Zdravý lak na vlasy

Pre mňa bol tento lak, ktorý nie je v plechovke a ani nie je pod tlakom ako ostatné klasické laky, celkom novinka. Priznám sa, že sama by som do tohto, pre mňa experimentu, asi len tak neinvestovala. Dostala som ho však ako súčasť výplaty za jednu akciu, kde som bola ako vlasová modelka. A koniec koncov musím povedať, že je zo šikovná vecička.

Funguje teda ako klasický pumpičkový sprej s rozprašovačom a  neobsahuje žiadne silikóny, umelé pafmunácie, parabény ani minerálne oleje.

Ako je to však s fixáciou?
Prekvapivo takmer totožne ako sľubuje. Vlásky po tomto spreji naozaj zlepené nebudete mať alebo možno úplne minimálne. Samozrejme záleží do vzdialenosti z akej budete spray striekať na vlasy a na množstve použitého produktu. Na bežný deň je úplne super. Troška "hapruje" pri spoločenských účesoch, a teda vtedy, keď potrebujete vlasy skutočne silno zafixovať a neprekáža Vám, že na z vlasov sa na jeden večer stanú oceľové dráty. Vtedy tento spray nedokáže to, čo klasické drogerkové laky.

Konkrétne tento produkt patrí do profesionálnej rady Schwarzkopf, hľadať by ste ho mali teda u kaderníka. Dá sa však zakúpiť za cca 12 eur na internete. Našla som však aj eshop, kde je vo veľmi super akcii- 4,89e. S obchodom však osobnú skúsenosť nemám. Avšak ak som to správne pochopila, tak toto moje balenie sa už len dopredáva a zároveň jeho vynovená verzia je už opätovne na trhu za cenu okolo 10 eur.




Vynovený design, pevne verím, že zloženie bude to isté.



Na otázku, či kúpiť alebo nekúpiť si asi musí odpovedať každá z Vás. Či sa chcete chrániť pred chemikáliami, ako často laky používate a podobne. Ja si streknem lak na vlasy maximálne 2krát do mesiaca, aj to je veľa, takže som si nie úplne istá, či by som opätovne investovala práve do tohto laku. Avšak pri pravidelnom používaní laku na vlasy, sa podľa mňa už je nad čím zamýšľať.

Poznáte nejaký podobný "zdravý" lak?

Pekný deň kočky!



10 komentárov:

  1. krásny dizajn a páči sa mi aj myšlienka zdravého a ekologického laku, ale keďže ani laky ako také nepoužívam, tak by som si ho nekúpila, ale ako sama píšeš tie ktoré laky používajú denne by to mohli skúsiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zdravý lak? to je niečo pre mňa ;) lak je pre mňa nevyhnutnosť takže tento by som brala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ten se mi líbí! Nevěděla jsem, že něco takového existuje!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten by sa mi hodil bezne totiz lak nepouzivam lebo mi to neskutocne pokepi vlasy :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na tenhle výrobek jsem už koukala, ale nikdy jsem nezkoušela. Já si lakuju občas vlasy jen vpředu, aby mi tak nepoletovaly, mám lak od Matrixu, který skvěle funguje, ale složení má klasické "chemické":)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to s tebou úplne súhlasím. Z klasických lakov je úplne najlepší Matrix. Drží priam dokonale!

      Odstrániť
  6. Ja si vlasy lakujem možno tak dvakrát za polroka, väčšinou pri fotení, na bežný deň vôbec. Neznášam keď sa potom v tom dusím :D Toto vyzerá pekne, ale asi by som za to tolko nedala - respektíve to nepotrebujem keď sa nelakujem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Výrobek vypadá fakt hezky :) možná jednou vyzkouším :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tyjo, to vypadá zajímavě, tento lak jsem ještě nikde neviděla. Sice laky na vlasy moc nepoužívám, ale budu to muset okouknout! :) fajn tip! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...