LADYBOX apríl - duben

Ahojte kočky!

Takže práve počas obeda mi zvonil kuriér. Aj jesť som prestala,len aby som mohla nakuknúť, čo sa ukrýva v balíčku, čo mi doniesol. 










Tentokrát je to 6 výrobkov. 2 plné balenia, 3 cestovné a 1 vzorka. Musím povedať, že značky v aprílovom LB sú fakt skvelé. V podstate aj výrobky. Nie som však nadšená, pretože rúž z ktorého by som inak skákala 2 metre do výšky mi prišiel v odtieni, ktorý si asi na ústa nedám. Na druhej strane druhá možnosť bola kriklavo výrazne ružová, takže asi ani to by nebolo až tak úplne ono. Uvidíme koho obdarujem:/ Je mi to fakt ľúto, lebo od značky MeMeMe ešte nič nemám a rúž ma až hypnotizuje, aby som ho odskúšala:D Poprípade možno počkám, kým ho nejaká blogerka ukáže ako vyzerá na perách;)

Ďalšie veci z boxíku sú fajn. Voňavý sprcháč Anatomicals, cestovné balenie šampónu a kondišu značky Kiss my Face. Vzorka pleťového krému Swisso Logical a cestovné balenie Eveline peelingového masážneho gélu proti celulitíde.

Ten rúž bol však hlavné lákadlo a pre tie z Vás ktorým sa tento odtieň páči, tak musí byť aprílový LB veľmi pekným prekvapením. Verím, že Vás je veľa. To len ja som taká antiružovka. 

Máte svoj LB? Čo hovoríte na obsah?

11 komentárov:

  1. Ved ten ruz je kraaaasny! Tesim sa na recenzie a hlavne na fotky toho ruzu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No veď presne na teba a ešte Aničku som myslela pri tomto odtieni, že Vám by sa veru asi páčil:D Recenziu veru nesľubujem, ešte neviem, kde skončí:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tenhle měsíc mě to zaujalo, škoda, že jsem si neobjednala.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten rúž je super :) ale zas každý podľa svojho štýlu ;-) ja už boxy neobjednávam, keďže sa mi doma kopí kozmetika, ale neskôr možno znova sama sebe si spravím radosť ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. celkom pekný ladybox :)rúž sa mi veľmi páči ...

    sisablog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sprcháč a peeling tie sú naj !!! Len v tvojej recenzii vidím pekne odfotený rúž a musím povedať, že mne sa veľmi páči, teda neviem či je sýtej farby alebo jemný ale mám také jemné ružové farby rada :D Zas je to iný rozdiel oproti tomu môjmu MysteryBOXu... takže paráda! :) Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
  7. +za anatomicals a - za ostatné ://

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No veď som si aj myslela, že rúž bude mať úspech. Vyzerá krásne, len mne ryšavke, táké shimmerové bledučko ružové farby moc nepasujú, preto som ho nechcela ani "testovať" na ruku, že ak by som ho posunula ďalej, či už do GA, sestre, kamarátke...aby nebol použitý:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já bych si z toho nevybrala nic, osobně nemám vůbec důvěry v ty ladyboxy a senzaboxy, přijde mi to jako škoda peněz, raději si připlatím a koupím si jednu pořádnou věc. :-)

    www.thebrunettejuice.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som rada, že prostredníctvom krabičiek spoznávam nové značky. Väčšinu vecí z krabičiek totiž nepoznám s nekúpila by som si ich. Avšak keď výrobky postupne testujem, tak sa mi mnohé zapáčia a opätovne sa k nim vraciam.Ale samozrejme sú aj také, ktoré otestujem, som rada, že som spoznala a nevyhodila za ne plnú sumu;) Ale kvitujem aj tvoj názor, ale zas kupujem si len LB a aj to nie každý mesiac, takže je to pre mňa také spestrenie.

      Odstrániť
  10. tak mě by určitě neurazil ten sprcháč:D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...