GOSH Volume Lip Shine

Ak na môj blog chodíte pravidelnejšie viete, že čím ďalej tým viac som zástankyňou skôr rúžov, fixiek a vlastne všetkého výraznejšieho a dlhotrvácejšieho na perách. Niekedy však ani taký jemný lesk nie je zlý. Najmä do práce, školy a podobne.

Volume lip shine od dánskej značky Gosh nám ponúka zväčšenie pier, ich ochranu s SPF 10, dlhotrvajúci lesk a samozrejme výživu. 


Ako však dané sľuby zapôsobili na mňa? Jednoznačne súhlasím s tou výdržou. Aspoň u mňa je výdrž lesku 2 hodiny na perách veľmi slušná. A aby ste nemysleli, že som 2 hodiny držala pery nepohnuto, musím spomenúť, že počas tých 2 hodín som vypila 2 poháre vody(voda lesku absolútne neublížila a kvôli testovaniu som aspoň dodržala pitný režim:)), jednu kávu (tu sa už intenzita lesku mierne strácala, najmä preto, že bola horúca) a zjedla som jednu mrkvu. Záver: po dvoch hodinách, dvoch pohároch vody, jednej káve a mrkve máte pery ešte hydratované, avšak lesk je už minimálny. 

Čo sa týka hydratácie, som spokojná, pery sú jemné, aj keď sa lesk vytratí a nepotrebujem pod lesk používať žiadne balzamy. Zväčšenie pier? Resp. môžeme povedať áno. Opticky Vám podľa mňa pery zväčší každý lesk. Pery jemne obalí, a tým vyzerajú plnšie.

Ako bonus Vám prináša tento lesk veľmi peknú sladkú vôňu a decentné balenie. Pre milovníčky jemných odtieňov a leskov určite áno. Moja sestra bola celkom hotová z toho odtieňu, kedysi som jej totiž podobný doniesla z Paríža a vraj práve odtieň mal veľký úspech, aj mnoho pochvál u kamarátiek.

Osobne mi asi najviac pripomína Long Last lesk od Clinique. Svojou konzistenciou a výdržou, ak ste ho niektorá mali, tak budete vedieť. Nemám rada také tie "vodové" lesky, ktoré hneď zmiznú z úst a tento určite medzi ne nepatrí.





Dostupný v 8 odtieňoch


Cena: 9 eur
Objem: 4ml
Odtieň: 03 Tea Rose
Nájdete ho v 8 odtieňoch vo Fann parfumériách. Navyše počas celého apríla môžete využiť akciu 1+1/2 na obľúbené lesky a fixky na pery. Pri nákupe lesku GOSH Volume Lip Shine získate dlhotrvácnu fixku na pery GOSH Lip Marker za polovicu. A s Fann kartičkou máte ešte 10% zľavu.

Poznáte, skúšali ste?




22 komentárov:

  1. Zaujala ma tvoja recenzia na GOSH fixku, ktorú si pred nedávnom písala a preto som akciu vo Fann využila. Som veľmi rada lebo fixka aj lesk sú super. Nemám čo dodať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, toto bolo ako pohladenie po duši. Ďakujem. Ono častokrát je pohľad na kozmetiku veľmi subjektívny, preto som vždy snažím produkt opísať,čo najdetailnejšie. A to, že si spokojná ma len teší,keďže aj som a veľmi. A práve mám fixku aj na perách:)

      Odstrániť
  2. vyzerá to pekne, ale pomer cena a objem je... uff... rozhodne každý lesk mierne zväčší pery, takže je fuk, čo si na ne dám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No presne to som si povedala aj ja najskôr, ale potom som si uvedomila, že žiaden lesk som nikdy celý spotrebovala....proste fakt nikdy....takže mne je to vlastne jedno..ak má však niekto lesk až kým ho nespotrebuje, tak to jedno nie je..preto som tam objem uviedla

      Odstrániť
  3. Od značky GOSH jsem vždycky chtěla něco vyzkoušet a už se k tomu schyluje, tenhle lesk vypadá přímo kouzelně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No,kým som Gosh nepoužívala, počula som naň samé chvály, niekedy sa mi zdali až prehnané, ale ako som sa postupne zoznamovala s Gosh osobne, tak som bola veľmi príjemne prekvapená, že je to pravda.

      Odstrániť
  4. A ktory to mas odtien,03 tea rose ci iny?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Joj hanba mi, že som na odtieň zabudla,už som to dopísala... presne tak, 03:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. neznám ale moc se mi líbí :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No v ČR je GOSH celkom ťažko dostupný:/

      Odstrániť
  7. Akurát som ho dnes mala v škole a teraz mám na perách zas fixku :)) Inak tiež som spokojná s výdržou, na lesk je fakt slušná.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Páčia sa mi tvoje recenzie...o fixke som vravela aj kamarátkam, ktoré už myslím že tiež sledujú tvoj blog - včera na meniny som od nich jednu dostala, s GOSH produktmi som spokojná, i keď mám myslím len 3 tiene a spomínanú fixku...tento lesk vyzerá naozaj super - tak uvidím či sa mi náhodou zbierka nerozrastie :) ...btw na mojom blogu mám spustenú prvú GA tak budem rada ak sa zapojíš :) Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa páčia, do GA som už zapojená;)

      Odstrániť
  9. nádherná sýta farba ♥♥ brala by som

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No tak vidím, že odtieň má úspech:))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ela, aj tebe vonal tento lesk po pomarancoch, ci to len mne, lebo som mala na testovanie pomarancovy odtien? :D Snazim sa vypatrat, ci je ta vona univerzalna, alebo sa meni podla odtienu lesku :)

    Tina z Make up Addict

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi nevonia po pomarančoch. Skôr mi pripomína asi ruže, tak strašne moc jemno:)

      Odstrániť
  12. Lesky maju velmi pekne odtiene :) le tá cena je vau :P možno raz si ho budem môcť dovoliť. :) tesim sa na vas na mojom blogu http://majiii-em.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem sa tešiť, keď budú na tvoj blog pribúdať príspevky.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...