Oživte svoj pohľad s NYC metalickou linkou

Ahojte kočky!

Neviem, či používate farebné tekuté linky. Ja ani veľmi nie, ale moja sestra hovorí, že užasne rozžiaria pohľad a keďže ja som v rodine ten najväčší kozmetický maniak, tak vždy dostanem úlohu jej linku zohnať. Pre mňa je to samozrejme vždy skôr potešenie ako starosť. 

Doteraz som nikdy na žiadnu špeci super linku nenatrafila, ale táto vyzerá naozaj super, tak som sa rozhodla, že ju predstavím aj Vám. 

Linku NYC kúpite v určite v DM alebo Rossmanovi za 69kč/2,7e. Objem je 4,7ml, čo je naozaj dosť! V ponuke sú rôzne metalické odtiene.

Hneď pri skúšaní ruku som bola prekvapená intenzitou farby.  Po nalíčení vydrží na oku kľudne aj celý deň, pokiaľ nezačnete slziť. Nie je totiž vodeodolná a už aj pri miernom slzení očí ide ľahko dole. Štetček je uzučký a výborne sa s ním pracuje. Nemala som potrebu linku nanášať Zoeváckym štetcom na linky ako sa mi to inokedy stáva. Linka je však redšej konzistencie a treba ju po nanesení na oko nechať trošku zaschnúť, aby sa už nepohla z miesta. Rovnako aj keď chcete naniesť viac ako jednu vrstvu, treba naniesť prvú, počkať a až potom nanášať druhú. Za mňa táto linka určite áno. Táto ako som už spomínala je sestrina, ale ja sa zrejme poobzerám po nejakom zlatom odtieni. Aj keď to na fotkách možno tak pekne nevyzerá, v skutočnosti je to naozaj zaujímavé, keď sa dá linka ešte nad klasickú čiernu. No a najlepšie by vyzerala na nejakom tmavom líčení, ale to snáď nabudúce.







A po 8 hodinách. Špirálka už opadaná-má svoj vek a treba ju vymeniť, ale linka o prežila.



Za mňa naozaj zatiaľ najlepšia metalická linka akú som sestre zohnala. Ale upozorňujem, že vždy som vyberala len z tých lacných  cenových kategórií-klasických drogerkových.


10 komentárov:

  1. nyc sa nezdá... najprv ich bombový púder, ktorý som si kúpila vďaka samým pozitívnym recenziám blogeriek, teraz linky... už dlho hľadám také, ktoré by boli sýte, farebné, metalické a farba by nevynechávala. toto spĺňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ja som v poslednej dobe prekvapená z viacerých drogerkových vecí. Bola som zvyknutá kupovať skôr v parfumerkach a lekárňach, aj keď nie tie najdrahšie značky, ale skôr taký ten stred. Ale teraz fakt zisťujem, že veľa dobrých vecí nájdem aj drogérii.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som tiez hladala dobru farebnu tekutu linku a zas moje ocakavia splnila linka miss sporty,aj ked tuto znacku nepouzivam uz v drogerii ma prekapila svojou sytostou odtienu..vydrz ma tiez dobru , nie je vsak vodeodolna..ja mam zlatu,ale bola tam tusim i v striebornom a modrom ,cenovo bola do 3ecok urcite :) a stetcek taky ako tu..tenky,super sa s nim pracuje

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvělé, na tekuté linky jsem levá, ještě tak tužkou to zmáknu, ale štětečkem ne :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od nay som este nic nemala a ked mam pravdu povedat zatial ma ani nic nelaka ale linka ti pristanee :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dobre vyzerá, ja od NYC nemám ešte nič zatiaľ :) Z metalických liniek u mňa vedú tie Extreme od GOSH, síce sú také menej tekuté a ťažšie sa nanášajú ale vydržia proste všetko :D Aj keby som ich týždeň mala na očiach :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dobre vedieť o takejto nezničiteľnej linke:D ..ja som fakt vždy skúšala len tie sestrine lacné verzie ako Essence a podobne...a z nich ma jedine tieto nejako očarili:) a vlastne na jednom blogu som ešte videla Flormar v akcii a tie sa mi tiež pozdávali,ale to netuším koľko stoja, ani kde ich zohnať..

      Odstrániť
  7. vyzerajú super! ja mám tiež metalické od essence ale z inej limitky a sú naozaj výborné takže ani o týchto nepochybujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak teraz som trošku sklamaná, pred troma dnami som pozerala na tieto metalicke linky od NYC a už som ich aj chcela kupiť, ale bála som sa že nebudu dobré, tak som zobrala striebornú od miss sporty, ta je ešte menšia ako táto, škoda..lebo táto ma zaujala, určite sa popozerám po nej ešte :o)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...