Moje milé zlaté kočky!

Trošku Vás zanedbávam a budem zanedbávať v týchto dňoch. Som totiž na okružnej jazde po všetkých možných aj nemožných príbuzných, tak ako to cez sviatky býva. Na recenzie a články chuť je, len nie je čas. Ale od pondelka sa budem zas ozývať, mám pripravených pár vecí, ktoré Vám rada predstavím a podobne, tak som sa chcela len dnes pripomenúť;)

Navyše zajtra končí giveaway, tak kto sa chceli zapojiť ešte máte čas. Budúci týždeň bude vyhlásená víťazka.

Ja Vám prajem nielen krásny dník, ale aj celé sviatky. Dúfam, že si ich užívate podľa svojich predstáv, v pohode a s úsmevom na tvári!






2 komentáre:

  1. To nevadí že nás 'zanedbáváš' odpočiň si a potom to pořádně rozjeť!!)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...