Moja zbierka rúžov, leskov a balzamov

Ahojte baby!

Dnes som chcela dať nejaký oddychový článok a na tento TAG som mala zálusk už dlho. V poslednej dobe totiž čím ďalej, tým viac kupujem skôr vecičky na pusu ako tiene či špirálky. Hoci doteraz to bolo naopak. A podobne zväčša vyzerá aj líčenie. Výraznejšie sú skôr pery ako oči. Prekvapivo príprava tohto článku mi dala celkom zabrať, pretože už len ponachádzať všetky tie lesky a balzamy po kabelkách bol doslova zázrak:D TAG som si požičala od Nelky, takže prajem príjemné čítanie. 

Ak ste náhodou už TAG robili alebo sa chystáte robiť budem rada, ak mi v komentoch naň necháte odkaz:)


Máš radšej rúže, balzamy na pery alebo lesky?
Balzamy sú základná výbava asi u každej, o tom sa nedá pochybovať. Je to nutnosť. Najradšej mám však asi výrazné a hydratačné rúže.



Koľko máš rúžov?
Celkom dosť, ale majú aj celkom slušný vek:D Tie čo skutočne používam sú dva od La Roche-Posay, potom fixa od Goshu a tekuté rúže od Max Factoru. Neviem do akej kategórie mám zaradiť Lip tint od Essence, takže ho mám tu. A občas pusu pretriem ešte týmto červenkastým rúžom s vôňou melónu, ale už naozaj netuším, čo je to za značku. Dokopy 7 kusov.


Koľko máš leskov na pery?
Deväť, teda osem a jeden lak na pery:D



Ktorý kúsok z Tvojej zbierky je Tvoj najobľúbenejší?
No to sa asi nedá povedať úplne presne, ale ak by som mala vybrať najuniverzálnejší, tak by to bol La Roche-Posay rúž ten ružovkastý. Skvelo hydratuje, takže ľahko nahradí aj balzam, nie je príliš výrazný, takže sa hodí totálne ku všetkému. 



Skúšala si niekedy rúž v ceruzke? Ako sa Ti pozdával?
No skúšala Max Factor, ale iba na ruku:))) Zdal sa mi málo výrazný, ale podľa recenzií, ktoré sa objavujú som zistila, že asi záleží od jednotlivých odtieňov. Zatiaľ teda odolávam, ale asi už nie dlho:)





Používaš kontúrovacie ceruzky na pery?
Vôbec. Kontúrovaciu ceruzku mám jednu, už asi 5 rokov a 5 rokov ju nepoužívam. Len akosi nemám to srdce ju vyhodiť, prežila predsa so mnou kus života:) A prekvapivo ešte normálne funguje:)



Dostala si niekedy produkt na pery, ktorý si si natoľko obľúbila, že ho máš dodnes?
Dostala som tekutý rúž od Max Factoru od priateľa, bol totiž pribalený k jeho elektrickej zubnej kefke. Rúž ma nadchol, a tak som o pár mesiacov kupovala jeho "bračeka" v inom odtieni.



Kedy si začala nosiť rúž/lesk?
No určite to boli lesky, rúže používam asi len rok alebo rok a pol. A lesky, keď si odmyslím tie klasické guličkové, tak sme si s kamarátkou kúpili na Vianoce lesky od značky Manhattan. Stáli 200sk!!! Čo bolo na asi 11 ročné baby slušná suma, ale lesk bol perfektný! Takto podobne vyzeral.



Existuje farba, ktorý by si si nikdy nedala na pery? S výnimkou profesionálneho fotenia.
Čierna, modrá, zelená, tmavofialová a nepáči sa mi na mne ani tmavohnedá, ale tú by som niekedy mohla zniesť. Uvidíme. A len tak mimochodom čierny rúž má doma moja sestra, ale využíva sa len v období Halloweenu na jej kreácie:)





Aký je Tvoj názor na červený rúž? 
Nosím ho a často:)

A na záver celá zbierka spolu.


Aký je Váš favorit na pery?

18 komentárov:

  1. Máš toho celkem dost:) Ten lips tint od essence mám taky, jenom ten růžový, a hrozně mi vyhovuje a miluju ho!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super tag, ale už vím proč je nedělám, než bych nafotila svých 150lesků na rty, tak budou Vánoce :D a favorita asi nemám, protože obvykle než něco koupím, tak vybírám a když už koupím tak mi to sedne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja vyberám a keď sa už aj dostanem k niečomu, čo sa mi nepozdáva, tak to posuniem sestre. Preto mám v tomto tagu zväčša len veci, ktoré pravidelne používam. Jediné výhrady mám k lesku od Douglas a lesku od Max Factoru, ten oranžový, ale inak ostatné veci používam rada.

      Odstrániť
  3. ja používa len balzámy a rúž, in the nude od essence ;) nepasujú mi výraznejšie a lesklé vecičky :/ ...alebo nie som zvyknutá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 200 SK bola teda riadna pálka :)
    ja najradšej používam rúže a najradšej kupujem lesky :D ony sú také pekné v tých fľaštičkách/tubičkách ... ale aj tak ich nepoužívam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to teda bolo dosť! Však aj teraz nie je lesk za 7 eur najlacnejší a to je už viac ako 10 rokov odvtedy:D

      Odstrániť
  5. Tak tomu sa hovorí slušná zbierka. Ja najviac používam balzamy a lesky, na rúže totižto nie som moc zvyknutá. Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dakujem krasne za spomenutie :) dufam ze nezabudenem na nic - ten lesk Mf spolu s topcoatom mala som tiez no ale mne sa teda vobec nepacil strasne mi vysusil pery :( nechala som si len top coat, na manhattan som akurat asi vcera alebo pdvceom citala dobre ohlasy neviem si vsak spomenut o aky produkt sa jedna... Kde sa da tato znacka kupit nevies?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ten MF dlhotrvajúci lesko-rúž naozaj strašne vysušuje, ak ho však pravidelne pretieraš tým topcoatom, tak je super, lebo farba vydrží fakt aj celý deň...takže ja som pravidelne pretierala a vyhovoval mi...Viem, že pred 4 rokmi som ešte Manhattan kupovala v DM-ke na Slovensku, ale myslím, že už tam nie je....:/ fakt neviem...

      Odstrániť
  7. teda podla tvojej zbierky usudzujem že rada používaš výrazne ruže, kedže ich mam celkom dosť :) mrzi ma že som si ten lip tint z tej valentinskej kolekcie od essence nekupila, bol tam posledny jeden no bol už použity,vrr..inak ja som už davnejšie robila lipstick tag ak si nevidela http://xoxopatty.blogspot.sk/2013/02/lipstick-tag.html :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. taky mám pořádnou hromadu!:)super:)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekný TAG :) Môj najobľúbenejší produkt na pery je momentálne fixa od GOSH, ale rada používam aj rúže od Essence alebo Rimmel napríklad. Ja mám toho strašne veľa, tak sa to snažím striedať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvely tag :) inak musim ta pochvalit, mas uplne vystavne pery, mohla by si uplne v pohode robit modelku na ruze :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...