Spotrebované...

Ahojte moje zlaté kočky!

Pôvodne som veľmi nevidela zmysel v takýchto "spotrebovaných" článkoch. Postupne som však zmenila názor, pretože nie všetko sa dostane na blog a aspoň krátky opis daného výrobku môže niekedy pomôcť s rozhodovaním, najmä keď vidíte, že som produkt naozaj otestovala až do dna:)  Na fotke sú veci, ktoré som používala dlhšie ako 1 mesiac. Nie som totiž ten typ, čo si niečo kúpi a používa to, až kým daný výrobok nespotrebuje. Akosi to vždy kombinujem. A poctivo jeden výrobok používam niekoľko dní, týždňov iba keď sa chystám písať recenziu. Tak teda začínam.


Mliečko Nivea Firming. Neviem povedať, či je po ňom pokožka nejako spevnená, resp. nijaké zmeny som nespozorovala. Každopádne mlieko je na normálnu pokožku, takže vôbec nebolo mastné a veľmi rýchlo sa vstrebalo. Pokožku nechalo vyživenú, ale nie mastnú.  Nebol to však ten úplne dokonalý pocit hladkej pokožky ako po niektorých výživnejších výrobkoch. Avšak na bežný deň super.

Šampón I love juicy. Na to aký je malinký vydržal neskutočne dlho. Spomínala som ho už niekoľkokrát. Pripomeniem len, že je to najlepší odmasťovač vlasov aký sa mala tú česť použiť. Bola som z neho neskutočne nadšená a výnimočne som na umývanie vlasov nepoužívala určitý čas nič iné. Avšak po niekoľkých týždňoch sústavného používania som začínala mať pocit vysušenej pokožky hlavy:/ Takže investovala by som doň určite aj nabudúce, ale treba ho kombinovať aj s inými šampónmi, aspoň u mňa.

Micelárne vody Vichy a La Roche-Posay. Z Vichy vody som už dávnejšie spotrebovala viaceré balenia. V konečnom dôsledku môžem povedať, že účinkom mi obe prídu úplne rovnaké ako Bioderma. Biodermu volím len čisto preto, že máva lepšie akcie a ceny či výhodnejšie balenia. Neštípu, nedráždia obe na jednotku.

Bioderma Atoderm tyčinka na pery. Nekompromisne prvé miesto v celom balzamovom svete:) Recenziu si môžete prečítať TU. Už mám samozrejme kúpené ďalšie balenie:)

Gosh Eye Brow Kit.  Aj keď vidíte, že ešte dva odtiene sú plné za mňa je tento produkt spotrebovaný. Z odtieňa, ktorý sadol môjmu obočiu tam nenájdete ani zrniečko. Pre mňa TOP produkt a samozrejme už mám ďalšie balenie, lebo bez tohto produktu si neviem predstaviť svoje líčenie. Dva odtiene čo ostali, posúvam opäť sestre, ktorá ma obočie tmavšie, takže nech dovyužíva:) Dali by sa dopoužívať ako tiene, ako som ich aj používala, ale keďže mám ďalšie balenie budem používať zase tie. Recenzia TU.

Želátko od Lush-u. Príjemná vec, ktorá Vám spestrí sprchu. Avšak želátko sa pomerne rýchlo míňa rozpadá na maličké kúsky. Napriek tomu si Vás získa krásnou vôňou a nezvyčajnosťou(aspoň pre mňa je neobvyklé umývať sa pomocou želé) a aj preto som si túto vec nekúpila poprvýkrát a ani nie posledný.

Balzam na pery od Max Factor je asi jediná vec do ktorej by som už neivestovala druhýkrát. Jej plusy aj mínusy som nedávno spomínala v recenzii. Výrobok vôbec nebol zlý, na perách vyznel krásne, ale existujú lepšie. V súčasnosti by som radšej investovala do novej MF ceruzky na pery.  A hlavne v tomto výrobku mi veľmi vadilo množstvo trblietok, čo som spomína aj v recenzii.

A aby som nezabudla na fotke chýba ešte špirálka Gosh Catchy eyes, ktorá taktiež padla za obeť. Len som ju už vyhodila doma. Recenziu o nej som písala a určite by som kúpila znovu. Nevytvorí nejaké dramatické riasy, ale dokáže ich krásne rozčesať, neopadáva a zvýrazní riasy, ako pôsobí na oku si môžete kuknúť TU. Taká špirálka ne bežný deň. Ak by Vás zaujala tak dávam do pozornosti, že do 16.4. ju kúpite v 101tke za zvýhodnenú cenu.


V skratke, všetko čo dopoužívam do konca, by som odporučila, pretože to čo ma neosloví, tak ide hneď odo mňa preč.

Krásny deň!

4 komentáre:

  1. Same fajne vecicky! Najnpviac ma asi laka ten max factor

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na ten šampón od Lush sa musím pozrieť! Ja teraz používam jeden šampuk od nich, ale už sa míňa, tak viem, na čo sa pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Něco vypadá dost dobře, já jsem teda nikdy nevypotřebovala rtěnku zatím, jenom balzámy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mam pocit,ze okrem riaseniek nedokazem spotrebovat takmer nic do konca.Toto ani nechapem ako nahodne sa mi podarilo spotrebovat vsetko a v podstate v ronakom case:-D

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...