Dermacol Black Sensation Precise Black - fixa na očné linky

Ahojte žienky!

Dnes je to počasie totálne katastrofálne! Dostať sa dnes z postele bol pre mňa priam nadľudský výkon! Preto aj recenzia na dnes bude taká "light":) A teda o výrobku, ktorý podľa už veľa z Vás pozná a určite aj veľká väčšina z Vás ho má doma.

Pred istým časom som si kúpila fixku na očné linky od Dermacolu a tu je môj názor na ňu.

Fixy nie sú pre mňa žiadna novinka. Tú svoju prvú som mala asi už pred 8 rokmi z Avonu, keď to bola na Slovensku úplná novinka. Tá z Avonu sa mi vtedy neosvedčila. Bola akoby moc riedka, tekutá, nekryla. Vystriedala ju Oriflame fixa, na tú nemôžem povedať krivého slova. Kupovala som si ju opakovane. Asi pred rokom som  chcela ušetriť a zaobstarala som si Essence fixu, ktorá veľmi rýchlo vyschla, čiže nič moc. Ale už konkrétne k Dermacolu.

Dermacol prišiel, myslím, niekedy na jeseň s novou líniou Black Sensation, ktorú spoznáte podľa krásneho zebrovaného obalu. Jedným výrobkom z nich je i fixa - Precise Black, ktorá ma zaujala svojim neobyčajne tenučkým hrotom, a preto som hneď vedela, že skôr, či neskôr do nej zainvestujem.

Samotná fixa nám ponúka naozaj uhľovo čiernu farbu už v jednom nánose farby. Príjemne sa drží v ruke, hoc je tenšia ako som zvyknutá a dobre sa ňou kreslí. Vynikajúco drží!!! Podčiarkujem, zvýrazňujem. Prežije aj keď si pretriete oko, čo je plus na rozdiel od tekutých liniek. Nerozpíja sa.

Záležitosť v ktorej sa však tekutej linke nevyrovná, je kreslenie takého toho zatočeného chvostíku pri linkách, veď viete čo myslím:))) Proste hocakou tekutou linkou a štetcom od Zoevy taký chvostik vykúzlim proste ľahšie. Nie, že by sa to fixou nedalo, len to ide namáhavejšie. Tekuté linky však majú zase svoje zápory, aspoň pre mňa. Na tekuté linky treba oveľa väčšiu zručnosť ako na fixy. Fixa je vec s ktorou urobíte jednoduchú linku každý deň za minimum času a ktorá nám naozaj vydrží celý deň. Odmaľovanie ide pritom jednoducho, aspoň Biodermou.

A ešte taký celkom podstatný fakt pre citlivé oči, neštípe. Aspoň u mňa je už celkom normálne, že ma aspoň tie lacnejšie produkty(linka Miss Sporty, krémové tiene Essence) zvyknú na očkách štipkať. Táto linka nie.







A komplet línia Black Sensation




Myslím, že naše drogérie touto fixou určite len získali. Pre mňa veľmi príjemný produkt. Asi nie len tak je na Dermacoláckych stránkach najpredávanejším produktom z Black Sensation línie.

Toľko z mojich skúseností.

Cena: 3,79e/99kč...nájdete však aj akcie, ja ju mám z Rossmanna za 69kč
Objem: 1 ml


Používate linky? A ktoré najradšej? Tekuté, vo fixe alebo v klasickej ceruzke? Či dokonca púdrové?

11 komentárov:

  1. Mám přesně tuto a jsem s ní spokojená :) . Jenom se mi zdá, že už pomalu "vysychá" a to jí nepoužívám denně. :)
    Zvu tě na Giveaway :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/2013/04/small-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to práve neviem posúdiť, keďže ju mám cca 3 týždne:/ Tak uvidíme, keď človek to občas vezme z toho regálu a nevie, či to už neotváral niekto pre ním:/

      Odstrániť
  2. páni, tak tá má ozaj tenulinký hrot... s tou sa musí parádne maľovať tenučká linka :-)) super recenzia :-) keď sa mi minie moja fixka viem už ktorú kúpim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni, tohle vypadá moc dobře, já jsem měla od essence a zplesnivěli a vyschli.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Splesniveli? Preboha! Na druhej strane sa pri Essence zas ani toľko nečudujem. Essence je fajn tak na krátku chvíľu. Napríklad ceruzky na oči rôznych značiek mám normálne kľudne aj 3 roky a sú stále rovnaké. No a mala som jednu od Essence a po pol roku proste už nepísala, úplne stuhla.

      Odstrániť
  4. Vyzera fajne s podobnym spicom mam od essence len sa strasne tazko odlicuje, tato ide dolu v pohode?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa v pohode Neli, ale na druhej strane si zas nespomínam ani žeby sa mi Essence zle odličovala:/

      Odstrániť
  5. čo sa týka essence, toľkokrát som sa sklamala (naposledy s lakom), že neviem, či si ešte vôbec niečo od nich kúpim :D a momentálne som si objednala tekutú linku luxe od avonu, tak som zvedavá, určite hodím aj recenziu (na celú luxe značku, troška som sa rozšupla:D)

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Avonom som nelistovala už dlho, ale túto de luxe sadu som už kdesi zahliadla, takže si potom veľmi rada u teba prečítam recenziu, páčilo sa mi to balenie:))

      Odstrániť
  6. Linky vo fixe som používala od oriflame, ale už som ich dlho nemala.. ale keď píšeš, že výdrž je super a k tomu vidím ten tenký hrot, tak asi neodolám :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ... je úžasná, mám ji doma. Používám skoro každý den (ne víkendy) od ledna a stále má sytou barvu a hezky maluje ... tedy i výdrž super, nevysychá. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...