Opätovne na nákupoch:)

Ahojte kočandy!

Dôvod prečo včera nebol článok, hoc som mala pomerne voľný deň, bolo moje nakupovanie. Pôvodne som šla iba do Vaňkovky urobiť malú exchange vecí z Ladyboxu, avšak skutočnosť, že nemám poriadne jarné topánky na nízkej podrážke, ma donútila aj nakupovať. Donútila, pretože chodenie po obchodoch nemám veľmi rada. Najmä takto v zime, keď si chcete niečo v obchode vyskúšať treba dať dole rukavice, bundu, šál a pod. Vrrŕ...preto nakupujem najradšej na internete. To by som pokojne nakupovala aj každý deň:D

No včera to v kamenných obchodoch dopadlo relatívne celkom fajn, z každého obchodu do ktorého som vstúpila, som odchádzala s nákupom:)

Takže tu sú moje novinky z posledných dní:

Na tejto fotke nájdete februárový LB, ktorý som si dodatočne pred pár dňami objednala a dnes ráno mi bol doručený. Pôvodne som si myslela, že toľko boxíkov mi netreba, tento bol však naozaj naplnený skvelými produktami a takto oneskorene bol ešte aj cenovo výhodnejší, takže predsa len som do neho investovala.


Parfémik TONI GARD WOMAN. Kvetinovo-orientálna vôňa. Jedinečná, krásna. Skutočne ma oslovila a keďže nie je taká známa, možno časom príde aj recenzia.


Ďalej novinka riasenka od Gabrielly Salvete(výhra, zatiaľ v obchodoch nie je), prekvapujúco dobrý výrobok od Essence - Lip tint a krémik na ruky od Kamill. Ten som si kúpila skôr ako spomienku, pretože ho používala moja starká, keď som bola ešte decko. Určite tieto výrobky nájdete na blogu zrecenzované. No a odlakovacia korekčná tyčinka od Essence. Podobnú som už mala snáď niekedy pred desiatimi rokmi. Na túto ma opätovne nalákal článoček u Suzi, tak uvidíme ako obstojí, zatiaľ môžem iba povedať, že krásne vonia:)


A ešte zopár vecí na oblečenie.


Rifličky z Orsay, nová kolekcia, ale boli za 670kč, takže som nevidela dôvod po nich nechmatnúť:) Navyše ma veľmi zaujal zips nie vpredu, ale na zadku. Kedysi som už takéto gate mala a nosili sa mi dobre, takže snáď poslúžia rovnako.


Svetríky z Camaieu. Blbá Ela po pol roku chodenia do Camaieu zistila, že obchod má dve poschodia, takže včera sa konal veľký objav:) A samozrejme až na druhom poschodí v kúte boli ešte veci zo zimných výpredajov, a tak som prišla k dvom teplým a pekným svetríkom. Jeden 299kč, druhý 350kč.

Malú kabelku cez plece som zháňala celý minulý týždeň a bola som fakt sklamaná nič vyhovujúce som nenašla, preto som to včera vzdala a zobrala túto "čínaninu" z trhu pred Tescom. Hoci nie je podľa predstáv, ale stála 250kč, takže ľutovať nákupu nebudem.

No a pre mňa včerajší úplný bonus. Takéto topánky som si vysnívala, len som myslela, že ich nikdy nenájdem v reálnom obchode. Keď som videla nejaké podobné boli z nekvalitnej umeliny alebo boli kožené, ale cena sa pohybovala od 100 eur vyššie. Poprípade boli iba v mužskom oddelení:D Avšak CCC nesklamal. Opätovne mnoho krásnych botičiek, až som si nevedela vybrať. Cena bola viac než priaznivá, takže spokojnosť.Cena 1199kč



No myslím, že ja som zas na mesiac/dva zahojená a spokojná, aspoň čo sa kamenných obchodov týka:) Ako ste na tom Vy? Nakupujete naraz a viac alebo každý týždeň čosi?

20 komentárov:

  1. Akurát včera v Tescu som držala ten krémik na ruky v rukách, bol k nemu totižto pribalený malý kelímok s krémom a ja som na maličké veci "ujetá" :D Ale nakoniec som ho tam nechala. Ale inak super nákup, páčia sa mi hlavne svetríky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No presne bol k tomu maličký krémik ešte. A stálo to dokopy 39kč, takže som nerozmýšľala. A navyše krémik je veľmi fajn:) Hydratuje a rýchlo sa vstrebáva.

      Odstrániť
    2. Ach jaj, tak teraz ľutujem, že som ho nevzala, no nevadí :)

      Odstrániť
  2. Super nákup a ty kalhoty se mi hrozně moc líbí :) nebo aspoň to co z nich vidím.. jsou to slimky prosím? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Nechcela som ich nejako fotiť, nemyslela som, že nejako zaujmú:) Ale inak je to klasika jednofarebné slimky s vyšším pasom, takže pekne zakryjú boky, aspoň u mňa.

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. joj som rada, že sa páčia...myslela som, že nebudú keďže sú také chlapské:)

      Odstrániť
  4. Topánky sú veľmi pekné ja tiež také zháňam len mám problém s veľkosťou .. 35 nikde poriadne nemajú, tak si asi začnem objednávať cez ebay :-/ ale inak pekné vecičky, teším sa recenzie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. júj 35, to sa len tak ľahko nevidí!no asi jedine z netu...alebo potom v deichmanne, keď majú tie zľavy že bestsellers, tak tam sú buď 35 alebo 40-41:)

      Odstrániť
    2. blbosť, nie v Deichmanne, ale v Humanicu...

      Odstrániť
    3. majú aj v Deichmanne aj v Humanicu, ale väčšinou, keď prídem už sú fuč.. :D šťastie

      Odstrániť
  5. Ja zvyknem naraz a viac a medzitým ešte priebežne míňam svoje skromné úspory ;D Je to so mnou ťažké ale väčšinou sa neviem ovládnuť a niečo malé si kúpim. A potom sa to nakopí :D Strašne moc sa mi páčia tie topánky - mám podobné, akurát že už som ich stihla pooškierať a vôbec to nevyzerá pekne :/ Ale sú nekvalitné z Gate za 10 euro, takže snáď sa rozhliadnem ešte po nejakých lepších. :) Tiež sa mi moc páčia svetríky! A taška. :) Tú odlakovaciu tyčinku od essence som mala tiež strašne dávno a potom som to prestala používať :D A vyschlo to, čo je škoda. Ale tiež mi to voňalo O.O

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekné topánočky :) zaujali ma na prvý pohľad
    ja nakupujem asi takým štýlom, že idem do mesta na potraviny, zájdem tu a tam, uvidím niečo lacné a kúpim :D nárazovo nerada nakupujem, lebo vtedy viem, že idem za konkrétnou vecou, ktorú samozrejme nikde nemajú

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Topánky naozaj krásne! Asi aj ja skočím do toho obchodíku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tvl, ty si toho teda riadne veľa nakúpila ! :D Najviac sa mi páči asi to oblečenie, pretože kozmetiku si moc nekupujem :) Jedine nejaké linky a špirály :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Fajne si nakupila :) tesim sa na recenzie z lb boxu sice som uz niekolko videla ale tvoje si rada precitam!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Parádní kabelka!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Používam rovnaký krém na ruky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Když vidím ten krém na ruce, taky bych už potřebovala nový :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...