BB posielam...

Ahojte kočky! 

Ospravedlňujem sa, že som si čas na vyhodnotenie tejto malej súťaže nenašla včera, ale možno to niektoré poznáte, keď príde človek k rodičom na víkend ten čas akosi rýchlo letí a počas celého víkendu nič nestíha. Žrebovanie som sa pokúsila zachytiť na video. Dokonca som bola prekvapená, že som doma našla také skvelé losovacie osudie:))) Točila som na starý foťák, takže kvalita je hrozná, ale meno každopádne vidieť. Gratulujem víťazke Peťke a idem jej ihneď písať email. A pre tie, ktoré sa nezúčastnili, možno práve kvôli tomu, že sú bledulky, tak prezrádzam, že už v priebehu budúceho týždňa tu bude opätovne jedna malá súťaž. Tentokrát budeme obe testovať tie isté výrobky a bude sa jednať o prípravky na vlásky. 

Krásny nedeľu kočky!

P.S.: Práve som si prehrala video a zistila som, že blogger kvalite ešte ubral, takže len pre ujasnenie, aby sa vôbec výherkyňa spoznala je to Petra Kolarová.


video

7 komentárov:

  1. Gratulujem Peti, som zvedavá na jej hodnotenie produktu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ste zlaté kočky, že gratulujete:) Aj ja sa budem tešiť na Petinu receziu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem výherkyni:) ...Ela, presne týmto spôsobom budem aj ja vyhodnocovať GA, príde mi to zaujímavejšie ako random :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No a hlavne som fakt nikdy nevidela, že by random vyžreboval jednotku.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...