Nivea telové suflé

Ako som tak listovala letákom českého Rossmanna, natrafila som na akciu telového suflé od Nivei. Od 15.4. bude nielen v akcii, ale pri nákupe dvoch výrokov(sprcháče, telová kozmetika či deo) kozmetiky Nivea navyše získate ešte 75ml klasický modrý Nivea krém zdarma. Preto som sa rozhodla, že by bolo vhodné pridať recenziu o tejto novinke.

Priznám sa, nemám rada, keď kozmetické firmy vymýšľajú rôzne inovatívne názvy, len preto, aby zaujali, avšak žiadne inovatívne účinky výrobok neprinesie. V tomto prípade držím stranu trošku Nivei a myslím, že suflé je len predsa v niečom nové.

Je to jeho práve konzistencia. Určite je hustešia ako telové mlieka a naopak redšia ako telové maslá. Preto sa výrobok veľmi dobre rozotiera. Rovnaká je potom i hydratácia. Lepšia ako u telových mliek a horšia ako u telových masiel. Na pohľad aj vyzerá ako maslo, len sa oveľa lepšie rozotiera. 

Vstrebávanie je pomerne rýchle a určite nenechá pokožku mastnú. Obsahuje bambucké maslo a špeciálnu technológiu Hydra IQ, pomocou ktorej má pokožka ostať dlhšie hydratovaná. Tento účinok som nijak zvlášť nepostrehla. Hydtatuje síce lepšie ako mlieka a nezdalo sa mi, že by bol účinok dlhší.

Hmotnosť je 300g. Natieram sa s ním už 2 týždne a ubudla tretina, možno ani to nie a pritom natieram celé telo. 

A to najlepšie na záver,suflé úžasne vonia. Prekrásna vôňa, podobná klasickému Nivea krému v plechovke Úplný úžas a krabičku otváram veľmi často, len aby som si jeho úžasnej vôni pričuchla.

Suflé používam rada a po spotrebovaní s ak nemu ešte niekdy určite vrátim. Určite radšej ako k obyčajnému telovému mlieku Nivea, oproti ktorému má aspoň pre mňa hneď niekoľko predností: lepšiu hydratáciu, spratnejšie balenie, príjemnejšiu vôňu, pričom cena ostáva rovnaká ako pri mliekach.







Aby som nezabudla v Rossmannovi ho nájdete od 15.4.-19.4. za 125kč, plus pri kúpe dvoch telových, sprchovacích výrobkov, či deodorantov získate aj spomínaný Nivea krém zdarma.

Na Slovensku Rossmanna žiaľ nemáme, ale možno poteší aj informácia, že v 101tke pri nákupe pleťového krému Nivea získate odličovač očí zdarma.

A v slovenskej 101tke, aj Rossmannovi pri kúpe šampónu alebo kondicionéru Nivea je ďalší šampón alebo kondicionér zdarma.

9 komentárov:

  1. Vyzerá to super, ja som túto vec ešte neskúšala, vlastne je toho veľa čo som neskúšala, ale niveu telové mlieko sme už doma určite mali. :) Inak o tých akciách v 101 som netušila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja mama je maniak na Niveu, takže doma máme aspoň 50 Nivea výrobkov. A veľa Nivekckych vecí vlastním hlavne vďaka nej:)

      Odstrániť
  2. krásne vonia...nič viac- for me, neláka ma

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No však každému vyhovuje niečo iné:) mňa celkom zaujalo...

      Odstrániť
  3. Ja som si tusim v pondelok musela vsetky nechty ostrihat uplne nakratko a teraz sa s nim velmi rada natieram lebo inak ked mam trosku dlhsie nechty zalieza mi pod ne a to nemam rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to sa mne nemôže stať keďže moje nechty nie sú schopné rásť a vedia sa len lámať:)))

      Odstrániť
  4. No já jsem hrozně líná se mazat takže to není nic pro mě.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som si toto telové suflé obľúbila, hlavne kvôli tomu, že krásne vonia a suchej pokožke naozaj uľaví na dlhú dobu. Podľa mňa je to vydarená novinka. :) Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V poslednom čase o ňom čítam často, rada by som ho vyskúšala na vlastnej koži (doslovne) :)

    PS: Všetkých pozývam na moju VEĽKÚ JARNÚ GIVEAWAY
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    S pozdravom Zuzana Stanko

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...