Dlhotrvajúca a intenzívna farba pier vďaka Gosh Lip Maker

Ahojte!

S fixkami na pery ste sa už určite stretli. Ak nie osobne, tak minimálne z počutia, z čítania či reklám. Vo všeobecnosti prednosťou fixiek býva fakt, že na perách vydržia dlhšiu dobu, avšak negatívom, že pery vysušujú. Môžem Vám však potvrdiť, že to nemusí byť vždy tak. Dostala sa mi do rúk fixka Gosh Long Lasting Lip Maker, ktorá na perách naozaj drží niekoľko hodín a zároveň pery krásne hydratuje.

Fixu nájdete v čiernom Gosháckom obale o objeme 2,5g. Má celkom široký hrot, takže pery nalíčite veľmi rýchlo a presne. Keď si k nej "pričuchnete" zacítite jemnú sladučkú vôňu ako cukrík, z nalíčených pier ju však už neucítite.

Ja osobne nanášam na pery dve vrstvy, aby boli pery nalíčené výrazne, ale hlavne rovnomerne. Viac už neodporúčam, nie kvôli efektu, ale pocitu - pri viacerých vrstách som už nemala pocit, že pery sú tak krásne akoby vláčne. Farba na perách schne veľmi rýchlo. Keď farba zaschne, tak nenecháva otlačky, jedine ak pery navlhčíte, či prejdete po nich leskom. Tento fakt ocenil aj môj priateľ, keď som ho pri pobozkaní na líčko neoznačkovala. Krásna intenzívna farba ostáva i po chutnom obede, šálke kávy, proste skutočne celý deň. Intenzita sa môže líšiť podľa toho koľko budete v daný deň piť či jesť, či oblizovať pery. Môžete zabudnúť na pocit suchých pier, pretože pery nielen vyzerajú ako narúžované, ale aj budete cítiť akoby ste ich mali narúžované a teda aj hydratované. Tomuto výrobku nemám naozaj čo vytknúť, až som sama prekvapená, lebo viem byť kritická.

Jediné, čo časom do recenzie dopíšem je, koľko vydrží fixka, kým neuschne. Zatiaľ ju testujem cca. 2 týždne, denne, pretože mám červenú rada.

K tej výdrži ešte také malé upozornenie. Fixku je nutné aplikovať vždy na suché pery. Takže žiaden balzam pred nanesením fixky, či opätovné nanášanie fixky na pery na ktorých je už lesk. Hrot fixy by sa mohol leskom, či balzamom obaliť a fixa by prestala písať, a to predsa nechceme:)






Dostupné odtiene




Cena: 9 eur
Objem: 2,5g
Nájdete ju v 4 odtieňoch vo Fann parfumériách. Navyše počas celého apríla môžete využiť akciu 1+1/2 na obľúbené lesky a fixky na pery. Pri nákupe lesku GOSH Volume Lip Shine získaš dlhotrvácnu fixku na pery GOSH Lip Marker za polovicu. A s Fann kartičkou máte ešte 10% zľavu.

Perlička na záver:) Keď som fixu skúšala po prvýkrát bol už večer, okolo siedmej, bola som odlíčená a nalíčila som len pery. Po niekoľkých hodinách som išla spať, ani ma nenapadlo si odličovať iba pery alebo dívať sa vôbec do zrkadla, myslela som, že farba z fixky je už dávno preč. Aké bolo však moje prekvapenie, keď som sa na druhý deň ráno zobudila s jemne červenkastými perami:)))Vankúše našťastie zafarbené neboli:) A toto bol pre mňa skutočný dôkaz, že fixa proste drží! Navyše mám pocit, že špeciálne tento môj odtieň opticky vybieľuje zuby.

Máte skúsenosti s fixkami na pery? Ak áno s akými značkami a boli ste (ne)spokojné?

17 komentárov:

  1. to je krásna farba! máš veľmi pekné zuby :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi ich ten odtieň fixy podľa mňa vybieľuje:)) Lebo však v skutočnosti sú neni také biele:D

      Odstrániť
  2. Súhlasím so všetkým, ešte aj odtieň máme rovnaký! Tiež ju nosím veľmi často, odkedy ju mám :) Dúfam, že tak skoro nevyschne, lebo keď áno tak utekám pre ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada, že zdieľaš rovnaký názor:) ja by som bola zvedavá ešte na ten hnedý odtieň , ale to by už bolo zrejme príliš...mohli by ešte nejakú béžovú vymyslieť

      Odstrániť
  3. Vypadá krásně, ale asi trohu vysušuje ne?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nie fakt ako píšem....proste som sama prekvapená...práveže sú pekne hydratované...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Velmi sa ti hodi. Ja sa v tomto odtieni neviem predstavit

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ako zas ja seba v tom ruzovom:D kazda sme zvyknuta na nieco ine...hoci pred rokom a pol som ani ja nenosila taku vyraznu cervenu:-P

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. :-) dakujem,len sa mi nezda, ze su aj nazivo take,hoci som farby na fotke nijak neupravovala:-P

      Odstrániť
  7. Vyzerá krásne :) Asi tú akciu vo Fann využijem.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som vyuzila marcovu akciu na gosh set na obocie plus sampon za polovicu..darmo raz ked sa to oplati:-Dradost nakupovat

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mám fixku na pery od NYC ale nejak som jej neprišla na chuť práve kvôli tomu vysušovaniu. ak vravíš že tieto od gosh nevysušujú tak možno vyskúšam..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď aj ja mám veľmi suché pery, preto som sa fixky trošku bála...ale nebolo treba

      Odstrániť
  10. Tak táto recenzia ti vyšla, normálne mám chuť si ju ísť kúpiť jednu....btw tá červená je úžasná :) Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
  11. strašne pekná je ale rúž podľa mňa urobí lepšiu službičku, aj pohydratuje trošku a vyzerá prirodzenejšie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Velmi ti svedci ta cervena a som rada, ze som videla recenziu akurat na tento odtien, lebo cervenu zboznujem a s touto fixou som tak spokojna, ze si urcite kupim aj ine odtiene :) Ja so testovala cyklamenovo-malinovy odtien a tiez je super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...