Vyhodnotenie GA

Tramtarará je to tu. Tentokrát som si našla čas na vyhodnotenie giveaway pomocou losovania z papierikov. Bola som prekvapená koľko Simoniek sleduje môj blog. Bolo to asi najčastejšie meno, keď som ich vypisovala na papier:) Takto vyzerali všetky pokope.


Ale keďže víťazka môže byť len jedna, moja ruka musela veľmi dobre premiešať a vyloviť jedno meno, a tým bolo meno Anetky Mališovej.


Gratulujem a dúfam, že iným kočkám sa zadarí zas v iných GA:/
Anetke ešte dnes napíšem mail.
Vám všetkým zároveň ďakujem za vyše 20 000 kliknutí na blogu a za účasť v GA!!!
Je to úplne úžasné a ja verím, že Vás zas čoskoro poteším nejakou rozdávačkou.

10 komentárov:

  1. Ja asi odpadnem....to som jaaa....:) wau moja prvá giveaway ktorú som vyhrala!!! :) veľmi pekne ti ďakujem, idem si skontrolovať poštu..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, tak to sa teším, že je to tvoja prvá výhra v GA, fakt! Adresa mi prišla, zajtra to pošlem:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...