazima@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sleduji jako Markéta Poláková
    makyna.polakova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sleduji jako ilonkastrejcova
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sledujem ako Dominica :)
    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super GA !! :D
    Sleduju jako Bett Trojanová
    betytrojan@seznam.cz

    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jupi jupi,aj ja by som chcela testovať,Schw. má rada,zaujímalo by ma,aká je táto rada/sada,držím si palce :)
    sledujem bud ako Lucinda alebo ako meno priezvisko s inicialkami L.A.
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sleduji jako Kešule Nepovímová
    aranell.ix@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. sledujem bud ako Nataška alebo N.A.
    rada by som tuto sadu vyhrala,lebo doteraz som nenašla sampon čo by mi vyhovoval :/
    nat121@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sledujem ako Natália Turzová :)
    nat.turzova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Monika Indráková / indrakova96@email.cz
    Vypadá to zajímavě, já už nevím, čím mým vlasům pomoci O.o

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zuzana Stanko
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. super, tak uz konkretne aj viem, ktore produkty to mam v drogerke hladat...ale rada by som ich ziskala aj prostrednictvom GA...sledujem ako krinolina
    s pozdravom danka.zimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak to je super, ja jsem vlasovy maniak, porad zkousim nove a nove vyrobky :-D sleduji te pod jmenem Veronika Pastorková.
    Email: veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sledujem ako Michaela Jančová
    MiuskaJ@gmail.com
    tento šampón používam, výborný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. veronika.bejdova163@gmail.com
    veronika bejdova
    vyzerajú lákavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sleduju jako Jana
    janescolours@gmail.com

    ráda bych vyzkoušela něco nového na vlasy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sleduju jako Vrána

    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. sledujem ako Bellatrix B.

    beautybybellatrix@gmail.com

    pripadnu recenziu ak vyhram urcite poslem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. sledujem ako Patricia

    lerosep4@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. gfc: Loweline :]
    loweline@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. christina deneuve
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. gfc - Ljú
    lucia.jasenovcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Sleduju tě věky věkoucí jako Eliška Dvořáková
    mail: ell-e@seznam.cz
    :))

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Krasna vyhra, sleduji jako kkiss, email aseliger77@gmail.com, ale spis kkiss@seznam.cz
    Rada bych Te timto pozvala i k sobe na GA.
    Kkiss z Inhotblogu

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Kedze si ma vcerajsim clankom riadne navnadila tak by som ich rada skusila :) zatial som nemala cas popozerat ci sa v mojich terajsich produktoch silikony nachadzaju snad zajtra to poriadne poprezeram... Tu sledujem ako nelka a mail petronela18@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC Naty Sweet
    naty.sweett@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. sledujem ako Peťuška...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  30. sledujem ako romana :)
    email: minarikovaromana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC: Monika Szabóová
    email: monika.szabov@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. keratín ja ľúbim a ak to navyše nemá silikóny tak neváham sa zapojiť :)

    GFC: Marry and Missy
    jungleoflipstick@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. GFC: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Bezvadná giveaway, sleduju jako Dullsinea a můj mail je StochlovaAdela@seznam.cz
    U mě na blogu právě taky probíhá giveaway, tak pokud chceš, můžeš se zúčastnit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Sleduji pod jménem, pod jakým píšu komentář :)
    sindelpavla@seznam.cz
    Skvělá GA, přesně na tenhle šampon mám zálusk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. 1) Sleduji jako Iveta Skutková
    2) ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Maťa Straková
    strakovmaa@gmail.com

    a pozývam ťa na svoje GA - v jednej súťažíš o kozmetiku a v druhej o knihy - http://books-mylife.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Sleduji jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC-Veronika Tóthová
    nikatoth@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Sleduji jako LusiLue

    Lusy.Lue@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. GFC: sleduji jako Pavla Uhlíková
    choseefa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Sleduji jako Alex
    fekete.alexandra.alex.97@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. sleduji jako Martina Bierová
    bierova.m@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  44. sleduji jako langmaierova1
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  45. super výhra :) sleduji jako amanda moore.
    amanda.02@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  46. gfc-jananulka.9@gmail.com

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Sledujem ako Angelity A.
    angelity.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. kinda difficult
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  49. christina-a@centrum.cz
    christina-a :)

    OdpovedaťOdstrániť
  50. katerina.zuzanakova
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Gabriela Izakovičová
    gabusa007@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Sleduju jako Zdenuska :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  53. sleduji jako VeronikaP

    Veronika.Pavlisova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  54. sleduji jako Luccyy, šampony bez silikonů už jsem zkoušela, ale tenhle konkrétně ještě ne, tak snad se mi poštěstí :)
    sLuciii@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Sleduji tě jako Rebecca Fuhller :)
    moc mě potěšilo, že myslíš v tomhle na nás :) a teď se mi snad poštěstí a budu ty dva fialové krasavce mít :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Po tom ako som si prečítala tvoj článok o silikónoch, nedá mi to jednoducho sa zapojím. Sledujem ťa ako Everythingaboutcosmetics Dada, e-mail: everythingaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  57. sleduji jako Kris Týnka
    mail: Kristynaslapakova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  58. sledujem ako Kristína Matulová
    mail:matulova.kristina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. sledujem ako : Paťka Sladká
    patricia.slezakovagmail.com

    pozývam ťa na moju GA http://patinkaaa.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  60. GFC: aleachim15
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  61. sledujem: nataly adameova
    e-mail: natalyadameova@gmail.com
    milujem tieto šampooony:)

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Sleduji jako Lucie Buriánková
    Buriankovalucka@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  64. GFC - veronika.zorska
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  65. GFC - Anni
    annier@seznam.cz

    moc pěkná giveaway, skutečně skvěle voní! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Sledujem cez GFC ako Lucia Balintová
    môj e-mail: lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Sleduji jako Lehnertova.Eva a můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Sleduju jako BloodBank
    eliska.s9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  69. sledujem ťa pod menom Petra
    e-mail: everywoman24@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  70. sleduji jako Caty.
    lindik1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Ještě jsem bezsilikonové šampony nikdy nezkoušela, tak snad se zadaří..
    Sleduji Tvůj blog jako Jana, email je scruffy@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  72. este stiham :) rada by som ich vyskusala :)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...