Novinka Rimmel Scandaleyes LYCRA flex

Čaute baby!:))

Dnes Vám chcem na blogu predstaviť riasenku s najväčším a najhrubším štetčkom s akým som sa stretla. Priznám sa keď som túto zelenú bombu otvorila trošku som sa jej zľakla:D Pokiaľ ste zvyknuté na veľké kefky, tak to nebude pre Vás nič zvláštne. Ja však kupujem skôr riasenky s menšími štetčekmi a v poslednej dobe hlavne s gumeným koncom, takže toto bola troška zmena. 

Jedná sa o novinku od Rimmel London, ktorá sa čoskoro dostane na pulty drogérií. Scandaleyes riasenku možno už poznáte v oranžovom prevedení. Jej zelená kolegyňa sa od nej líši zložením, ktoré je vyrobené Lycra technológiou, vďaka čomu sú riasy pružné a poddajné riasy aj po nanesení niekoľkých vrstiev. Štetček by mal byť takmer totožný s tým oranžovej Scandaleyes riasenky.  

K zloženiu musím povedať, že som bola maximálne spokojná. Riasenka neopadávala ani po niekoľkých hodinách(8-9), nedrolila sa. Problém som mala avšak s kefkou. Keďže na takýto druh riasenky nie som zvyknutá. Riasy som samozrejme dokázala nalíčiť, no nevytvorila som taký efekt, s ktorým by som bola úplne spokojná. Prišlo mi, že je totiž až príliš veľká na mojich pár jemných mihalníc, a preto ich nedokáže dokonale "zaobaliť" do farby. Keď som sa snažila "obaľovať" viac, tak som mi špirála otláčala o viečko. Na otázku, či áno alebo nie, za mňa už druhýkrát asi nie. Na druhej strane, ak máte rady veľké kefky, tak môže byť pre Vás to pravé.









Objem: 12ml
Dostupnosť na Slovensku a v Čechách bude zrejme  ešte v máji.

8 komentárov:

  1. ja praveze taketo kefky oblubujem :) vzdy si vyberam skor vacsiu.. ale naozaj zalezi na riasach..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No fakt každému sa s niečím iným dobre narába...aj moja sestra sa maľuje len s takýmito bombami a zas hovorí, že by sa nevedela s takými ako mám ja....takže ej to fakt individuálne:)

      Odstrániť
  2. Ma minimalne pekne balenie :)

    Inak ak este nemas darcek pre rodicov na den matiek a den otcov pozyvam ta k sebe na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/aprilova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám tiež tento druh kefky najradšej :) Mne zas tie umelé vždy mihalnice zlepia a vyzerám strašne :D

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám radšej umelé kefky, s klasickou mám len žltú Maybelline :) Ale s Rimmel riasenkami skúsenosť ešte nemám.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V poslednej dobe uz radsej siahnem po klasickej kefke nejako si s tymito velkymi uz nerozumiem

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článek :)) http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...