Ako skladujem nášničky - malá DIY

Dobré ránko!

Kedysi dávno som na fb zdieľala fotku tohto stojančeku na náušnice. Priznám sa veľmi sa mi páčil, bol za ok cenu, jediné čo ma odrádzalo, že akosi som v byte nenachádzala miesto, kde by nezavadzal. Naušničky, ktoré sa však nachádzali krabici s bižu som však takmer nenosila. Keď sa človek ráno ponáhľa, nenapadne ho prehrabovať sa v krabici, a tak som chcela niečo vymyslieť, aby som náušky začala viac využívať, keď ich už toľko mám. Proste, aby som ich mala stále poruke a zároveň neboli rozhádzané.


A tak som sa inšpirovala zrejme trhovými predajcami a vytvorila som si vlastnú nástenku s náuškami. Aby však moja nástenka s nášnicami nepôsobila fádne, ako podklad som použila farebný papier. Zatiaľ so to vyskúšala  s jediným, ktorý som mala po ruke, Postupne si však zrejme dokúpim nejaký farebnejší a svetlejší. Potom už len napichať obyčajné kovové špendlíky a môžete vešať naušničky, náramky, retiazky, všetko, čo špendlíky a nástenka udržia. Takto mám nástenku s bižu hneď po ruke a čo je najlepšie vôbec mi nezavadzia žiaden stojan, ktorý by som pri každej príležitosti zvalila a všetko domotala ako sa poznám. Myslím že je to veľmi jednoduché, avšak efektné riešenie.



A ešte ostatok náušničiek, ktoré zostali nezavesené. Budem musieť vymyslieť, čo ešte urobím s pichačkami do uší, ktoré nemajú uško na ktoré by sa dali zavesiť:)


Ako skladujete svoju  bižutériu/šperky Vy? A ešte jedna otázka, nemáte nejaký dobrý, zaručený tip na vyčistenie ztmavnutého striebra? Budem vďačná za každú radu.

Krásny deň, kočky!

P.S: Komu by sa páčil ten stojan z prvej fotky, nájdete ho na ebay, aukre alebo TU.

16 komentárov:

  1. ja mám všetko pohádzané v šperkovnici, a trošku ma to štve, že na to nemám takýto systém :) a na striebro používam taký prípravok ktorý predávajú v striebre..je to taký čierny balíček
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám náušnice taky jen tak v krabičce, ale ten první držák je prostě dokonalý!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stojánek jehož fotku si sdílela tak ten by mi naprosto vyhovoval! Já skladuji svoje zlatíčka v šuplíčkách.. ale musím se přiznat že je přehrabuji často :D :) Moc hezký stojan sis vyrobila :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkné!

    U mě na blogu právě probíhá giveaway, potěší mě, když se zúčastníš :) http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Hezký den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No mne sa totiž nezmestili všetky do šperkovničky, tak preto takéto riešenie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja náušnice nosiť nemôžem.. :/ škoda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani zo zlata? ja by som si už teraz ťažko odvykala, som rada, že si každý deň môžem náušky prispôsobiť oblečeniu a dať si nejaké nové

      Odstrániť
  7. Ten první stojánek mám taky v plánu si pořídit!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak ho máš kam položiť tak určite, je naozaj veľmi pekný a zmestí sa na neho veľmi veľa!

      Odstrániť
  8. Čo sa týka toho striebra, kúp si obyčajnú bielu pastu a starou zubnou kefkou ho krásne vyčistíš :) Ale dávaj si pozor, lebo to musí byť pasta, nie gél a musí byť biela, vtedy je účinok najlepší. Inak tomuto tipu môžeš v duchu ďakovať mojej mamke, ktorá to využíva na rodinné striebro :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super! Takto som kedysi dávno už striebro čistila a úplne, ale úplne som na to zabudla!ďakujem moc za pripomenutie!

      Odstrániť
  9. Vážení máte kreatívne myseľ nastaviť tak, ako si navrhnúť na stenu sa šperky je myseľ vyfúknutie a ja naozaj ešte apprecieted s umeleckým talentom súboru. takecare

    moddeals discount code

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super napad ja ani zdaleka nemam tolko sperkov takze zatial ziadna nasenka nehrozi

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jé tak to je skvělý nápad! Líbí se mi ten hezký barevný papír po tím!:) A máš hezké naušničky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Skvělý nápad - já už dlouho přemýšlím, že si musím udělat pořádek ve šperkovnici a tady najdu takový hezounký, jednoduchý a levný nápad....:)Super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No naozaj sa mi to osvedčilo. Teraz mám naušky stále na očiach a tak ich stále striedam. Navyše investícia do takéhoto stoja je nulová, keďže nástenka sa nájde asi v každom byte, či dome.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...