Ples č. 2

Ahojte kočky!

Minulý piatok som bola na školskom plese. Lístky stáli 200kč, tak tomu som prispôsobila aj svoju vynaloženú námahu na ples:)

Na vlasy som dávala natáčky až niekedy o tretej poobede, pretože som na fakt, že sa mám chystať na ples, akosi pozabudla. Z líčenia mi najviac nervov "zožrali" umelé mihalnice, ktoré som si kúpila zrejme až príliš dlhé a zle sa nalepovali (Apopos pri nákupe mihalníc bolo na krabičke písané 100% human hair, čo sa mi hneď nezdalo. Samozrejme žiadne "human hair" to neboli, ale poctivá umelina, navyše v krabičke nebolo ani lepidlo! Ešteže som si nie tak dávno kúpila jedno samostatné na riasy, inak by som bola stratená.) A ešte jedna zaujímavá info pre Vás. Na plese prežila svoju zaťažkávajúcu skúšku i báza pod očné tiene od Urban Decay a bola som na ňu pyšná, keď kamarátka o druhej v noci poznamenala: "Eli, prečo to tebe to všetko ešte drží akoby si sa teraz namaľovala? Mne to všetko už opadalo." Človeka to poteší, keď už za podkladovú bázu otrieska toľko peňazí:)))
Na perách je mimochodom lak od Rimmelu, o ktorom ste si mohli prečítať TU:)

Pekný deň dievčatá!





P.S.1:Šaty pripomínajú možno niekomu skôr letné ako plesové, ale ja mám takéto svieže farby veľmi rada, takže aj preto som si ich kúpila. 
P.S.2: Fotky sú fotené len skutočne narýchlo, tesne pred odchodom a samozrejme len za biedneho umelého osvetlenia, tak sa ospravedlňujem. Inak som nestíhala.





15 komentárov:

  1. stále lepšie také šaty na školskom plese, ako ultramini koktejlky na plese v Dome umenia! grrr... btw, krásne nalíčená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No mám pocit, že s tými ultramini šatičkami sa občas celá tá plesová aura vytráca:/ Ale samozrejme záleží od toho čo je to za ples. Mne sa už nepáči len to, keď sú v eshopoch také šaty vôbec označované za plesové:D Ja som bola nakoniec úplne rada, že som zvolila tieto šaty, pretože dlhé by som tam bola zrejme úplne zničila. Parket bol malý a tancujúcich ľudí veľa. Odniesla to moja noha, ktorá má doteraz obrovskú modrinu od jednej príliš náruživo tancujúcej pani.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to je jasné :) ale Dom umenia je predsa len na vyššej úrovni a hoci šlo o školský ples, tak s výraznou podporou (a účasťou) farma-firiem, takže no comment. úplne sa to tými "plesovými šatami" zmenilo na diskotéku... sám môj priateľ chcel, aby som mala plesové šaty a nielen koktejlky (hoc po kolená) no a keď si to už myslí chlap, tak to niečo znamená :D

      Odstrániť
    2. Veď jasné Ninuš, ja to úplne chápem..a som teda prekvapená, že máš takého uvedomelého priateľa v oblasti módy:)To u chlapa veru nie je obvyklé, aby sa zapájal do výberu šiat:)

      Odstrániť
  3. Ďakujem dievčatá za pochvalu, to len vďaka tým kozmetickým vecičkám, ktoré mám doma na kilá:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeej si ako taka rozkvitnuta kvetinka! :)) a vlasy nahodou na fakt ze si si dala natacky tak neskoro vyzejau super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéj Nelik, ďakujem:)...no len potom vlásky nedržali ako zvyčajne a čoskoro boli viac rovné ako natočené, ale to aj kvôli novému "zdravému laku na vlasy", ktorý nemá takú fixáciu:)))

      Odstrániť
  5. šaty sú krásne a ty tiež. veľmi ti to pristane, Eli :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásná po tváři i po těle ;-)!
    Urban Decay musím prozkoumat, niečo také by sa mi velmi zišlo ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vivi určite preskúmaj! Ja si už brúsim zúbky aj na ich paletku Naked, len samej mi je trošku ľúto dať za ňu také peniaze, možno počkám na nejaký sviatok si ju vypýtam od priateľa:))

      Odstrániť
  7. A ja som sa chcela opýtať na mihálnice, ele tak dočítala som sa. Myslím, že tie mihálnice vyzeraju pekne a z fotiek na mňa pôsobia veľmi prirodzene. A tebe to samozrejme sekne! =D A Urban Decay je vždy jednotka! =D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...