Filmový tip - Katharine Hepburn

Každá z nás pozná Audrey Hepburn, nie každý však vie o koho ide, keď sa povie Katharine Hepburn. Úžasná a úspešná herečka, ktorú som si ako milovník starých romantických filmov obľúbila snáď ešte viac ako Audrey. Ako herečka získavala úspech počas celého 20. storočia. Prvý film natočila v roku 1932, posledný v roku 1994. Dožila sa úžasných 96 rokov. A keďže máme ten víkend, tak pri večernom leňošení určite odporúčam kuknúť nejaký z filmíkov, kde hviezdi.

Ak chcete staviť na istotu vyberte si jeden z jej štyroch Oscarových filmov: Morning Glory(1934), Guess who´s coming to dinner(1968), Lion in winter(1969), On golden pond(1982)



Veľa filmov stvárnila po boku svojej celoživotnej lásky, Spencera Tracyho. Hoci nikdy spolu netvorili oficiálny pár, pretože Spencer bol ženatý s inou, Katharine ho milovala ho celý život. Za jeden z najlepších spoločných filmov je považovaná snímka Adam´s rib (Adamovo rebro), ktorá bola písaná priamo pre túto hereckú dvojicu.



Hoci som videla už viacero jej filmov, najradšej mám jeden z jej menej úspešných filmov, v ktorom som Katharine videla poprvýkrát - Alice Adams(1935), dojímavá a sladká lovestory, ale pre mňa má svoje čaro. Je to jeden z prvých Katharininých filmov.



Vždy sebavedomo a jedinečne, tak na mňa pôsobila zatiaľ v každom jej filme!




Ja plánujem na dnešný večer pozrieť si dokument o tejto skvelej herečke, Katharine Hephurn - All about me, takže sa na to neskutočne teším.


Krásny večer kočky aj Vám!

P.S. Budem rada, ak mi napíšete, či Katharine poznáte a najlepšie ktorý z jej filmov odporúčate:)

1 komentár:

  1. krásna..ale jej menovkyňu, audrey, mám najradšej :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...