Akcia 1+1 zdarma Maybelline

Dnešný mini článoček je venovaný pre moje české čitateľky. Hneď ráno som som na fb videla info o nákupoch s Ona Dnes. Musím povedať, že akcia na Maybelline 1+1 zdarma ma nenechala chladnou, a tak počas "tour de mesto" som zamierila aj do novinového stánku, pre Mladú frontu DNES za 19kč, ktorého prílohou je Ona Dnes, v ktorej sa nachádzali kupóniky.

Všetky kupóny som odfotila. Najviac ma snáď zaujali zľavy do Orsay, Manufaktury a Zootu, odhliadnuc od hlavného lákadla, Maybelline.

Čo sa týka akcie s Maybelline, prebieha v Rossmanovi. Keďže akcia ešte len dnes začínala, našla som pomerne plný stojan. Vypredané boli hlavne whispery, čo mi bolo skutočne ľúto,lebo  cena bola len 99kč plus druhý lacnejší alebo rovnako drahý výrobok od Maybelline by ste mali k tomu zdarma. Zobrala som preto dve riasenky - novinku Rocket Volum a The Falsies. Obe dokopy stáli 149Kč! Čo je úplná bomba. 

Každý kupónik má inú dobu trvania. Najčastejšie sa však vyskytuje dátum do 21.4.

V Rossmanovi doporúčam porozhliadnuť sa aj po značke Dermacol na ktorú je celoplošne zľava 30%. Takže čierna fixa na očné linky ma vyšla len na 69kč.

No musela som sa s Vami podeliť o tento skvelý nákup. Vidím to tak, že pôjdem kúpiť ešte jednu Mladú frontu DNES a do 21.4. budem chodiť čekovať do Rossmanna, či nedoplnia stojany s whispermi,lebo vyzerali fakt skvelo a za 99kč mať rovno dva, by bola úplná rozprávka. Ak nemáte ešte svoje kupóniky neváhajte ich ísť kúpiť, v ponuke sú len dnes, využiť ich budete môcť minimálne do konca týždňa.






8 komentárov:

  1. Škoda je že na Slovensku nemáme Rossman, akciu na Maybelline by som určite využila. Ale tak zas v DM majú teraz aspoň zľavu -25% na všetku dekoratívnu kozmetiku, čo je tiež dobré využiť. Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rossmann má fakt skvelé akcie. A je aj v Poľsku, takže by konečne mohli prísť aj na Slovensko!:) Jediné čo je nevýhoda, že v Rossmannovi najčastejšie natrafí na produkty, ktoré sú už odskúšané a sú v nich odtlačky prstov a podobne....

      Odstrániť
  2. hej hej ja by som tiež uvítala Rossman u nás... ja to mám vlastne do ČR veľmi blízko, ale aj tak väčšinu času trávim v Bratislave a tam chodím jedine do DM alebo do Tesca. A ako si hovorila o tých odskúšaných produktov, ja zase som bola nahnevaná na Tesco na Kamennom nám. v BA, lebo chýbali testery alebo rúže boli kompletne poolamované. V tej dekoratívke majú rozhodne dobrý bordel :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď nakoniec som bola spokojná, že beriem teda riasenky, ktoré sú vo fólii, takže sa nebudem doma rozčuľovať, že boli zas "načaté":)

      Odstrániť
  3. Tie ceske ceny vzdy vyzeraju tak lakavo ale ked si to preratam na eura uz to take ruzove nie je :) inak tie whispery sa aj mne pacia! Len mam toho vela tak chcem pomalicky minat aj ked neviem ci sa mi to podari

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak áno, ale toto špeciálne bol fakt dobrý kup. Dve riasenky za 6eur alebo dva whispery za 4eurá, tomu sa fakt nedalo odolať:D....jednu dám určite sestre,lebo tá ružová je jej obľúbená a s rocket uvidíme čo bude:)

      Odstrániť
  4. Urcite sa to oplatilo to je jasna vec :) a riasneky budu super podka mna, ja by som sa rada vratila k tym co som mavala ako prve volume sa ttsuim volaju taky tmavomodry obal maju no najskor musim dominat :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...