Betón na riasách?

Túto riasenku - Gabriella Salvete d´amore som získala, keď Gabriella Salvete odmeňovala svoje fanúšičky za fotky svojej GS zbierky. Sama by som po nej asi nebola siahla, lebo v riasenkách som celkom konzervatívna. Už viackrát sa mi potvrdilo, že sa príliš neoplatí experimentovať s novými (česť výnimkám). S touto riasenkou to žiaľ nie je inak.

Keď som ju používala tak prvé dva týždne, tak mi strašne vadila na riasách. Proste akoby som na ne dala betón, ktorý mi na riasách prekáža - samozrejme preháňam, ale prekvapilo ma, že prosto som ju na riasách cítila(postupom času som si na to už akosi zvykla a teraz to už tak nevnímam). Moje obľúbené riasenky totiž na riasách necítim a častokrát sa dotknem rias, aby som zistila, či som vôbec nalíčená.

Chcela som ju však kvalitne otestovať, aby som mohla napísať recenziu, a tak som v líčení s ňou pokračovala. Postupne mi začalo prekážať už aj to, že riasy občas zlepí. Proste niekedy sa Vám podarí nalíčiť veľmi pekne, niekedy riasy polepíte. Je to najmä preto, že kefka je tak tvarovaná tak nerovnomerne. Ako pozitívum však musím uviesť, že sa kefka neotláča o viečko a nezafarbí ho a nerobí žiadne hrudky na riasách ako lacnejšie riasenky zvyknú. 

Po vyše mesačnom používaní mi pomaličky začína z očka po dlhšom dni - asi tak po 6-8 hodinách. Na začiatku bola výdrž lepšia  bola som s ňou maximálne spokojná.

Zakončila by som to tak, že možno som k tejto riasenke až príliš kritická, pretože ju porovnávam s maskarami, ktoré používam rada, ale zároveň sú aj o polovicu drahšie. Cena tejto je 169kč/7eur. Častokrát ju však nájdete v akcii. Ja som ju naposledy videla niekde, kde sa jej cena pohybovala okolo stovky. Ja si však radšej priplatím a nemusím mať ráno patálie, že každé oko mám nalíčené na jednom oku riasy polepené, na druhom nie. Či to, že mi prosto počas dňa na oku špirálka trošku vadí.

Špirálka patrí k novinkám, ktoré Gabriella Salvete predstavila teraz na jar. No žiaľ musím konštatovať, že nie je vôbec taká podarená ako laky s drsným povrchom, ktoré patrili tiež k tohtoročným novinkám od GS.






Objem 12ml


Keď sme dnes už pri tých menej vyhovujúcich špirálkach, ktorá bola Vaša najhoršia?

25 komentárov:

  1. Taky mi perfektně držela a po 2 měsících začala opadávat pod oči...
    Jinak nejhorší byla nějaká Fake lashes od Catrice - slepovala, prodlužovala a hlavně byla do 1,5 hodiny z řas pryč. Hrůza, to mi nikdy žádná řasenka nedělala... A to jsem jinak se vším od Catrice dost spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D výdrž 1,5 hodiny tak to je sila:D....šialené...mne už prekáža aj to, keď mi táto začne opadávať po 6-8 hodinách. Nenávidím ten pocit, keď mám niečo pod okom. Potom to chytám a je to ešte horšie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mi nemluv... tu Catrice jsem použila 2x a letěla do koše... Tahle mi opadává taky po 6 hodinách. U mne ej to problém, protože nosím kontaktní čočky. Zlatá Diamante, ta konzistenci nezměnila. A to jsme četla, že d´Amore některým opadává už od prvního použití... nechápu.

      Odstrániť
    2. Ja som Diamante nemala, ale každá druhá blogerka na ňu s láskou spomína s porovnaní s touto, že bola oveľa lepšia.

      Odstrániť
  3. tiež ju mám vďaka tej súťaži, a celkom som spokojná. teraz keď už mám umelé riasy, tak nepoužívam vobec riasenky, ale asi najhoršia akú som mala bola od Essence, ktorá nemala vobec žiaden efekt, ako keby som si ani nič nedala :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež na ňu čítala aj niekoľko pozitívnych reakcií...viacero skôr takých vlažných....takže každému samozrejme vyhovuje všetko inak...ale toto čo hovoríš o Essence, som presne zažila aj ja raz s Miss Sporty. Asi pred 10timi rokmi, dovtedy mi vždy špirály kupovala mamina v Oriflame a táto Miss Sporty bola asi prvá ktorú som si kúpila sama a proste šok, že som sa akože namaľovala a na oku fakt, že vôbec, ale vôbec nič:D

      Odstrániť
  4. nejhorší ani nevím. já vždy kupovala Max Factor, teď Benefit nebo Lancome mezi nimi fakt nebyly špatné řasenky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak Max Factor vždy trefa do čierneho!!!!Nech zoberie človek ktorúkoľkovek z nich do rúk, vždy sa ráno dobre nalíči a vydrží mu to do večera. Toto mi presne mi tejto GS chýbalo, že to nie je stávka na istotu, či riasy budú alebo nebudú vyzerať dobre.

      Odstrániť
  5. najhoršia? tak to asi astor big boom and beautiful... pri tých lacných by mi relatívne až tak nevadilo, že sú slabé, nepredlžujú a takmer ich nevidno,ale za 8€ som už čakala niečo viac

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :/ tak to naštve...raz som ju kupovala sestre, a viem, že tiež nebola nadšená

      Odstrániť
  6. Tak ta nic moc no .. No já jsem měla nejhorší od YR .. Hrozná!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priateľova mamina tam dostala špirálu zadarmo k nákupu a hovorila, že bola úplne suchá::/

      Odstrániť
  7. Moja uplne naj bola od bourjois nejaka cierna tusim elastic sa volala neviem ci sa este predava. Bola to najdrahsia aku som dovtedy mala ale uplne hrozna :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Bourjois som mala iba jednu, ale nič moc...no teraz mám ešte v zálohe jednu práve od Bourjois, tak musím kuknúť, či sa nevolá elastic:D:D

      Odstrániť
  8. moja najhoršia bola isto od rimmelu - sexy curves.. najväčší prepadák pre mňa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá mala tuším rovnaký tvar ako táto od GS

      Odstrániť
  9. Nejhorší co jsem měla v porovnání cena a očekávaný výsledek je Astor Big Boom and Beautiful .. Nevím co jsem za ty peníze čekala, ale to co jsem dostala to určitě nebylo :/ Jinak moje favoritka je od Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic :) Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak už tretia negatívna odozva na túto astorku, takže sa jej budem oblúkom vyhýbať

      Odstrániť
  10. no tá najhoršia ma teraz nenapadá ale teraz som dosť sklamaná z tej najnovšej od Maybelline myslím že sa volá The Rocket Volum mascara,čítala som vela pozitivnych recenzii a zatial ma nijak neočarila a dost zlepuje a strašne vela farby naberá, ale to je asi iba preto že je nová, tak možno po čase bude lepšia :) dúfam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Patty presne. AJ ja som sa na ňu ulakomila práve kvôli super recenziám a použila som ju zatiaľ raz a nič moc....tak dúfa, podobne ako ty, že sa ešte rozpoužíva:D

      Odstrániť
  11. Najhoršiu som mala nejakú od Oriflame, viem že bola predlžujúca a mala strašne na riedko štetinky, takže brutálne zlepovala. Túto som inak tiež skúšala a mne vyhovovala, ale mala som ju na očiach len párkrát.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som som stále nevedela čo si úplne o nej myslieť, preto som ju testovala tak dlho...ale aj keď si aj odmyslím to, že som na tých riasách cítila a vadilo mi, tak prosto nenalíči vždy riasy dobre...niekedy áno, niekedy nie...preto som poňala recenziu skôr negatívne

      Odstrániť
  12. Rimmel Glam´Eyes Waterproof Mascara skoro som si s ňou oči vypichla :-) a príšerná ohybná kefka, ktorá po pár použitiach vyzerala ako serpentíny na trase Hlohovec - Topoľčany :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Náhodou, tuhle řaseku mám a je to snad nejlepší, co jsem kdy vlastnila. Pere se o první místo s Look Out od Astor. Ale každý má jiné řasy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no pekne:)))ako som písala pre mňa nebolo úplne zlá...len som sa na ňu nemohla úplne spoľahnúť, že zakaždým pekne nalíči...keby bola práve rovná ako astorka look out myslím, že by sme si porozumeli lepšie:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...