Lavera minerálne očné tiene - recenzia + mini líčenie

Ahojte dievčatká!

Dnes chcem ukázať tieniky, ktoré som si v poslednej dobe skutočne zamilovala. A hneď Vám aj vysvetlím prečo. Na prvý pohľad ide o klasické duo tiene vo veľmi obľúbenej kombinácií farieb - karamelovo béžová a hnedá. Aj keď sa tieniky nachádzajú spolu v jednom balení, každý je iný. Béžový obsahuje množstvo trblietok, je veľmi príjemný na dotyk, priam až dokonale pigmentovaný a je  akoby vláčnejší, krémovejší od toho hnedého. Už pri jemnom pretretí krásne pokryje očné viečko. Hnedý, hoc obsahuje zopár trblietok, sám na ruke vyznieva skôr matne. Tak ako vidíte na ruke. A priznám sa, nebyť toho béžového odtieňu, nie som z tohto dua taká "odviazaná". Spočiatku som trošku aj ľutovala, prečo nie sú oba tiene trbietavé a také vláčne, avšak po nejakom čase ako tiene používam, som zistila, že sa skutočne výborne kombinujú. A vo výslednom efekte, kedy používam béžovú ako základ na celé viečko a hnedou len tieňujem, vyzerajú obe farby trbietavo a podľa mňa veľmi dobre.





Pigmentácia je u každého rozdielna. U béžovej je to tutovka, hotový úžas, u hnedého odtieňa je to skôr taký priemer(resp. pre lepšiu pigmentáciu, stačí viackrát prejsť po povrchu tieňa a naniesť na oko). Čo je skvelé pri týchto tieňoch nepotrebujem vôbec podkladovú bázu. Nepoužila som ju ani pri recenzii. Tiene neprášia, vyzerajú veľmi výrazne, takže nie je potreba niečo pod ne dávať. Tieniky mi vydržia celý deň. Po ôsmich hodinách držia rovnako na oku, akurát farby sú už jemnejšie. Neusádzajú sa do liniek, hoc to mne nezvyknú žiadne práškové tiene.



Balenie je veľmi praktické - dvojposchodové. Dole nájdete zrkadielko a šikovný aplikátor. Šikovný hovorím preto, lebo hoci nie som zvyknutá používať tieto aplikátory u tohto robím výnimku, práve pri nanášaní béžového odtieňu. Pomocou aplikátora nanesiem tieň rýchlejšie a zdá sa mi, že má aj lepšiu intenzitu ako pri nanesení štetcom. Hnedý však už nanášam štetcami, aby som ho rozotrela krásne do stratena. Mimochodom, vďaka tomu akú má aplikátor zvláštnu rúčku, sa veľmi dobre drží v ruke.




Tieto tieniky si ma skutočne úplne získali. Jednak farbami, ktoré sú mi blízke, výdržou, pigmentáciou, svojou kvalitou, dokonca i balením. Tiene sú vhodné hádam do každého dámskeho kufríka na bežné líčenie a keď sa nanesie viac hnedej, tak pokojne aj na večerné líčenie. I tak si však myslím, že tieto tiene nebude až tak veľa z Vás poznať, preto som sa snažila pripraviť recenziu s množstvom fotografií, aby ste si mohli o nich urobiť aspoň aký taký názor. Fotografie nie sú upravované a myslím, že farbu tienikov vystihujú.






Balenie: 2g
Cena: 259kč/10 eur
Tiene môžete zakúpiť na internete napríklad TU alebo v jednotlivých predajniach s bio výrobkami a Laverou. Zoznam nájdete tu.
Jediná negatívna informáciu, ktorú Vám môžem k týmto tienikom oznámiť, je fakt, že sú iba z limitovanej edície, takže ktovie dokedy sa u nás zohrejú:/


Prajem krásny deň slečny a dámy! Ak máte otázky, pýtajte sa.










15 komentárov:

  1. Eli, ta kombinace barevně ti neskutečně sluší :) A pigmentace stínů je na přírodní kosmetku vážně dobrá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem:) No tá pigmentácia je aj v porovnaní s "chemickými" tienikmi úplne super, teda čo sa týka toho béžového odtieňa.

      Odstrániť
  2. Ty stíny a blending brush je dokonalej!! Jo a moc ti to na fotce sluší)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. aj mňa:) Ale aspoň sa fakt dobre drží:)

      Odstrániť
  4. zaujimavy aplikator, velmi pekne pasuje ti ti ta farba velmi :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekný článok, pridávam si ťa medzi GFC budem rada ked návštíviš môj blog :)
    sisablog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Presne farby pre teba :) Ten bledší by sa mi tiež veľmi páčil.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od tejto znacky nic nemam a ked mam pravdu povedat ani sa nechystam si nieco zaobstarat... Vacsinou sianem po zvucnejsich a oblubenych znackach no musim uznat ze tiene su krasne taketo odtiene milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neli, ja som sa tiež zväčša spoliehala na dobre známe značky. A práve vďaka blogu sa mi rozšírili obzory. Predsa len keď človek sleduje tie články ostatných kočiek, tak sa kde čo v blogoch spomenie. Príde mi, že predtým som oveľa prichádzala. Tak som rada, že vďaka blogom sa môžem zoznámiť s novými značkami a zároveň sú zväčša aj predstavené v akcii.

      Odstrániť
  8. Na to, že je to prírodná kozmetika, to vyzerá vážne super :) hlavne vlastnosti ako nerozmazávanie, keďže napr. s alverde mám celkom zlé skúsenosti...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono aj s porovnaním s neprírodnou kozmetikou ten bledý tienik proste môže ľahko súperiť a vyrovná sa im.

      Odstrániť
  9. Tyto stíny jsem taky viděla v nabídce a přesvědčila jsi mě, že do nich půjdu zase - barvy krásné, moc Ti sluší, líbí se mi i balení, které je jiné než moje. Myslím, že ta cena je adekvátní...jen nevím, jestli já bych to zvládla bez báze, vrásky hold už mám...fajn recenze!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mňa rovnako...tie tvoje sa mi v obale až tak nepáčili, ale presvedčila som sa, že na očkách sú veľmi pekné

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...