Topper od Essence 2

Tento topper, a teda nadlak od Essence vlastním už nejaký ten mesiac, hoci som ho použila naozaj len párkrát. Jeho odlakovavanie je totiž úplne peklo. Na rozdiel od iného topperu, ktorý som Vám predstavovala tu

Musím však povedať, že laku, ktorý som použila ako podklad  o čosi predĺžil výdrž. Štetček je klasický guľatý, lakuje sa s ním dobre. Osobne mi vlastnosťami vyhovoval práve môj predchádzajúci topper 01 it´s purplicious, ktorý už v obchodoch nenájdete, resp. nájdete iba jeho náhradu s rovnakým názvom, ale odlišným výzorom. Tento béžový je však decentnejší, hodí sa asi vždy a všade, len to odlakovanie:/

Vrstiev môžete lakovať ľubovoľne. Na "čistých" nenalakovaných nechtoch však sám pekne nevynikne. Najkrajší je práve na nude odtieňoch.

Celkovo je dostupných 8 odtieňov. Nájdete ich TU.
Objem: 8ml
Cena: 49kč/2eurá
Podklad Essence Nude Glam, odtieň 05 café olé
Nadlak Essence topper 12 holo topping, please!

Fotky sa Vám po kliknutí zväčšia




Ktoré toppery ste skúšali Vy?

16 komentárov:

  1. Asi jsem ostuda ale slyším o něm poprvé a když vidím jak hezky tvé nehty vypadají, hned jak vylezu z nemocnice utíkám do Dmka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som na toppery tiež narazila len náhodne pri prehľadávaní Essence stránok...ale hneď ako som ich objavila som si musela dva kúpiť:D

      Odstrániť
  2. Moc tvojim nechtíkom svedčí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem:)mojim nechtíkom skôr svedčia Revalid tabletky, vďaka ktorým nechtíky trošku podrástli a nelámali sa:D...to hneď vyzerá každý lak lepšie:)

      Odstrániť
    2. Ja som si akurát dnes kúpila Biosil Plus, ktorý zas dúfam bude svedčať mojim nechtom :P

      Odstrániť
  3. Vyzerá krásne! Ja ak si už lakujem nechty, tak dávam vyživujúci podklad, dve vrstvy farebného laku a občas aj topcoat aby sa to neolúpalo moc rýchlo :D Takže odlakovaniu sa často vyhnem a doslova to "odlepím" ako nálepku, kolko je tam tých vrstiev :D Kamoška hovorila že to ničí nechty, neviem čo je na tom pravdy, ale tak odlakovať podla mňa uškodí viac o.o Neviem aký je rozdiel medzi topperom a topcoatom, ale vlastním iba topcoaty :D Jeden s trblietkami a druhý obyčajný :) Ale toto by nemuselo ybť zlé, poohliadnem sa po nich v dmku :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No presne tak to bolo aj s tým predchádzajúcim topperom, toho som tiež dávala aspoň 5 vrstiev a držalo to krásne 4 dni a potom som to len ľahko odlúpila:D...ale to bola výnimka, iné laky musím dávať tak max tri vrstvy, lebo mi to nikdy nezaschne...

      Odstrániť
  4. Je to krááásné kombo! A jak dlouho vydrží?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mne tak 2, 5 dňa približne...čo je na moje nechty celkom výkon...samotný ten béžový lak od Essence mi vydrží tak o deň menej, čiže aspoň čosi...ja mám totiž celkovo také lámavé nechty, že máločo na nič vydrží dlhšie ako jeden deň bez poškodenia:/

      Odstrániť
  5. Na tom nude laku vyzerá fakt pekne, ja toppery nosím len výnimočne, lebo to odlakovávanie neznášam :D Inak ja mám jeden lak od Flormar, ktorý vyzerá po nanesení presne tak ako táto dvojica, ale tiež sa zle dáva dole :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď to, že tie trblietky sú v tých lakoch také pekné...len škoda, že idú dole tak hrozne:/

      Odstrániť
  6. Jaaaj krasny je chcem aj tento :( :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahoj pozývam ťa na moju GA kde možeš vyhrať baleu i essence :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...