Farebné šošovky a fialovo-zelené líčenie

Ahojte dievčatá!

Nosíte šošovky? Ja som som ich nosila ešte kedysi dávno - dioptrické. Vtedy som si zašla normálne k očnej doktorke. Zaplatila som určitú čiastku, ktorú má daný kontaktológ určenú (u mňa to bolo vtedy 10eur) a dostala som skúšobnú verziu šošoviek na myslím jeden mesiac. Zároveň som dostala aj "školenie" ako so šošovkami zaobchádzať a nasadzovať si ich, čo v podstate spočívalo v tom, že sestrička mi dala domov na naštudovanie brožúru a keď som prišla druhýkrát, mala som si pred sestričkou nasadiť sama šošovky, tým istým postupom ako bol v brožúre. Keď som urobila niečo trochu inak, napr. použila iný prst či ruku na vkladanie šošovky do oka, už aj som dostala vynadané, či som nečítala brožúru:))

V konečnom dôsledku mi šošovky aj vyhovovali, ale tá suma, ktorú by som bola zaplatila za ďalší mesiaca ma nakoniec utvrdila v tom, že kúpenie si nových okuliarov je možno lepšia investícia. 

A s týmto tvrdením musím súhlasiť dodnes. Nechcem byť zlá, ale ceny, ktoré si vypýtajú lekári za predaj šošoviek je nehorázna. A preto, ak už máte otestované, ktoré šošovky Vám sedia a viete, že ich chcete nosiť aj naďalej, nie je nič jednoduchšie ako objednať šošovky na internete. Presne tie Vaše, ktoré Vám vyhovujú. A budete ich mať za oveľa prijateľnejšiu sumu!

Ja som od tých diopritických šošoviek už upustila, pretože momentálne mám dvojo nových okuliarov, ktoré nosím rada a navyše potrebujem na okuliaroch neviem aké zakrivenia osy plus cylinder, takže som si ani neni istá, či také šošovky existujú. Vyskúšať som však vždy chcela práve farebné šošovky. Farbu vlasov totiž nemením, tak som chcela aspoň nachvíľu zmeniť farbu očí, nech mám v živote aspoň nejakú výzorovú zmenu:))

Práve zelená bola mojím favoritom už veľmi dlho. Avšak problém bol, ktorú zelenú vybrať, resp. ktorú značku. Na tých obrázkoch, ktoré totiž bývajú na stránkach sú totiž všetky odtiene krásne a prirodzené a vieme, že častokrát je v konečnom dôsledku človek nespokojný. A preto musím naozaj pochváliť možnosť pozrieť si reálne fotky oka bez šošovky a so šošovkou na stránke farebnešosovky.sk

Áno, niektoré fotky sú zvláštne, ale fotiek je tam habadej, takže určite nájdete aj tú k Vašim vybraným šošovkám. Dokonca môžete zadať farbu svojho oka a požadovanú farbu so šošovkami a ukáže Vám to všetky druhy šošoviek v požadovanom odtieni. Musím povedať, že ma to naozaj prekvapilo, lebo doteraz som to na žiadnej inej stránke nevidela a aspoň mne to vo výbere veľmi pomohlo. Plus ak tam dáte aj svoju fotku oka so šošovkou a bez šošovky máte zľavu 2 eurá.

Šošovky teda prišli a ja som rovno k nim urobila aj jedno líčenie.

Ako môžete vidieť aj na obrázku, každá šošovka je trošku väčšia ako tá vo vašom oku. V podstate mi to neprekážalo, na čo chcem však upozorniť je, že niektoré šošovky majú ešte väčší priemer, a to 15, tie mi už prišli celkom dosť veľké a efekt pripomínal skôr ázijske rozprávky, teda pokiaľ nemáte veľké okále, vtedy by to mohlo vyzerať fajn. 

Tie moje majú priemer 14 a príde mi to tak akurát. Priemer 14 je taký klasický. Sú značky Bausch & Lomb a nosiť ich môžem príležitostne štvrť roka alebo denne mesiac. Nosia sa pohodlne. Myslím, že nemám čo vyčítať. Cena za dve šošovky je 24eur a nájdete ich TU.


A tu je už moje líčenie k zeleným očkám. Je to zaujímavá kombinácia farbieb, ale konečný efekt sa mi celkom páči, uvidím, či sa bude aj Vám.



A ešte jedna fotka za umelého osvetlenia



Špirálka Gosh Boombastic, podklad pod očné tiene Urban Decay a čierna očná linka Miss Sporty. Na obočí je Gosh eye brow kit.


Čo dodať na záver, ak máte zálusk na farebné šošovky asi by som to riskla aj bez návštevy doktora. Za toto by som sa mala prefackať, ale za mňa osobne mi to školenie u doktora o používaní šošovkiek neprinieslo okrem brožúrky nič. Na internete existuje veľa vtipných videí i postupov ako sa šošovky vkladajú, takže by ste to mali zvládnuť aj s tým. Čo je snáď najdôležitejšie je čistota Vašich rúk a dokonalé umývanie šošoviek v roztoku. Ak sa nebudete o šošovky riadne starať, môžu Vás v oku neskôr rezať a škrábať. A pokiaľ ste šošovky predtým ešte nenosili, tak oko si na ne potrebuje zvyknúť. Prvý deň ich majte napr 2 hodinky a postupne predlžujte dobu nosenia.

Cena farebných šošoviek sa začína niekde na 10tich eurách, čo naozaj nie je veľa. Je to ako kúpenie si nového tieniku na oči. Proste také trošku experimentovanie, čo nám pristane. Čo ma ale zaujíma, skúšali ste už farebné šošovky? Alebo and tým uvažujete?


20 komentárov:

  1. Ja som šošovkárka od 11-tich a svojou fázou ,,zelenej´´ som si prešla :) mala som nádherne smaragdovo-zelené tónovacie šošovky, keďže mám prirodzene zelené oči, a ten pohľad bol fakt brutálny, avšak mne štandardná veľkosť 14 nesedí, lieta mi po oku a tak som si narobila dlhodobejšie problémy, riadiac sa heslo : pre krásu sa predsa trpí :)
    stále však hľadám šošovky, ktoré by boli menšie ako 14tky, boli dioptrické a mali krásnu smaragdovozelenú farbu <3

    btw, zakrivenia a cylindra sa neboj, šošoviek sa to až tak netýka, keďže oni sú prirodzene zakrivené a priľnú ti na oko...:) ba ešte práve preto si ja kupujem o štvrtinu slabšie šošovky, ako mám okuliare, odporučila mi to očná a fakt to má niečo do seba

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to musí byť naozak krásna farba, keď len podčiarkneš sýtosť svojej vlastnej farby....:a to som este nepočula, že by po oku niekomu behali šošovky....:( to teda nie je nič moc...tak držím palce nech také čo ti budú 100% sedieť čoskoro nájdeš!:)

      Odstrániť
  2. Ja nenosím šošovky ani okuliare, ale páčia sa mi farebné, niektoré sú nádherné pestré :) ...Veľmi pekné líčenie, ja nejak moc nekombinujem farby, čiastočne je to aj z lenivosti najradšej si dám len jeden tieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja dám zväčša aspoň dve....alebo potom žiadnu a dám len čiernu linku;)

      Odstrániť
  3. Jéj! Moc ti to sluší tohle líčení se mi líbí moc!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám farbu očí presne zeleno-hnedé (viac ale zelenej) :) Konečne viem ako sa krásne nalíčiť. :D Ďakujem moc. :D Je to super. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty barevné čočky vypadají hezky a hlavně přirozeně, vůbec bych nepoznala, že nějaké čočky máš. Já barevné čočky hodně kdysi zkoušela, ale špatně jsem přes ně viděla, takže zůstávám u klasických čirých:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj rada by som ťa pozvala na moju prvú GA :) Budem rada ak sa zapojíš :) http://myself-romi.blog.cz/1305/letno-jarna-giveaway-0-1

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som nad sosoVkami ani nerozmyslala ked som zistila ze potrebujem okuliare, nakolko brat so sestrou ich mavali stracali a platili za ne uz vtedy nehorazne peniaze, takze okuliare to istili :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď fakt u očného to je brutálna pálka aspoň sa mi vtedy tak zdalo...myslím, že to bolo okolo 30eur na mesiac...a tu na nete keď vidím tie ceny...nielen farebných, ale i dioptrických tak je to celkom pohoda

      Odstrániť
  8. Ja som kedysi rozmýšľala nad farebnými šošovkami, pretože by som chcela výraznejšiu modrú farbu :) Tieto tvoje ti veľmi svedčia a vyzerajú zatiaľ najprirodzenejšie, čo som videla. A to líčenie je úplná nádhera! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa fakt dosť riadila tými fotkami čo sú an tom nete,lebo niektoré vyzerali na obrázku krásne a na reálnej fotke nič moc...keď som mala rozšírenú šošovku, tak úplne super...lebo pri fotení som sa v podstate žmúrila do slnka, keďže som sa snažila fotiť na svetle, tak sa trochu zúžila a vidieť to na fotke, ale zas na fotke s umelým svetlom je to ok

      Odstrániť
  9. S čočkami mám dosť bohaté skúsenosti, nosila som ich tri roky, no príliš dlho a nestriedala som ich s okuliarmi, a tak mi ich zakázali. Už som rok a pol bez nich, no teraz niekedy by mi ich mohli opäť povoliť. Aspoň som sa "naučila" nosiť okuliare keď ich potrebujem :D Ale je to celkom príjemná zmena :) Ja som sa vždy bála farebných šošoviek, ale na druhej strane ma vždy lákali :) Líčenie je super, veľmi sa mi páči ako kontrastuje spodné viečko s šošovkou! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prečo si sa bála farebných, keď si normálne nosila pravidelne?:)

      Odstrániť
  10. veľmi pekné líčenie a máš krásne oči :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...