Lady box - marec (březen)

Ahojte babušky!

Po dlhej dobe uvidíte na blogu opätovne krabičku krásy. Opäť je to raz Ladybox. Podľa recenzií, skúseností a neviem čoho všetkého som si ho vybrala a zatiaľ je to jediná krabička ktorej som už niekoľko vydaní verná. Tento príspevok bude skôr prehľad výrobkov a recenzovať ich budem zase raz postupne, podľa toho ako ich budem míňať.









Po kliknutí na foto sa Vám fotka zväčší.
Mimochodom, namiesto v liste uvedenom zoštíhľujúcom sére je v balíčku spevňujúce sérum na poprsie. Od rovnakej značky a o rovnakom objeme. Je to písané aj na osobitnom papieriku, ten som však zabudla odfotiť.

Plné balenie je tentokrát laku(15ml) a balzamu(10ml).
Cestovné balenie je zo spevňujúceho séra(50/250ml) a telového mlieka(30/125g)
Vzorka je z čistiaceho tonika Weleda(10/100ml), čoko-kokosiek(30/100g),Salcury(15/100ml)

Personalizovaný je lak a Salcura spray - buď na akné alebo na suchú pokožku.


A teda odo mňa aspoň krátke zhodnotenie: Myslím, že LB poprvýkrát skutočne splnil myšlienku všetkých tých balíčkov, a to "Try before you buy". LB totižto tentokrát obsahuje množstvo produktov, ktoré majú skôr menšie balenia, ale zato prestížne značky, či ocenenia. Sama som prekvapená, pretože doteraz sme boli skôr zvyknuté na zaplnenie priestoru telovými mliekami, sprcháčmi a pod, čo mne však vôbec nevadilo:) Neviem, preto či som nadšená a spokojná alebo nie, pretože žiadnu zo značiek nepoznám, resp. nemám s ňou vlastnú skúsenosť, preto sa to všetko prejaví až časom, keď všetko poskúšam a otestujem a zistím, s čím ma zas LB zoznámil a či mi ponúkol produkty z ktoré stoja zato:) Verím však, že áno, keďže takmer nad každým produktom svieti označenie winner...

Z čoho sa teším najviac je LB balzam na pery. Má krásne balenie, úžasne vonia a na perách je takmer priehľadný, takže žiaden strach, že by bol až príliš tmavý. A zároveň mi príde strašne milé, že LB dalo vyrobiť  vlastnú limitovanú edíciu pre svoje odberateľky. Z čoho sa teším najmenej Illmasqua lak na nechtíky. Áno značka je to prestížna, ale červených odtieňov mám milión. No čo už, moja chyba. Produkt bol personalizovaný a ja som mala zaškrtnuté klasické odtiene, medzi ktoré červená patrí:/ Takže možno využijem Exchange, kde môžem veci z LB na nete vymeniť s inými zákazníčkami.

Ak niekto boxík nepozná, len pripomínam. Cena je v ČR aj s dopravou je 299kč, na Slovensko 15eur. Objednávať môžete TU.

Priznám sa, že som strašne zvedavá na reakcie ostatných. Doteraz sme sa stretli so sťažovaním na maxi produkty na telo, ktoré v boxe iba zaberajú miesto. Uvidíme ako to bude tentokrát.

Aktualizácia o 15:13: Kokosky boli výborné:)) Po podrobnom čítaní  a skúmaní som zistila, že spevňujúce sérum na poprsie nie je iba spevňujúce, ale aj zväčšujúce objem. Takže vec, ktorá ma potešila najmenej bude zrejme toto sérum a nie lak:D

Baby, čo hovoríte na tento boxík, resp. jeho náplň?

12 komentárov:

  1. Tesim sa na recenziu laku a balzamu, ostatne ma az tak nezaujali a este kokosky aby som nezabudla :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som platila 13, aj na stranke je 13 eur, tak teraz neviem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pôvodne stál myslím toľko. Potom sa cena zvýšila. "Cena pro Slovensko je 15,00€ (nebo násobek počtem měsíců pro předplatné)". Teraz mohlo byť 13e jedine za zlacnený februárový box, ktorý sa dopredával. Cena je 15e.

      Odstrániť
    2. chcela som ho objednat ale aj ked sa dopredava, vo fakture mi to ukazuje cenu 15€ - dost ma hneva to, ze zmenili prepravcu a aj cenu, budem premyslat ci budem objednavat dalej... skoda

      Odstrániť
    3. Ak chcel človek kúpiť box za zlacnenú cenu bolo treba vyplniť krátky dotazník.Po vyplnení to hneď presmerovalo na stránku a nákup za zvýhodnenú cenu. Všetko to posielali v informačnom maili. Ak chceš môžem ti to preposlať, ak mi napíšeš svoju mailovú adresu.

      Odstrániť
    4. Vdaka za info, skontrolovala som si mail a aj ja som taky mail dostala, ale priznam sa, ze niekotre citam len tak narychlo : aha, ok, mozno potom... vsak mozno poznas. Uz som ho objednala, tak ich este asi maju na sklade stale.
      Tak este raz vdaka.

      http://mojetvojenase.blogspot.sk/

      Odstrániť
    5. Jasné, poznám to. Najhoršie, že niekedy zabudnem, že mi prišiel aj nejaký mail na ktorý treba odpovedať;) Tak som rada, že sa ti podarila objednávka:)

      Odstrániť
  3. fajn vecičky tam podávali teraz ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten vyzera naozaj dobre!

    Inak ak ta zaujima aky make-up je podla mna uplny Top kuk tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/recenzia-max-factor-ageless-elixir.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway o nákup v hodnote 30 EUR len za jednu odpoveď
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/03/giveaway-s-ladymaniask.html
    prajem krásny den
    Iva Klepi ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...